Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Radim Pala, DiS., Hasičská 551/52, Ostrava, 70030

DiS. Radim Pala

tel.: +420 773 204 154

e-mail: radimpala@email.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Sanitní vozidla pro Zdravotnickou záchrannou službu Zlínského kraje
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000002 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2017-001925 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 23.01.2017   12:35
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je dodávka celkem 13 nových sanitních vozů.
Zadavatel rozhodl o rozdělení veřejné zakázky na tři části. Účastníci zadávacího řízení mohou podávat své nabídky v uzavřené obálce dle podmínek dále uvedených v této zadávací dokumentaci, a to v rámci:
„Části A) Sanitní vozidla (ambulance) typu C 4x4“
Tato část veřejné zakázky řeší dodávku 8 nových sanitních vozidel typu C 4x4 splňujících normu ČSN EN 1789+A1 nebo novější (verze 2+2 sedící + 1 ležící přepravovaná osoba).

„Části B) Sanitní vozidlo (ambulance) typu C uzpůsobená pro přepravu pacientů s podezřením na VNN a nadměrných pacientů (XXL)“
Tato část veřejné zakázky řeší dodávku 1 ks sanitního vozidla (ambulance) typu C uzpůsobeného pro přepravu pacientů s podezřením na vysoce nakažlivé nákazy a nadměrných pacientů (XXL) podle ČSN EN 1789+A1 nebo novější (verze 2+2 sedící + 1 ležící přepravovaná osoba) - s pohonem všech kol včetně veškerých součástí a příslušenství.

„Části C) Terénní sanitní vozidla (ambulance) typu B 4x4“
Tato část veřejné zakázky řeší dodávku 4 ks terénních sanitních vozidel (ambulance) typu B 4x4 podle normy ČSN EN 1789+A1 nebo novější (verze 2+2 sedící + 1 ležící přepravovaná osoba), s pohonem všech kol.

Blíže viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota: 36 739 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 22.03.2017 10:00 hodin
Datum ukončení plnění: 06.03.2018

Dokumenty

Textová část zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Příloha č. 1a Krycí list nabídky – část A DOC 0,52 MB 23.01.2017  12:35 
2. Příloha č. 1b Krycí list nabídky – část B DOC 0,52 MB 23.01.2017  12:35 
3. Příloha č. 1c Krycí list nabídky – část C DOC 0,52 MB 23.01.2017  12:35 
4. Příloha č. 2a Seznam osob, s jejichž pomocí účastník zadávacího řízení předpokládá realizaci zakázky – část A DOC 0,52 MB 23.01.2017  12:35 
5. Příloha č. 2b Seznam osob, s jejichž pomocí účastník zadávacího řízení předpokládá realizaci zakázky – část B DOC 0,52 MB 23.01.2017  12:35 
6. Příloha č. 2c Seznam osob, s jejichž pomocí účastník zadávacího řízení předpokládá realizaci zakázky – část C DOC 0,52 MB 23.01.2017  12:35 
7. Příloha č. 3a Technická specifikace sanitních vozidel – část A DOCX 4,17 MB 23.01.2017  12:35 
8. Příloha č. 3b Technická specifikace sanitních vozidel – část B DOCX 1,81 MB 23.01.2017  12:35 
9. Příloha č. 3c Technická specifikace sanitních vozidel – část C DOCX 0,85 MB 23.01.2017  12:35 
10. Příloha č. 4a Obchodní podmínky – návrh kupní smlouvy – část A DOCX 7,95 MB 23.01.2017  12:35 
11. Příloha č. 4b Obchodní podmínky – návrh kupní smlouvy – část B DOCX 3,04 MB 23.01.2017  12:35 
12. Příloha č. 4c Obchodní podmínky – návrh kupní smlouvy – část C DOCX 0,90 MB 23.01.2017  12:35 
13. Zadávací dokumentace PDF 0,51 MB 23.01.2017  13:58 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1 PDF 0,67 MB 15.02.2017  09:29 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,39 MB 23.05.2017  14:06 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva část A PDF 2,28 MB 19.05.2017  10:25 
2. Kupní smlouva část B PDF 2,19 MB 19.05.2017  10:26 
3. Kupní smlouva část C PDF 2,09 MB 19.05.2017  10:26 

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 1


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   F D servis Praha, s.r.o.   25710427 CZ NE 21 824 000,00 CZK 26 407 040,00 CZK ANO

Datum uzavření smlouvy: 12.05.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 21 824 000,00 CZK
Datum ukončení plnění: 06.03.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 21 824 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 26 407 040,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 0,00 CZK   0,00 CZK  
2018 21 824 000,00 CZK   26 407 040,00 CZK  

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 2


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   F D servis Praha, s.r.o.   25710427 CZ NE 3 995 000,00 CZK 4 833 950,00 CZK ANO

Datum uzavření smlouvy: 12.05.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 3 995 000,00 CZK
Datum ukončení plnění: 06.03.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 3 995 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 4 833 950,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 0,00 CZK   0,00 CZK  
2018 3 995 000,00 CZK   4 833 950,00 CZK  

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 3


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   F D servis Praha, s.r.o.   25710427 CZ NE 10 892 000,00 CZK 13 179 320,00 CZK ANO

Datum uzavření smlouvy: 12.05.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 10 892 000,00 CZK
Datum ukončení plnění: 06.03.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 10 892 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 13 179 320,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 0,00 CZK   0,00 CZK  
2018 10 892 000,00 CZK   13 179 320,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
23.01.2017 12:35:25 Zakázka zveřejněna  
23.01.2017 13:57:51 Odstranění dokumentu "Textová část zadávací dokumentace - Zadávací dokumentace" Mgr. Michal Uherek
23.01.2017 13:58:22 Přidání dokumentu "Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
15.02.2017 9:29:23 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
19.05.2017 10:25:48 Přidání dokumentu "Kupní smlouva část A", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
19.05.2017 10:26:12 Přidání dokumentu "Kupní smlouva část B", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
19.05.2017 10:26:30 Přidání dokumentu "Kupní smlouva část C", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:06:59 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:46:31 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Neznámo" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:20:16 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
19.05.2017 10:27:14 Přidán nový účastník "IČ="25710427 " Název:"F D servis Praha, s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:46:31 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:46:31 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "21824000.00" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:46:31 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P17V00000002" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:46:31 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.01.2017 12:20:00" na "23.01.2017 12:35:25" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:19:47 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:22:04 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "26407040.00" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:22:04 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "21824000.00" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:53:09 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "26407040.00" na "48231040.00" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:53:09 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "21824000.00" na "48231040.00" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:53:17 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "48231040.00" na "21824000.00" profil
11.04.2018 14:53:17 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "48231040.00" na "26407040.00" profil
19.05.2017 10:27:55 Přidán nový účastník "IČ="25710427 " Název:"F D servis Praha, s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:47:26 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:47:26 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "3995000.00" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:47:26 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P17V00000002" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:47:26 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.01.2017 12:20:00" na "23.01.2017 12:35:25" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:20:01 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:22:27 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "3995000.00" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:22:27 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "4833950.00" Ing. Ivana Zápecová
19.05.2017 10:28:30 Přidán nový účastník "IČ="25710427 " Název:"F D servis Praha, s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:47:51 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:47:51 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "10892000.00" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:47:51 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P17V00000002" Ing. Ivana Zápecová
23.05.2017 14:47:51 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.01.2017 12:20:00" na "23.01.2017 12:35:25" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:20:16 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:22:48 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "10892000.00" Ing. Ivana Zápecová
11.04.2018 14:22:48 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "13179320.00" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora