Město Červený Kostelec

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Město Červený Kostelec

náměstí T. G. Masaryka 120, Červený Kostelec, 54941

IČO: 00272566

Telefon: 491 467 511

E-mail: mestock@mestock.cz,  |   Internetová adresa: http://www.cervenykostelec.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

INGENIRING KRKONOŠE a.s., Pražská 135, Trutnov, 54101

Ing. Ludvík Blažek

tel.: 499828023

e-mail: info@ingeniring.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Červený Kostelec, Bohdašín - splašková kanalizace
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000007 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
363891 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 30.04.2013   11:41
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Popis zakázky: - předmětem veřejné zakázky je výkon manažera projektu, tedy příprava a kompletace podkladů k rozhodnutí o poskytnutí dotace a smlouvy o poskytnutí podpory, služby spojené s komplexním zajištěním technického dozoru investora v průběhu realizace stavby a koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi, výkon investičního dozoru investora, poradenská a organizační podpora v souvislosti s provozováním projektu OPŽP, včetně všech souvisejících činností nezbytných pro řádnou realizaci a závěrečné vyhodnocení akce s názvem ,,Červený Kostelec - Bohdašín, splašková kanalizace".
Předpokládaná hodnota: 1 710 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 20.05.2013 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 02.08.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 1 387 750,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 1 679 178,00 CZK
Datum ukončení plnění: 20.04.2016
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 1 387 750,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 1 679 178,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky a prokázání kvalifikace PDF 0,58 MB 30.04.2013  13:56 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace a pokyny ke zpracování nabídky PDF 7,96 MB 30.04.2013  13:56 

Textová část zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Příloha č.1 - Krycí list nabídky DOC 0,09 MB 30.04.2013  13:57 
2. Příloha č.2 - Vzor čestného prohlášení k prokázání kvalifikačních předpokladů DOC 0,06 MB 30.04.2013  13:58 
3. Příloha č.3 - Vzor čestného prohlášení o finanční a ekonomické způsobilosti plnit VZ DOCX 0,02 MB 30.04.2013  13:59 
4. Příloha č.4 - Vzor dokumentů dle §68 odst.3 ZVZ DOC 0,05 MB 30.04.2013  14:00 
5. Příloha č.6 - Specifikace činností spojených s výkonem TDI, ID, koordinátora BOZP a poradenské činnosti k nastavení provozu DOC 0,08 MB 30.04.2013  14:08 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dotazy k zadávací dokumentaci a dodatečné informace PDF 0,74 MB 16.05.2013  13:02 
2. Zadávací dokumentace a pokyny ke zpracování nabídky - změna č.1 PDF 2,09 MB 16.05.2013  13:04 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,59 MB 15.08.2013  15:25 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Mandátní smlouva č.4/2013 PDF 4,28 MB 15.08.2013  15:19 
2. Příloha č.1 - Technická projektová dokumentace vč.přehledné situace PDF 3,08 MB 15.08.2013  15:20 
3. Příloha č.2 - Ocenění jednotlivých činností spojených s výkonem TDI, ID, koordinátora BOZP a poradenské činnosti PDF 0,42 MB 15.08.2013  15:20 
4. Příloha č.3 - Seznam subdodavatelů PDF 1,18 MB 15.08.2013  15:21 
5. Příloha č.4 - Doklad o pojištění odpovědnosti mandatáře za škodu PDF 1,18 MB 15.08.2013  15:22 
6. Příloha č.5 - Harmonogram plnění PDF 0,27 MB 15.08.2013  15:22 
7. Příloha č.6 - Plná moc PDF 0,26 MB 15.08.2013  15:23 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   Martin Pelda Náchod   01300636 CZ NE 1 387 750,00 CZK ANO
2.   Sdružení pro Červený Kostelec, Bohdašín - splašková kanalizace, Ved.sdružení JESTAV s.r.o. Hronov   27484921 CZ NE 1 602 500,00 CZK  

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2014 663 800,00 CZK   803 198,00 CZK  
2015 561 450,00 CZK   679 355,00 CZK  
2016 162 500,00 CZK   196 625,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
30.04.2013 11:41:00 Zakázka zveřejněna  
30.04.2013 13:56:04 Přidání dokumentu "Výzva k podání nabídky a prokázání kvalifikace", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
30.04.2013 13:56:55 Přidání dokumentu "Zadávací dokumentace a pokyny ke zpracování nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
30.04.2013 13:57:30 Přidání dokumentu "Příloha č.1 - Krycí list nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
30.04.2013 13:58:09 Přidání dokumentu "Příloha č.2 - Vzor čestného prohlášení k prokázání kvalifikačních předpokladů", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
30.04.2013 13:59:06 Přidání dokumentu "Příloha č.3 - Vzor čestného prohlášení o finanční a ekonomické způsobilosti plnit VZ", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
30.04.2013 14:00:14 Přidání dokumentu "Vzor dokumentů dle §68 odst.3 ZVZ", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
30.04.2013 14:08:33 Přidání dokumentu "Příloha č.6 - Specifiakce činností spojených s výkonem TDI, ID, koordinátora BOZP a poradenské činnosti k nastavení provozu", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
30.04.2013 14:10:47 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Valerie Pánková
30.04.2013 14:10:47 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P13V00000007" Valerie Pánková
30.04.2013 14:10:47 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "30.04.2013" na "30.04.2013 14:10:46" Valerie Pánková
16.05.2013 13:02:13 Přidání dokumentu "Dotazy k zadávací dokumentaci a dodatečné informace", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
16.05.2013 13:04:20 Přidání dokumentu "Zadávací dokumentace a pokyny ke zpracování nabídky - změna č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
15.08.2013 15:19:24 Přidání dokumentu "Mandátní smlouva č.4/2013", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
15.08.2013 15:20:08 Přidání dokumentu "Příloha č.1 - Technická projektová dokumentace vč.přehledné situace", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
15.08.2013 15:20:52 Přidání dokumentu "Příloha č.2 - Ocenění jednotlivých činností spojených s výkonem TDI, ID, koordinátora BOZP a poradenské činnosti", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
15.08.2013 15:21:51 Přidání dokumentu "Příloha č.3 - Seznam subdodavatelů", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
15.08.2013 15:22:24 Přidání dokumentu "Příloha č.4 - Doklad o pojištění odpovědnosti mandatáře za škodu", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
15.08.2013 15:22:49 Přidání dokumentu "Příloha č.5 - Harmonogram plnění", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
15.08.2013 15:23:06 Přidání dokumentu "Příloha č.6 - Plná moc", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
15.08.2013 15:25:22 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
15.08.2013 15:29:52 Přidán nový účastník "IČ="01300636 " Název:"Martin Pelda Náchod" Vítěz="Ano"" Valerie Pánková
15.08.2013 15:31:32 Přidán nový účastník "IČ="27484921 " Název:"Sdružení pro Červený Kostelec, Bohdašín - splašková kanalizace, Ved.sdružení JESTAV s.r.o." Vítěz="Ne"" Valerie Pánková
15.08.2013 15:32:02 Editace účastníka řízení změna "Název Účastník" z hodnoty "Sdružení pro Červený Kostelec, Bohdašín - splašková kanalizace, Ved.sdružení JESTAV s.r.o." na "Sdružení pro Červený Kostelec, Bohdašín - splašková kanalizace, Ved.sdružení JESTAV s.r.o. Hronov" Valerie Pánková
15.08.2013 15:32:45 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "1387750.00" Valerie Pánková
15.08.2013 15:32:45 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "1679178.00" Valerie Pánková
03.10.2013 15:42:52 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "363891" Mgr. Jiří Košulič
03.10.2013 15:42:52 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "30.04.2013 14:10:46" na "30.04.2013" Mgr. Jiří Košulič
09.01.2017 9:42:00 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "663800.00" Valerie Pánková
09.01.2017 9:42:00 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "803198.00" Valerie Pánková
09.01.2017 9:42:14 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "663800.00" na "1225250.00" Valerie Pánková
09.01.2017 9:42:14 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "803198.00" na "1482553.00" Valerie Pánková
09.01.2017 9:42:30 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1225250.00" na "1387750.00" Valerie Pánková
09.01.2017 9:42:30 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1482553.00" na "1679178.00" Valerie Pánková
09.01.2017 9:42:56 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Valerie Pánková
09.01.2017 9:42:56 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "30.04.2013" na "30.04.2013 11:41:00" Valerie Pánková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora