Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, tř. T. Bati 21, Zlín, 76190

DiS. Martina Chovancová Hromečková

tel.: 577043883

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2012/5/200/5 - Rozvoj ERP systémů
Identifikátor veřejné zakázky: P12V/5/200/5 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 24.08.2012   16:54
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Veřejná zakázka je rozdělena na dvě samostatné části.
Předmětem části 1 veřejné zakázky je řešení jednotné evidence majetku Zlínského kraje. Obsahem je komplexní dodávka služeb a SW nástroje pro rozvoj řešení evidence a správy majetku kraje a přímo souvisejících úprav ERP zadavatele, včetně zajištění provozní podpory po dobu udržitelnosti projektu, tj. po dobu cca 5 let.
Předmětem části 2 veřejné zakázky je rozšíření funkcionalit stávajícího systému ERP zadavatele (GINIS) v oblasti rozpočtu a dále propojení dalších agend. Dále je součástí plnění migrace dat z databázové platformy DB ORACLE 10g na DB Microsoft SQL u provozovaných aplikací systému GINIS.
Předpokládaná hodnota: 8 749 998,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 30.10.2012 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 30.01.2013
Datum ukončení plnění: 05.02.2019
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 8 452 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 10 226 920,00 CZK

Dokumenty

Kvalifikační dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kvalifikační dokumentace PDF 4,35 MB 24.08.2012  16:58 
2. Příloha č. 1 Kvalifikační dokumentace PDF 0,26 MB 24.08.2012  16:59 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 5,18 MB 24.08.2012  16:55 
2. Příloha č.1 Zadávací dokumentace PDF 2,17 MB 24.08.2012  16:55 
3. Příloha č. 2 Zadávací dokumentace PDF 2,44 MB 24.08.2012  16:56 
4. Příloha č. 3 Zadávací dokumentace PDF 3,48 MB 24.08.2012  16:56 
5. Příloha č. 4 Zadávací dokumentace PDF 0,18 MB 24.08.2012  16:57 
6. Příloha č. 5 Zadávací dokumentace PDF 0,34 MB 24.08.2012  16:57 
7. Příloha č. 6 Zadávací dokumentace PDF 0,24 MB 24.08.2012  16:57 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace č. 1 PDF 0,22 MB 17.10.2012  10:44 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění veřejné zakázky PDF 0,35 MB 24.08.2012  17:02 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,61 MB 14.02.2013  08:45 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dodávce část I - 1. díl PDF 10,66 MB 13.02.2013  09:23 
2. Smlouva o dodávce část I - 2. díl PDF 10,53 MB 13.02.2013  09:24 
3. Smlouva o rozšíření funkcionalit ERP systému část II - 1. díl PDF 1,31 MB 13.02.2013  14:08 
4. Smlouva o rozšíření funkcionalit ERP systému část II - 2. díl PDF 3,45 MB 13.02.2013  14:09 

Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Přehled plnění za rok 2013 PDF 0,03 MB 21.03.2014  13:02 
2. Přehled plnění za rok 2014 PDF 0,18 MB 11.03.2015  08:51 
3. Přehled plnění za rok 2015 PDF 0,03 MB 14.03.2016  08:16 
4. Přehled plnění za rok 2016 PDF 0,18 MB 23.02.2017  14:30 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   TESCO SW a.s.   25892533 CZ NE 5 962 000,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2013 5 332 600,00 CZK   6 452 446,00 CZK  
2014 1 495 900,00 CZK   1 810 039,00 CZK  
2015 382 000,00 CZK   462 220,00 CZK  
2016 382 000,00 CZK   462 220,00 CZK  
2017 382 000,00 CZK   462 220,00 CZK  
2018 382 000,00 CZK   462 220,00 CZK  
2019 95 500,00 CZK   115 555,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
24.08.2012 16:54:00 Zakázka zveřejněna  
24.08.2012 16:54:16 Založeno nové řízení Struminská Renata
24.08.2012 16:54:16 Upravení termínu "Ukončení zveřejnění" z hodnoty "09.01.2040" na "31.12.2049 10:00:00" Struminská Renata
24.08.2012 16:54:16 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "24.08.2012 09:00:00" na "30.10.2012 10:00:00" Struminská Renata
24.08.2012 16:55:01 Přidání dokumentu "Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
24.08.2012 16:55:50 Přidání dokumentu "Příloha č.1 Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
24.08.2012 16:56:23 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
24.08.2012 16:56:57 Přidání dokumentu "Příloha č. 3 Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
24.08.2012 16:57:16 Přidání dokumentu "Příloha č. 4 Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
24.08.2012 16:57:36 Přidání dokumentu "Příloha č. 5 Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
24.08.2012 16:57:55 Přidání dokumentu "Příloha č. 6 Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
24.08.2012 16:58:30 Přidání dokumentu "Kvalifikační dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
24.08.2012 16:59:04 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 Kvalifikační dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
24.08.2012 17:02:03 Přidání dokumentu "Odůvodnění účelnosti zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
24.08.2012 17:02:29 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Struminská Renata
31.08.2012 17:21:10 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "Vz/2012/5/20" na "P12V/5/200/5" Struminská Renata
17.10.2012 10:44:06 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
08.01.2013 7:58:22 Editace parametrů řízení změna "Název řízení" z hodnoty "Rozvoj ERP systémů" na "VZ/2012/5/200/5 - Rozvoj ERP systémů" Křižková Veronika , Ing.
13.02.2013 9:23:41 Přidání dokumentu "Smlouva o dodávce část I - 1. díl", Publikovat = "Zveřejnit" Křižková Veronika , Ing.
13.02.2013 9:23:41 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "24.08.2012" na "24.08.2012 16:54:00" Křižková Veronika , Ing.
13.02.2013 9:24:59 Přidání dokumentu "Smlouva o dodávce část I - 2. díl", Publikovat = "Zveřejnit" Křižková Veronika , Ing.
13.02.2013 14:08:28 Přidání dokumentu "Smlouva o rozšíření funkcionalit ERP systému část II - 1. díl", Publikovat = "Zveřejnit" Křižková Veronika , Ing.
13.02.2013 14:09:27 Přidání dokumentu "Smlouva o rozšíření funkcionalit ERP systému část II - 2. díl", Publikovat = "Zveřejnit" Křižková Veronika , Ing.
14.02.2013 8:45:37 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Křižková Veronika , Ing.
28.03.2013 11:25:55 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "596200.00" na "5962000.00" Ing. Veronika Křižková
21.03.2014 13:01:56 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "5332600.00" Ing. Veronika Křižková
21.03.2014 13:01:56 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "6452446.00" Ing. Veronika Křižková
21.03.2014 13:02:45 Přidání dokumentu "Přehled plnění za rok 2013", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
11.03.2015 8:51:57 Přidání dokumentu "Přehled plnění za rok 2014", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
11.03.2015 8:53:20 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "5332600.00" na "6828500.00" Ing. Veronika Křižková
11.03.2015 8:53:20 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "6452446.00" na "8262485.00" Ing. Veronika Křižková
14.03.2016 8:16:02 Přidání dokumentu "Přehled plnění za rok 2015", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
14.03.2016 8:17:00 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "6828500.00" na "7210500.00" Ing. Veronika Křižková
14.03.2016 8:17:00 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "8262485.00" na "8724705.00" Ing. Veronika Křižková
23.02.2017 14:30:13 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "7210500.00" na "7592500.00" Ing. Ivana Zápecová
23.02.2017 14:30:13 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "8724705.00" na "9186925.00" Ing. Ivana Zápecová
23.02.2017 14:30:50 Přidání dokumentu "Přehled plnění za rok 2016", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
05.03.2018 14:12:30 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "7592500.00" na "7974500.00" Ing. Ivana Zápecová
05.03.2018 14:12:30 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "9186925.00" na "9649145.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 10:16:23 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 10:17:16 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "7974500.00" na "8356500.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 10:17:16 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "9649145.00" na "10111365.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 10:21:12 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "8356500.00" na "8452000.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 10:21:12 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "10111365.00" na "10226920.00" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora