Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Mgr. Michal Uherek

tel.: 577 043 891

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2018/4/170/1 - Zajištění prohlídek těl osob zemřelých mimo zdravotnická zařízení na území Zlínského kraje
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000009 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 12.04.2018   10:00
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zajištění prohlídek těl osob zemřelých na území Zlínského kraje mimo zdravotnická zařízení v souladu s § 84 odst. 2 písm. b) zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zdravotních službách“).

Předmětem plnění veřejné zakázky je zejména:
- Zajistit prohlídky těl osob zemřelých v souladu s § 86 a násl. zákona o zdravotních službách nepřetržitě, tj. 7 dní v týdnu a 24 hodin denně, u všech zemřelých na území Zlínského kraje mimo zdravotnická zařízení, pokud se nejedná o postup dle § 84 odst. 2 písm. a), c) a d) zákona o zdravotních službách.

- Za výše uvedeným účelem provozovat telefonní číslo, kterým bude kontaktována osoba poskytovatele určená pro provedení prohlídky, a které bude nepřetržitě dostupné po celou dobu plnění veřejné zakázky. Telefonní číslo bude vyhrazeno a bude k dispozici pouze zadavateli.

Termín ukončení realizace činností:
do vyčerpání finančního limitu 3.900.000 Kč bez DPH (tj. 4.719.000 Kč včetně DPH), nejdéle však do 31.12.2020 – Smlouva na dobu určitou

Předpokládaná hodnota: 3 900 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 03.05.2018 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 28.06.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 1 294,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 1 565,74 CZK
Datum ukončení plnění: 04.05.2020
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 3 900 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 3 900 000,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 0,83 MB 12.04.2018  10:00 
2. Příloha č. 1 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti DOC 0,06 MB 12.04.2018  10:00 
3. Příloha č. 2 - Čestné prohlášení o splnění profesní způsobilosti DOC 0,04 MB 12.04.2018  10:00 
4. Příloha č. 3 - Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace DOC 0,05 MB 12.04.2018  10:00 
5. Příloha č. 4 - Seznam lékařů DOCX 0,04 MB 12.04.2018  10:00 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,89 MB 12.04.2018  10:00 
2. Příloha č. 1 - Návrh smlouvy DOCX 0,05 MB 12.04.2018  10:00 
3. Příloha č. 2 - Krycí list DOCX 0,03 MB 12.04.2018  10:00 
4. Příloha č. 3 - Čestné prohlášení DOC 0,05 MB 12.04.2018  10:00 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele PDF 0,55 MB 25.06.2018  13:42 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,35 MB 04.07.2018  07:26 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva PDF 0,92 MB 04.07.2018  07:26 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   1. KORONERSKÁ s.r.o.   01681486 CZ NE 1 294,00 CZK   ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 799 692,00 CZK   799 692,00 CZK  
2019 2 255 442,00 CZK   2 255 442,00 CZK  
2020 844 866,00 CZK   844 866,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
12.04.2018 10:00:47 Zakázka zveřejněna  
25.06.2018 13:42:08 Přidání dokumentu "Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" DiS. Martina Chovancová
04.07.2018 7:26:19 Přidání dokumentu "Smlouva", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
04.07.2018 7:26:41 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
04.07.2018 7:28:23 Přidán nový účastník "IČ="01681486 " Název:"1. KORONERSKÁ s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
04.07.2018 7:29:34 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "1294.00" Ing. Ivana Zápecová
04.07.2018 7:29:34 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "1565.74" Ing. Ivana Zápecová
04.07.2018 7:31:16 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty "Předmětem veřejné zakázky je zajištění prohlídek těl osob zemřelých na území Zlínského kraje mimo zdravotnická zařízení v souladu s § 84 odst. 2 písm. b) zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zdravotních službách“). Předmětem plnění veřejné zakázky je zejména: - Zajistit prohlídky těl osob zemřelých v souladu s § 86 a násl. zákona o zdravotních službách nepřetržitě, tj. 7 dní v týdnu a 24 hodin denně, u všech zemřelých na území Zlínského kraje mimo zdravotnická zařízení, pokud se nejedná o postup dle § 84 odst. 2 písm. a), c) a d) zákona o zdravotních službách. - Za výše uvedeným účelem provozovat telefonní číslo, kterým bude kontaktována osoba poskytovatele určená pro provedení prohlídky, a které bude nepřetržitě dostupné po celou dobu plnění veřejné zakázky. Telefonní číslo bude vyhrazeno a bude k dispozici pouze zadavateli. " na "Předmětem veřejné zakázky je zajištění prohlídek těl osob zemřelých na území Zlínského kraje mimo zdravotnická zařízení v souladu s § 84 odst. 2 písm. b) zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zdravotních službách“). Předmětem plnění veřejné zakázky je zejména: - Zajistit prohlídky těl osob zemřelých v souladu s § 86 a násl. zákona o zdravotních službách nepřetržitě, tj. 7 dní v týdnu a 24 hodin denně, u všech zemřelých na území Zlínského kraje mimo zdravotnická zařízení, pokud se nejedná o postup dle § 84 odst. 2 písm. a), c) a d) zákona o zdravotních službách. - Za výše uvedeným účelem provozovat telefonní číslo, kterým bude kontaktována osoba poskytovatele určená pro provedení prohlídky, a které bude nepřetržitě dostupné po celou dobu plnění veřejné zakázky. Telefonní číslo bude vyhrazeno a bude k dispozici pouze zadavateli. Termín ukončení realizace činností: do vyčerpání finančního limitu 3.900.000 Kč bez DPH (tj. 4.719.000 Kč včetně DPH), nejdéle však do 31.12.2020 – Smlouva na dobu určitou " Ing. Ivana Zápecová
16.01.2019 14:31:06 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "660902.48" Ing. Ivana Zápecová
16.01.2019 14:31:06 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "799692.00" Ing. Ivana Zápecová
17.01.2019 13:51:28 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "660902.48" na "799692.00" Ing. Ivana Zápecová
17.01.2019 13:51:28 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "799692.00" na "nezadáno" Ing. Ivana Zápecová
15.01.2020 9:27:09 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "799692.00" na "3055134.00" Ing. Ivana Zápecová
15.01.2020 9:27:09 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "2255442.00" Ing. Ivana Zápecová
15.01.2020 9:28:48 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "2255442.00" na "3055134.00" Ing. Ivana Zápecová
07.05.2020 7:18:04 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
07.05.2020 7:19:12 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "3055134.00" na "3900000.00" Ing. Ivana Zápecová
07.05.2020 7:19:39 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "3055134.00" na "3900000.00" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora