Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Mgr. Michal Uherek

tel.: +420 577043891

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Poskytování užívacích práv k programovým produktům společnosti Microsoft
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000007 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2017-007028 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 20.03.2017   10:36
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je:

I. Poskytování užívacích práv k programovým produktům společnosti Microsoft Corporation v rámci licenčních programů Microsoft Enrollment for Education Solution (CASA EES) a School Enrollment.

Požadované produkty:

• V rámci licenčního programu CASA EES je požadován produkt DsktpEdu ALNG LicSAPk MVL.

• V rámci licenčního programu School Enrollment je požadován produkt DsktpSchool ALNG LicSAPk MVL.

Produkty zahrnují minimálně:

• Windows 10 Education Upgrade
• Microsoft Office Professional Plus
• Microsoft Core CAL Suite
o Windows Server CAL
o Exchange Server Standard CAL
o SharePoint Server Standard CAL
o Skype for Business Server Standard CAL
o System Center Configuration Manager Client Management Licence
o System Center Endpoint Protection

Součástí předmětu zakázky je i poskytování dalších služeb spojených s využitím licencí právnickým osobám vykonávajícím činnost škol a školských zařízení v působnosti Zlínského kraje – zabezpečení v roli autorizovaného prodejce pro oblast vzdělávání.


II. Požadovaný počet licencí
Celkový požadovaný počet licencí, resp. počet licencí pro jednotlivé pověřující zadavatele, ve struktuře údajů – číslo, organizace, IČO, typ licenčního programu a počet licencí, je podrobně specifikován v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Typy a počty licencí, která je závazná pro zpracování nabídky.


III. Podpora licenční politiky společnosti Microsoft a zajištění agendy správy licencí v rozsahu daném v závazných návrzích textů smlouvy (viz přílohy zadávací dokumentace).

Cílem veřejné zakázky je pokrytí licenčních potřeb na počítačích příspěvkových organizací v oblasti školství zřizovaných Zlínským krajem.
Předpokládaná hodnota: 14 600 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 26.04.2017 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 19.06.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 431 545,08 EUR
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 522 169,55 EUR
Datum ukončení plnění: 31.07.2020
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 464 337,19 EUR
Skutečně uhrazená cena s DPH: 561 848,00 EUR

Dokumenty

Kvalifikační dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kvalifikační dokumentace PDF 0,96 MB 20.03.2017  10:36 
2. Příloha kvalifikační dokumentace č. 1 - Čestné prohlášení o splnění části základních kvalifikačních předpokladů DOC 0,04 MB 20.03.2017  10:36 
3. Příloha kvalifikační dokumentace č. 2 - Vzor seznamu významných služeb DOCX 0,03 MB 20.03.2017  10:36 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 1,61 MB 20.03.2017  10:36 
2. Příloha zadávací dokumentace č. 1 - Typy a počty licencí XLS 0,12 MB 20.03.2017  10:36 
3. Příloha zadávací dokumentace č. 2 - Krycí list nabídky DOCX 0,03 MB 20.03.2017  10:36 
4. Příloha zadávací dokumentace č. 3a - Smlouva k zajištění realizace veřejné zakázky na služby s názvem "Poskytování užívacích práv k programovým produktům společnosti Microsoft" DOCX 0,03 MB 20.03.2017  10:36 
5. Příloha zadávací dokumentace č. 3b - Smlouva o Poskytování užívacích práv k programovým produktům společnosti Microsoft Corporation v rámci licenčního programu Microsoft Enrollment for Education Solution – CASA EES DOCX 0,03 MB 20.03.2017  10:36 
6. Příloha zadávací dokumentace č. 3c - Smlouva o Poskytování užívacích práv k programovým produktům společnosti Microsoft Corporation v rámci licenčního programu School Enrollment DOCX 0,03 MB 20.03.2017  10:36 
7. Příloha zadávací dokumentace č. 4 - Nabídková cena (pro výpočet) XLS 0,11 MB 20.03.2017  10:36 
8. Příloha zadávací dokumentace č. 5 - Čestné prohlášení k poddodavatelům DOC 0,04 MB 20.03.2017  10:36 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,21 MB 29.06.2017  13:13 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva Zlínský kraj x DNS a.s. PDF 0,62 MB 29.06.2017  13:13 
2. Smlouvy PO ZIP 27,58 MB 04.07.2017  07:33 
3. Dodatek č. 1 PDF 0,78 MB 05.11.2019  13:09 
4. Doklad o uveřejnění v registru smluv - Dodatek č. 1 PDF 0,12 MB 14.11.2019  07:27 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   DNS a.s.   25146441 CZ NE 431 545,08 EUR   ANO
2.   AutoCont CZ a.s.   47676795 CZ NE 459 585,00 EUR    

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 143 848,15 EUR   174 056,26 EUR  
2018 159 904,60 EUR   193 484,57 EUR  
2019 160 584,44 EUR   194 307,17 EUR  
2020 0,00 EUR   0,00 EUR  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
20.03.2017 10:36:12 Zakázka zveřejněna  
29.06.2017 13:02:17 Přidán nový účastník "IČ="25146441 " Název:"DNS a.s." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
29.06.2017 13:02:44 Přidán nový účastník "IČ="47676795 " Název:"" Vítěz="Ne"" Ing. Ivana Zápecová
29.06.2017 13:03:05 Editace účastníka řízení změna "Název Účastník" z hodnoty "" na "AutoCont CZ a.s." Ing. Ivana Zápecová
29.06.2017 13:04:49 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "431545.08" Ing. Ivana Zápecová
29.06.2017 13:13:11 Přidání dokumentu "Smlouva ", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
29.06.2017 13:13:31 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
04.07.2017 7:33:08 Přidání dokumentu "Smlouvy PO", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
21.02.2018 14:08:07 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "3747784.00" Ing. Ivana Zápecová
21.02.2018 14:08:07 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "4534819.00" Ing. Ivana Zápecová
21.02.2018 14:09:17 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "3747784.00" na "nezadáno" profil
21.02.2018 14:09:17 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "4534819.00" na "nezadáno" profil
21.03.2018 15:06:31 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "522169.55" Ing. Ivana Zápecová
22.03.2018 13:38:19 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "143848.15" Ing. Ivana Zápecová
22.03.2018 13:38:19 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "152277.08" Ing. Ivana Zápecová
22.03.2018 13:39:00 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "152277.08" na "174056.26" Ing. Ivana Zápecová
14.02.2019 8:00:08 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "174056.26" na "368632.47" Ing. Ivana Zápecová
14.02.2019 8:02:33 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "368632.47" na "368634.47" Ing. Ivana Zápecová
14.02.2019 8:03:34 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "143848.15" na "304656.59" Ing. Ivana Zápecová
05.11.2019 13:09:31 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
14.11.2019 7:27:16 Přidání dokumentu "Doklad o uveřejnění v registru smluv - Dodatek č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
19.03.2020 18:52:28 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "304656.59" na "465241.03" Ing. Ivana Zápecová
19.03.2020 18:53:43 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "368634.47" na "562941.64" Ing. Ivana Zápecová
19.03.2020 18:55:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "465241.03" na "465017.03" Ing. Ivana Zápecová
19.03.2020 18:55:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "562941.64" na "561848.00" Ing. Ivana Zápecová
19.03.2020 18:57:40 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "465017.03" na "464337.19" Ing. Ivana Zápecová
29.07.2020 15:21:08 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora