Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Mgr. Michal Uherek

tel.:

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2016/3/200/1 - Uherskohradišťská nemocnice a.s. - Realizace úspor energie - zhotovení projektové dokumentace, výkon inženýrské činnosti a výkon autorského dozoru
Identifikátor veřejné zakázky: P16V00000025 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 09.08.2016   13:30
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: služby
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zhotovení projektové dokumentace pro provádění stavby, výkon inženýrské činnosti a výkon autorského dozoru na akci: „Uherskohradišťská nemocnice a.s. – Realizace úspor energie“

Pro:
a)dotační projekt s názvem „Uherskohradišťská nemocnice a. s. – budova patologie - realizace úspor energie“, týkající se objektu K – budovy na pozemku parc. č. st. 518,
b)dotační projekt s názvem Uherskohradišťská nemocnice a. s. – ubytovna (Na Nožkách) - realizace úspor energie, týkající se budovy na pozemku parc. č. st. 2027,
c)dotační projekt s názvem „Uherskohradišťská nemocnice a. s. – ubytovna (Stará Tenice) – realizace úspor energie“, týkající se budovy na pozemku parc. č. st. 2375

Veřejná zakázka je realizována v rámci výše uvedených tří dotačních projektů, které jsou spolufinancovány z Fondu soudržnosti prostřednictvím Operačního programu životní prostředí (dále jen „OPŽP“).

Rozsah a členění předmětu veřejné zakázky
- Projektová dokumentace pro provádění stavby v rozsahu a obsahu dle vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění vyhlášky č. 62/2013 Sb., příloha č. 6, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, zpracování soupisů prací dle vyhlášky č. 230/2012 Sb., kterou se stanoví podrobnosti vymezení předmětu veřejné zakázky na stavební práce a rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, v souladu s požadavky na projektovou dokumentaci dle výzvy č. 39. OPŽP, včetně položkového rozpočtu ve členění, které bude odpovídat členění na stavební objekty a provozní soubory dle textové části projektové dokumentace dle požadavků na větrání budovy v souladu s hygienickými předpisy a požadavky energetického specialisty na energetickou úsporu

- Výkon inženýrské činnosti (IČ) za účelem vydání povolení pro realizaci stavby, která bude vykonávána s cílem zajistit příslušná pravomocná správní rozhodnutí pro realizaci stavby (stavební povolení) podle vyhlášky č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního rozhodování, územního opatření a stavebního řádu, ve znění vyhlášky č. 63/2013 Sb., a zákona č. 183/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo zajištění vyjádření, sdělení nebo jiné stanovisko příslušného stavebního úřadu, že pro realizaci akce nevyžaduje stavební povolení

- Autorský dozor


Předpokládaná hodnota: 1 170 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 22.08.2016 9:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 13.10.2016
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 1 154 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 1 396 340,00 CZK
Datum ukončení plnění: 29.08.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 1 100 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 1 331 000,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 1,75 MB 09.08.2016  13:30 
2. Příloha č. 1 - Návrh smlouvy o dílo DOCX 0,13 MB 09.08.2016  13:30 
3. Příloha č. 3 - Čestné prohlášení o splnění základnícj kvalifikačních předpokladů DOC 0,08 MB 09.08.2016  13:30 
4. Příloha č. 4 - Formulář Seznam významných služeb DOCX 0,06 MB 09.08.2016  13:30 
5. Příloha č. 5 - Formulář pro uvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob DOCX 0,06 MB 09.08.2016  13:30 
6. Příloha č. 6 - Vzor životopisu technika DOCX 0,06 MB 09.08.2016  13:30 
7. Příloha č. 2 - Krycí list nabídky DOCX 0,05 MB 09.08.2016  14:09 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1 PDF 0,52 MB 18.08.2016  13:29 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 2,26 MB 14.10.2016  09:23 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   DEA Energetická agentura, s.r.o.   41539656 CZ NE 1 016 037,00 CZK  
2.   KB projekt, s.r.o.   25507893 CZ NE 1 496 770,00 CZK  
3.   G G ARCHICO a.s.   46994432 CZ NE 1 396 340,00 CZK ANO
4.   MIKULÍK projekty s.r.o.   27697746 CZ NE 1 410 860,00 CZK  
5.   Stemio a.s.   28203011 CZ NE 1 404 810,00 CZK  

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2016 980 000,00 CZK   1 185 800,00 CZK  
2017 44 000,00 CZK   53 240,00 CZK  
2018 76 000,00 CZK   91 960,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
09.08.2016 13:30:41 Zakázka zveřejněna  
09.08.2016 14:08:25 Odstranění dokumentu "Výzva k podání nabídky - Příloha č. 2 - Krycí list nabídky" Mgr. Michal Uherek
09.08.2016 14:09:31 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 - Krycí list nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
18.08.2016 13:29:47 Přidání dokumentu "Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
14.10.2016 9:23:18 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
14.10.2016 9:26:38 Přidán nový účastník "IČ="41539656 " Název:"DEA Energetická agentura, s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
14.10.2016 9:27:20 Přidán nový účastník "IČ="25507893 " Název:"KB projekt, s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
14.10.2016 9:27:52 Přidán nový účastník "IČ="46994432 " Název:"G G ARCHICO a.s." Vítěz="Ano"" Mgr. Michal Uherek
14.10.2016 9:28:26 Přidán nový účastník "IČ="27697746 " Název:"MIKULÍK projekty s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
14.10.2016 9:29:05 Přidán nový účastník "IČ="28203011 " Název:"Stemio a.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
14.10.2016 9:35:45 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "1154000.00" Mgr. Michal Uherek
14.10.2016 9:35:45 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "1396340.00" Mgr. Michal Uherek
02.02.2017 10:21:29 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "980000.00" Mgr. Michal Uherek
02.02.2017 10:21:29 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "1185800.00" Mgr. Michal Uherek
20.02.2018 13:31:33 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "980000.00" na "1024000.00" Ing. Ivana Zápecová
20.02.2018 13:31:33 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1185800.00" na "1239040.00" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 8:29:44 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 8:30:16 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1024000.00" na "1134000.00" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 8:30:16 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1239040.00" na "2570040.00" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 8:30:21 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1134000.00" na "1024000.00" profil
03.09.2018 8:30:21 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "2570040.00" na "1239040.00" profil
03.09.2018 8:31:47 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1024000.00" na "1090628.00" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 8:31:47 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1239040.00" na "1319660.00" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 8:35:46 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1090628.00" na "1166628.00" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 8:35:46 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1319660.00" na "1411620.00" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 8:38:35 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1166628.00" na "1100000.00" profil
03.09.2018 8:38:35 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1411620.00" na "1331000.00" profil

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora