Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Mgr. Michal Uherek

tel.: +420577043891

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2016/4/200/02 Realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance zařízení - domovů pro osoby se zdravotním postižením
Identifikátor veřejné zakázky: P16V00000017 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2016-005407 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 14.07.2016   07:38
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace vzdělávacích programů, kurzů a metodické podpory pro pracovníky věnující se přímé péči (jedná se o tyto pracovníky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky), vedoucí pracovníky zařízení sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením zřizovaných Zlínským krajem, pracovníky vedení organizace poskytující sociální služby, pro pracovníky zadavatele.

Předmětem veřejné zakázky je nejen realizace vzdělávání, ale rovněž i zajištění nezbytného souvisejícího ubytování a stravování pro účastníky vzdělávacích kurzů.

Veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona rozdělena do 4 částí:

• Část 1: Vzdělávání pracovníků v případové sociální práci
• Část 2: Vzdělávání pracovníků v přímé péči
• Část 3: Vzdělávání a metodická podpora v oblasti chráněného bydlení
• Část 4: Zajištění ubytování a stravování
Dodavatel může podat nabídku na jednu, na více nebo na všechny 4 části veřejné zakázky. Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně. Na každou část veřejné zakázky je možné vybrat jiného dodavatele.

Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, jeho specifikace a požadavky jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Vymezení předmětu zakázky, a dále v obchodních podmínkách pro příslušnou část veřejné zakázky.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 2.835.093 Kč bez DPH, z toho:

• část 1 činí 281.525 Kč bez DPH
• část 2 činí 1.272.727 Kč bez DPH
• část 3 činí 995.539 Kč bez DPH
• část 4 činí 285.302 Kč bez DPH
Předpokládaná hodnota: 2 835 093,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 08.08.2016 10:00 hodin
Datum ukončení plnění: 28.08.2019

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení části 4 zadávacího řízení PDF 0,53 MB 06.09.2016  08:24 

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva zájemcům k podání nabídky PDF 1,70 MB 14.07.2016  07:38 
2. Příloha č. 1 Výzvy - Vzor čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů DOC 0,21 MB 14.07.2016  07:38 
3. Příloha č. 2 Výzvy - Vzor čestného prohlášení o splnění profesních kvalifikačních předpokladů DOC 0,20 MB 14.07.2016  07:38 
4. Příloha č. 3 Výzvy - Vzor čestného prohlášení o ekonomiácké a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku DOC 0,21 MB 14.07.2016  07:38 
5. Příloha č. 4 Výzvy - Vzor čestného prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů DOC 0,20 MB 14.07.2016  07:38 
6. Příloha č. 5 Výzvy - Vzor seznamu lektorů DOCX 0,19 MB 14.07.2016  07:38 
7. Příloha č. 6 Výzvy - Vzor podrobného strukturovaného životopisu DOCX 0,19 MB 14.07.2016  07:38 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 1,07 MB 14.07.2016  07:38 
2. Příloha č. 1 ZD - Vymezení předmětu zakázky DOCX 0,24 MB 14.07.2016  07:38 
3. Příloha č. 2 ZD - Krycí list nabídky DOCX 0,19 MB 14.07.2016  07:38 
4. Příloha č. 3 ZD - Vzor čestného prohlášení dodavatele o součástech nabídky podle § 68 odst. 3 zákona DOC 0,21 MB 14.07.2016  07:38 
5. Příloha č. 4 ZD - Návrh smlouvy (obchodní podmínky) pro část 1 DOC 0,58 MB 14.07.2016  07:38 
6. Příloha č. 5 ZD - Návrh smlouvy (obchodní podmínky) pro část 2 DOCX 0,43 MB 14.07.2016  07:38 
7. Příloha č. 6 ZD - Návrh smlouvy (obchodní podmínky) pro část 3 DOCX 0,43 MB 14.07.2016  07:38 
8. Příloha č. 7 ZD - Návrh smlouvy (obchodní podmínky) pro část 4 DOC 0,45 MB 14.07.2016  07:38 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1 PDF 0,67 MB 21.07.2016  12:39 
2. Příloha DI č. 1 - P02_Výzvy_čestné prohlášení_upravené DOC 0,20 MB 21.07.2016  12:40 
3. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 2 PDF 0,53 MB 26.07.2016  10:58 
4. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 3 PDF 0,61 MB 01.08.2016  10:11 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky - část 1 PDF 0,57 MB 03.10.2016  08:15 
2. Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky - část 2 PDF 0,58 MB 03.10.2016  08:16 
3. Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky - část 3 PDF 0,56 MB 03.10.2016  08:17 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele pro část 4 veřejné zakázky PDF 0,61 MB 07.09.2016  10:36 
2. Písemná zpráva zadavatele pro část 1 veřejné zakázky PDF 0,20 MB 01.12.2016  15:32 
3. Písemná zpráva zadavatele pro část 2 veřejné zakázky PDF 0,21 MB 01.12.2016  15:33 
4. Písemná zpráva zadavatele pro část 3 veřejné zakázky PDF 0,23 MB 16.12.2016  09:24 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Uzavřená smlouva - část 1 PDF 1,48 MB 30.11.2016  16:29 
2. Uzavřená smlouva - část 2 PDF 1,76 MB 30.11.2016  16:29 
3. Uzavřená smlouva - část 3 PDF 1,45 MB 15.12.2016  15:26 
4. Protokol č. 1 ke smlouvě č. D/3398/2016/ŘDP PDF 0,63 MB 04.05.2017  14:02 

Seznam subdodavatelů dodavatele, kteří se podíleli na plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Seznam subdodavatelů PDF 0,03 MB 14.11.2017  12:25 

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 1


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   Rytmus - od klienta k občanovi, o.p.s.   61383783 CZ NE 269 610,00 CZK  
2.   PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.   25568027 CZ NE 213 392,85 CZK ANO

Datum uzavření smlouvy: 25.11.2016
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 178 185,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 213 392,85 CZK
Datum ukončení plnění: 27.09.2017
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 175 155,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 208 329,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2016 0,00 CZK   0,00 CZK  
2017 175 155,00 CZK   208 329,00 CZK  

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 2


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   APROXY s.r.o.   29195462 CZ NE 770 000,00 CZK 931 700,00 CZK ANO
2.   SocioFactor s.r.o.   28586336 CZ NE 951 500,00 CZK 1 058 915,00 CZK  
3.   Rytmus - od klienta k občanovi, o.p.s.   61383783 CZ NE 1 061 291,00 CZK 1 061 291,00 CZK  
4.   PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.   25568027 CZ NE 863 500,00 CZK 1 044 835,00 CZK  

Datum uzavření smlouvy: 25.11.2016
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 770 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 931 700,00 CZK
Datum ukončení plnění: 10.07.2019
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 770 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 770 000,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2016 0,00 CZK   0,00 CZK  
2017 360 000,00 CZK   360 000,00 CZK  
2018 290 000,00 CZK   290 000,00 CZK  
2019 120 000,00 CZK   120 000,00 CZK  

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 3


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   Rytmus - od klienta k občanovi, o.p.s.   61383783 CZ NE 990 509,00 CZK ANO

Datum uzavření smlouvy: 13.12.2016
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 990 509,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 990 509,00 CZK
Datum ukončení plnění: 28.08.2019
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 685 553,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 685 553,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2016 0,00 CZK   0,00 CZK  
2017 103 020,00 CZK   103 020,00 CZK  
2018 230 951,00 CZK   230 951,00 CZK  
2019 351 582,00 CZK   351 582,00 CZK  

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 4    [ Tato část VZ byla zrušena ]






Historie zakázky

Datum Popis Autor
14.07.2016 7:38:39 Zakázka zveřejněna  
14.07.2016 7:41:35 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "14.07.2016 07:38:38" na "14.07.2016 07:38:39" DiS. Martina Chovancová Hromečková
21.07.2016 12:39:23 Přidání dokumentu "Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" DiS. Martina Chovancová Hromečková
21.07.2016 12:40:03 Přidání dokumentu "Příloha DI č. 1 - P02_Výzvy_čestné prohlášení_upravené", Publikovat = "Zveřejnit" DiS. Martina Chovancová Hromečková
22.07.2016 7:12:48 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "01.08.2016 10:00:00" na "08.08.2016 10:00:00" Ing. Veronika Křižková
26.07.2016 10:58:32 Přidání dokumentu "Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
01.08.2016 10:11:49 Přidání dokumentu "Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 3", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:22:49 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Neznámo" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:24:24 Přidání dokumentu "Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení části 4 zadávacího řízení", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
07.09.2016 10:36:59 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele pro část 4 veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
03.10.2016 8:08:25 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Zahájeno" Mgr. Michal Uherek
03.10.2016 8:08:25 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "645592" Mgr. Michal Uherek
03.10.2016 8:15:36 Přidání dokumentu "Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky - část 1 ", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
03.10.2016 8:16:21 Přidání dokumentu "Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky - část 2 ", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
03.10.2016 8:17:15 Přidání dokumentu "Rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky - část 3", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:27:04 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Neznámo" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:29:30 Přidání dokumentu "Uzavřená smlouva - část 1", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:29:56 Přidání dokumentu "Uzavřená smlouva - část 2", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
01.12.2016 15:32:39 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele pro část 1 veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
01.12.2016 15:33:13 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele pro část 2 veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
02.12.2016 8:08:50 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Zahájeno" Mgr. Michal Uherek
02.12.2016 8:08:50 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "645592" na "Z2016-005407" Mgr. Michal Uherek
15.12.2016 15:26:06 Přidání dokumentu "Uzavřená smlouva - část 3", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
15.12.2016 15:27:20 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Neznámo" Mgr. Michal Uherek
16.12.2016 9:24:11 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele pro část 3 veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
04.05.2017 14:02:42 Přidání dokumentu "Protokol č. 1 ke smlouvě č. D/3398/2016/ŘDP", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
14.11.2017 12:25:55 Přidání dokumentu "Seznam subdodavatelů", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
30.08.2019 10:40:03 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
06.09.2016 8:22:25 Přidán nový účastník "IČ="NEUVEDENO " Název:"Část veřejné zakázky 4 byla zrušena." Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:22:49 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:22:49 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:22:49 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P16V00000017" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:22:49 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "14.07.2016 07:27:00" na "14.07.2016 07:38:39" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:25:09 Odstranění účastníka řízení "IČ="NEUVEDENO " Název:"Část veřejné zakázky 4 byla zrušena." Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:27:23 Přidán nový účastník "IČ="NEUVEDENO " Název:"Část veřejné zakázky 4 byla zrušena." Vítěz="Ne"" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:27:37 Přidán nový účastník "IČ="NEUVEDENO " Název:"" Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:27:42 Odstranění účastníka řízení "IČ="NEUVEDENO " Název:"Část veřejné zakázky 4 byla zrušena." Vítěz="Ne"" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:27:53 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Ukončena realizace" na "Neznámo" Ing. Veronika Křižková
06.09.2016 8:28:00 Odstranění účastníka řízení "IČ="NEUVEDENO " Název:"" Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
03.10.2016 8:24:35 Přidán nový účastník "IČ="61383783 " Název:"Rytmus - od klienta k občanovi, o.p.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
03.10.2016 8:25:41 Přidán nový účastník "IČ="25568027 " Název:"PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o." Vítěz="Ano"" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:20:19 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "213392.85" na "178185.00" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:27:04 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "645592" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:27:04 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "178185.00" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:27:04 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "213392.85" Mgr. Michal Uherek
16.01.2018 13:43:29 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
16.01.2018 13:43:29 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "645592" na "Z2016-005407" Ing. Ivana Zápecová
16.01.2018 13:43:56 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "175155.00" Ing. Ivana Zápecová
16.01.2018 13:43:56 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "208329.00" Ing. Ivana Zápecová
03.10.2016 8:26:53 Přidán nový účastník "IČ="29195462 " Název:"APROXY s.r.o." Vítěz="Ano"" Mgr. Michal Uherek
03.10.2016 8:27:43 Přidán nový účastník "IČ="28586336 " Název:"SocioFactor s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
03.10.2016 8:28:13 Přidán nový účastník "IČ="61383783 " Název:"Rytmus - od klienta k občanovi, o.p.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
03.10.2016 8:28:50 Přidán nový účastník "IČ="25568027 " Název:"PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:22:49 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "1044835.00" na "863500.00" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:23:43 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "931700.00" na "770000.00" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:24:48 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "1058915.00" na "951500.00" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:28:06 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "645592" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:28:06 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:28:06 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "770000.00" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:28:06 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "931700.00" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:28:06 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P16V00000017" Mgr. Michal Uherek
30.11.2016 16:28:06 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "14.07.2016 07:27:00" na "14.07.2016 07:38:39" Mgr. Michal Uherek
16.01.2018 13:44:22 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "360000.00" Ing. Ivana Zápecová
16.01.2018 13:44:22 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "360000.00" Ing. Ivana Zápecová
21.01.2019 9:20:04 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "360000.00" na "650000.00" Ing. Ivana Zápecová
21.01.2019 9:20:04 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "360000.00" na "650000.00" Ing. Ivana Zápecová
23.07.2019 10:20:11 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "650000.00" na "770000.00" Ing. Ivana Zápecová
23.07.2019 10:20:11 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "650000.00" na "770000.00" Ing. Ivana Zápecová
23.07.2019 10:20:23 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
23.07.2019 10:20:23 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "645592" na "Z2016-005407" Ing. Ivana Zápecová
03.10.2016 8:29:42 Přidán nový účastník "IČ="61383783 " Název:"Rytmus - od klienta k občanovi, o.p.s." Vítěz="Ano"" Mgr. Michal Uherek
15.12.2016 15:27:20 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "Z2016-005407" Mgr. Michal Uherek
15.12.2016 15:27:20 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Mgr. Michal Uherek
15.12.2016 15:27:20 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "990509.00" Mgr. Michal Uherek
15.12.2016 15:27:20 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "990509.00" Mgr. Michal Uherek
15.12.2016 15:27:20 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P16V00000017" Mgr. Michal Uherek
15.12.2016 15:27:20 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "14.07.2016 07:27:00" na "14.07.2016 07:38:39" Mgr. Michal Uherek
16.01.2018 13:45:20 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "103020.00" Ing. Ivana Zápecová
16.01.2018 13:45:20 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "103020.00" Ing. Ivana Zápecová
21.01.2019 9:20:25 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "103020.00" na "333971.00" Ing. Ivana Zápecová
21.01.2019 9:20:25 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "103020.00" na "333971.00" Ing. Ivana Zápecová
30.08.2019 10:40:03 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
30.08.2019 10:46:41 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "333971.00" na "685553.00" Ing. Ivana Zápecová
30.08.2019 10:46:41 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "333971.00" na "685553.00" Ing. Ivana Zápecová
06.09.2016 8:25:29 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Zrušeno" Ing. Veronika Křižková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora