Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

DiS. Martina Chovancová

tel.: 577 043 874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2018/3/010/1 - Výběr dodavatele výpočetní techniky I
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000025 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 07.06.2018   13:05
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmět části 1 veřejné zakázkyPředmětem části 1 veřejné zakázky je dodávka 35 kusů 15,6” notebooků včetně 35 kusů dovacích stanic včetně příslušenství o níže uvedených minimálních technických parametrech a dále následný záruční servis takto dodané výpočetní techniky. Z této časti zakázky budou požadovány 4 ks notebooků (včetně příslušenství) a 4 ks dokovacích stanic (včetně příslušenství) pro potřeby projektu Implementace Krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje, reg. číslo CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_034/0008497 a 1 ks notebooku (včetně příslušenství) a 1 ks dokovací stanice (včetně příslušenství) pro potřeby projektu Smart akcelerátor Zlínského kraje, reg. číslo CZ.02.2.69/0.0/0.0/15_004/0000298. Předmět části 2 veřejné zakázkyPro druhou část zakázky je požadována dodávka 15 kusů 14" notebooků a 15 kusů dokovacích stanic včetně příslušenství o níže uvedených minimálních technických parametrech a dále následný záruční servis takto dodané výpočetní techniky.
Předpokládaná hodnota: 1 585 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 25.04.2018 10:00 hodin
Datum ukončení plnění: 19.07.2018

Dokumenty

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva - část 1 PDF 0,65 MB 07.06.2018  13:05 
2. Kupní smlouva - část 2 PDF 0,47 MB 07.06.2018  13:05 

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 1


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   ALICOM s.r.o.   25044419 CZ NE 781 830,00 CZK    
2.   AutoCont CZ a.s.   47676795 CZ NE 687 925,00 CZK   ANO
3.   C SYSTEM CZ a.s.   27675645 CZ NE 863 275,00 CZK    

Datum uzavření smlouvy: 05.06.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 687 925,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 832 389,25 CZK
Datum ukončení plnění: 19.07.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 687 925,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 832 389,25 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 687 925,00 CZK   832 389,25 CZK  

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 2


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   ALICOM s.r.o.   25044419 CZ NE 338 970,00 CZK    
2.   AutoCont CZ a.s.   47676795 CZ NE 299 925,00 CZK   ANO
3.   C SYSTEM CZ a.s.   27675645 CZ NE 342 720,00 CZK    

Datum uzavření smlouvy: 05.06.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 299 925,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 362 909,25 CZK
Datum ukončení plnění: 19.07.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 299 925,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 362 909,25 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 299 925,00 CZK   362 909,25 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
07.06.2018 13:05:18 Zakázka zveřejněna  
13.06.2018 14:13:23 Editace parametrů řízení změna "Název řízení" z hodnoty "VZ/2018/3/010/1 - Výběr dodavatele výpočetní techniky" na "VZ/2018/3/010/1 - Výběr dodavatele výpočetní techniky I" Ing. Ivana Zápecová
13.06.2018 14:13:23 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty "Předmět části 1 veřejné zakázky Předmětem části 1 veřejné zakázky je dodávka 35 kusů 15,6” notebooků včetně 35 kusů dovacích stanic včetně příslušenství o níže uvedených minimálních technických parametrech a dále následný záruční servis takto dodané výpočetní techniky. Z této časti zakázky budou požadovány 4 ks notebooků (včetně příslušenství) a 4 ks dokovacích stanic (včetně příslušenství) pro potřeby projektu Implementace Krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje, reg. číslo CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_034/0008497 a 1 ks notebooku (včetně příslušenství) a 1 ks dokovací stanice (včetně příslušenství) pro potřeby projektu Smart akcelerátor Zlínského kraje, reg. číslo CZ.02.2.69/0.0/0.0/15_004/0000298. Předmět části 2 veřejné zakázky Pro druhou část zakázky je požadována dodávka 15 kusů 14" notebooků a 15 kusů dokovacích stanic včetně příslušenství o níže uvedených minimálních technických parametrech a dále následný záruční servis takto dodané výpočetní techniky. " na "Předmět části 1 veřejné zakázky Předmětem části 1 veřejné zakázky je dodávka 35 kusů 15,6” notebooků včetně 35 kusů dovacích stanic včetně příslušenství o níže uvedených minimálních technických parametrech a dále následný záruční servis takto dodané výpočetní techniky. Z této časti zakázky budou požadovány 4 ks notebooků (včetně příslušenství) a 4 ks dokovacích stanic (včetně příslušenství) pro potřeby projektu Implementace Krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje, reg. číslo CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_034/0008497 a 1 ks notebooku (včetně příslušenství) a 1 ks dokovací stanice (včetně příslušenství) pro potřeby projektu Smart akcelerátor Zlínského kraje, reg. číslo CZ.02.2.69/0.0/0.0/15_004/0000298. Předmět části 2 veřejné zakázky Pro druhou část zakázky je požadována dodávka 15 kusů 14" notebooků a 15 kusů dokovacích stanic včetně příslušenství o níže uvedených minimálních technických parametrech a dále následný záruční servis takto dodané výpočetní techniky. " Ing. Ivana Zápecová
13.06.2018 14:13:23 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "07.06.2018 13:05:17" na "07.06.2018 13:05:18" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:43:55 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Neznámo" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:56:31 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:43:55 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:43:55 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:43:55 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P18V00000025" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:43:55 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "07.06.2018 12:53:00" na "07.06.2018 13:05:18" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:50:09 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "687925.00" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:50:09 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "832389.25" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:56:31 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:56:31 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:56:31 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P18V00000025" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:56:31 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "07.06.2018 12:53:00" na "07.06.2018 13:05:18" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:56:50 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "299925.00" Ing. Ivana Zápecová
24.07.2018 12:56:50 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "362909.25" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora