Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Martina Chovancová

tel.: 577 043 874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2017/6/200/4 Evidenční systém sbírkových předmětů Zlínského kraje
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000019 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2017-019276 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zadána - byla uzavřena smlouva s dodavatelem 
Datum zveřejnění: 20.07.2017   14:36
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je dodávka a implementace Evidenčního systému sbírkových předmětů Zlínského kraje a zajištění následné podpory.
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 1 zadávací dokumentace – Obchodní podmínky (Návrh smlouvy) a jejich příloh.
Předpokládaná hodnota: 5 700 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 19.09.2017 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 25.01.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 3 104 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 3 755 840,00 CZK
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 2 960 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 3 581 600,00 CZK

Dokumenty

Kvalifikační dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kvalifikační dokumentace PDF 0,81 MB 20.07.2017  14:36 
2. Příloha č. 1 Kvalifikační dokumentace DOC 0,52 MB 20.07.2017  14:36 
3. Příloha č. 2 Kvalifikační dokumentace DOCX 0,50 MB 20.07.2017  14:36 
4. Příloha č. 3 Kvalifikační dokumentace DOC 0,53 MB 20.07.2017  14:36 
5. Příloha č. 4 Kvalifikační dokumentace DOCX 0,50 MB 20.07.2017  14:36 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,80 MB 20.07.2017  14:36 
2. Příloha č.1 Zadávací dokumentace ZIP 1,57 MB 20.07.2017  14:36 
3. Příloha č.2 Zadávací dokumentace DOCX 0,50 MB 20.07.2017  14:36 
4. Příloha č.3 Zadávací dokumentace DOCX 0,50 MB 20.07.2017  14:36 
5. Příloha č.4 Zadávací dokumentace DOC 0,52 MB 20.07.2017  14:36 
6. Příloha č.5 Zadávací dokumentace PDF 1,95 MB 20.07.2017  14:36 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Vysvětlení zadávací dokumentace č 1 PDF 0,30 MB 10.08.2017  13:02 
2. Příloha Vysvětlení ZD č 1 - SP Odborně-technická analýza systému pro evidenci sbírkových předmětů PDF 1,61 MB 10.08.2017  13:03 
3. Příloha Vysvětlení ZD č 1 - Popis životního cyklu sbírkového předmětu PDF 0,27 MB 10.08.2017  13:04 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,30 MB 05.02.2018  09:00 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dodávce a implementaci PDF 10,35 MB 05.02.2018  09:00 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   MUSOFT.CZ, s.r.o.   24127582 CZ NE 5 555 555,00 CZK    
2.   InQool, a.s.   29222389 CZ NE 3 104 000,00 CZK   ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 2 240 000,00 CZK   2 710 400,00 CZK  
2019 144 000,00 CZK   174 240,00 CZK  
2020 144 000,00 CZK   174 240,00 CZK  
2021 144 000,00 CZK   174 240,00 CZK  
2022 72 000,00 CZK   87 120,00 CZK  
2023 216 000,00 CZK   261 360,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
20.07.2017 14:36:57 Zakázka zveřejněna  
21.07.2017 7:53:06 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty " " na "Předmětem veřejné zakázky je dodávka a implementace Evidenčního systému sbírkových předmětů Zlínského kraje a zajištění následné podpory. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 1 zadávací dokumentace – Obchodní podmínky (Návrh smlouvy) a jejich příloh. " DiS. Martina Chovancová
21.07.2017 7:53:06 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "Z2017-019276" DiS. Martina Chovancová
10.08.2017 13:01:42 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "29.08.2017 10:00:00" na "19.09.2017 10:00:00" DiS. Martina Chovancová
10.08.2017 13:02:23 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č 1", Publikovat = "Zveřejnit" DiS. Martina Chovancová
10.08.2017 13:03:51 Přidání dokumentu "Příloha Vysvětlení ZD č 1 - SP Odborně-technická analýza systému pro evidenci sbírkových předmětů", Publikovat = "Zveřejnit" DiS. Martina Chovancová
10.08.2017 13:04:29 Přidání dokumentu "Příloha Vysvětlení ZD č 1 - Popis životního cyklu sbírkového předmětu", Publikovat = "Zveřejnit" DiS. Martina Chovancová
05.02.2018 9:00:22 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
05.02.2018 9:00:54 Přidání dokumentu "Smlouva o dodávce a implementaci ", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
05.02.2018 9:02:30 Přidán nový účastník "IČ="24127582 " Název:"MUSOFT.CZ, s.r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Ivana Zápecová
05.02.2018 9:02:59 Přidán nový účastník "IČ="29222389 " Název:"InQool, a.s." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
05.02.2018 9:16:53 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "3104000.00" Ing. Ivana Zápecová
05.02.2018 9:16:53 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "3755840.00" Ing. Ivana Zápecová
05.02.2019 12:22:40 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "2240000.00" Ing. Ivana Zápecová
05.02.2019 12:22:40 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "2710400.00" Ing. Ivana Zápecová
19.02.2020 10:11:17 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2240000.00" na "2384000.00" Ing. Ivana Zápecová
19.02.2020 10:11:17 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "2710400.00" na "2884640.00" Ing. Ivana Zápecová
25.02.2021 17:00:20 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2384000.00" na "2528000.00" Ing. Ivana Zápecová
25.02.2021 17:00:20 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "2884640.00" na "3058880.00" Ing. Ivana Zápecová
06.01.2022 12:16:57 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2528000.00" na "2672000.00" Ing. Andrea Kaspřáková
06.01.2022 12:16:57 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "3058880.00" na "3233120.00" Ing. Andrea Kaspřáková
07.03.2023 10:21:18 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2672000.00" na "2744000.00" Ing. Andrea Kaspřáková
07.03.2023 10:21:18 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "3233120.00" na "3320240.00" Ing. Andrea Kaspřáková
16.02.2024 9:40:19 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2744000.00" na "2960000.00" Ing. Andrea Kaspřáková
16.02.2024 9:40:19 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "3320240.00" na "3581600.00" Ing. Andrea Kaspřáková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora