Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, tř. Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Ing. David Neulinger

tel.: +420 577043874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2014/7/140/4 - Vsetínská nemocnice a.s. - výstavba interního pavilonu - II. etapa - technický kanál
Identifikátor veřejné zakázky: P14V00000044 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
494250 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 07.08.2014   11:11
Typ řízení: Jednací řízení bez uveřejnění
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Popis zakázky: V souladu se schváleným Investičním záměrem č. 694/3/170/119/06/10 „Vsetínská nemocnice, a. s. – výstavba interního pavilonu“, byla dne 10.3.2014 zahájena realizace II. etapy akce – Technický kanál. Celkové smluvní náklady byly stanoveny na základě veřejné zakázky ve výši 14 789 520,- Kč bez DPH.

V průběhu realizace stavby se vyskytly dodatečné stavební práce (vícepráce), které nebylo možné z objektivních důvodů i při vynaložení veškeré odborné péče předvídat. Na základě těchto víceprací dochází k úpravě předmětu díla.

Jedná se zejména o:

• Změna spočívá v rozdílné technologii provedení samotné jímky Automatické Čerpací Stanice v rámci GO01 a to, původně dvouplášťová s dodatečným dobetonováním na staveništi za nové použití speciálních prefabrikovaných dílců dovezených ze specializované výrobny. Změnou dojde k provedení alternativní technologií provedení konstrukce vodotěsné jímky. Změna nemá žádný vliv na kapacitní ani kvalitativní provedení díla jako celku. Jedná se technologické přemístění výroby ze staveniště do specializované prefavýrobny a s ohledem na zvýšený přítok spodní vody zejména v místě jímky. Změnou dojde k výraznému zrychlení postupu uvažovaných prací přímo na staveništi a zkrácení omezení objektů nemocnice.

• Při realizaci přeložky a přípojky hlavního areálového plynovodu Vsetínské Nemocnice a.s. dle projektové dokumentace akce bylo zjištěno, že netěsní, nejde uzavřít a je nefunkční hlavní uzavírací ventil plynovodu na trase areálového plynovodu v majetku Zlínského kraje. Tento hlavní uzavírací ventil je nutno nahradit avšak pouze po odstavení hlavní páteřní trasy rozvodu plynu města Vsetína a úzké součinnosti s RWE. Pro umožnění dalšího postupu prací byl a dodržení termínu dokončení akce je nutno provést etapovitost – dvě fáze nápravy zjištěného stavu.

• Při realizací přípravných prací v objektu K a napojení technického kanálu na tento objekt došlo k neočekávané kolizi stavebních prací se skrytým rozvodem přívodních kabelů k evakuačnímu výtahu a rozvaděči NN. Vzhledem k aktuálně zjištěné skutečnosti je třeba zajisti technické opatření pro bezpečné provádění prací a současně zachování plné funkčnosti dotčených zařízení. Po konzultaci s GP, uživatelem i prostudování stávající dokumentace objektu K byla vyhodnocena nutnost přeložení kolizních rozvodů i patrového rozvaděče NN.


Celkový rozsah dodatečných prací nepřekročí 20% původní zakázky. Za těchto okolností je navrženo zadat veřejnou zakázku postupem dle § 23 a 34 zákona č. 137/2006 Sb., tzn. v jednacím řízení bez uveřejnění.
Realizace dodatečných stavebních prací prostřednictvím zhotovitele stavby se jeví jako nejvhodnější řešení i v rámci případné odpovědnosti za vady stavby. Z hlediska technického řešení obdobných zařízení je v praxi nemožné v případě závady na solárním systému určit, zda vada je způsobena zhotovitelem nebo dodavatelem systému (v případě, že stavbu realizovaly dva odlišné subjekty) a pro objednatele je v těchto případech problematické domoci se svých práv z odpovědnosti za vady věci.

Práce jsou předloženy investorovi v souladu se smlouvou o dílo s dodavatelem stavby k odsouhlasení ve formě Změnového listu č. 1. a č. 2. Změnové listy obsahují podrobný rozpis stavebních prací, výkaz výměr s popisem prací a všechny potřebné podklady pro ocenění stavebních prací.
Lhůta pro podání nabídek: 19.06.2014 9:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 05.08.2014
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 275 998,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 333 958,00 CZK
Datum ukončení plnění: 22.09.2014
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 15 065 518,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 18 229 276,78 CZK

Dokumenty

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,34 MB 11.08.2014  08:10 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatek č. 2 smlouvy o dílo PDF 2,12 MB 07.08.2014  11:12 

Seznam subdodavatelů dodavatele, kteří se podíleli na plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Seznam subdodavatelů PDF 0,06 MB 30.09.2014  09:50 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   KKS, spol. s r.o.   42340802 CZ NE 275 998,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2014 15 065 518,00 CZK   18 229 276,78 CZK  


Seznam poddodavatelů

Název firmy IČO Země sídla
KELLER - speciální zakládání staveb, spol. s r.o. 49702190    Česká republika



Historie zakázky

Datum Popis Autor
07.08.2014 11:11:00 Zakázka zveřejněna  
07.08.2014 11:11:38 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty " " na "V souladu se schváleným Investičním záměrem č. 694/3/170/119/06/10 „Vsetínská nemocnice, a. s. – výstavba interního pavilonu“, byla dne 10.3.2014 zahájena realizace II. etapy akce – Technický kanál. Celkové smluvní náklady byly stanoveny na základě veřejné zakázky ve výši 14 789 520,- Kč bez DPH. V průběhu realizace stavby se vyskytly dodatečné stavební práce (vícepráce), které nebylo možné z objektivních důvodů i při vynaložení veškeré odborné péče předvídat. Na základě těchto víceprací dochází k úpravě předmětu díla. Jedná se zejména o: • Změna spočívá v rozdílné technologii provedení samotné jímky Automatické Čerpací Stanice v rámci GO01 a to, původně dvouplášťová s dodatečným dobetonováním na staveništi za nové použití speciálních prefabrikovaných dílců dovezených ze specializované výrobny. Změnou dojde k provedení alternativní technologií provedení konstrukce vodotěsné jímky. Změna nemá žádný vliv na kapacitní ani kvalitativní provedení díla jako celku. Jedná se technologické přemístění výroby ze staveniště do specializované prefavýrobny a s ohledem na zvýšený přítok spodní vody zejména v místě jímky. Změnou dojde k výraznému zrychlení postupu uvažovaných prací přímo na staveništi a zkrácení omezení objektů nemocnice. • Při realizaci přeložky a přípojky hlavního areálového plynovodu Vsetínské Nemocnice a.s. dle projektové dokumentace akce bylo zjištěno, že netěsní, nejde uzavřít a je nefunkční hlavní uzavírací ventil plynovodu na trase areálového plynovodu v majetku Zlínského kraje. Tento hlavní uzavírací ventil je nutno nahradit avšak pouze po odstavení hlavní páteřní trasy rozvodu plynu města Vsetína a úzké součinnosti s RWE. Pro umožnění dalšího postupu prací byl a dodržení termínu dokončení akce je nutno provést etapovitost – dvě fáze nápravy zjištěného stavu. • Při realizací přípravných prací v objektu K a napojení technického kanálu na tento objekt došlo k neočekávané kolizi stavebních prací se skrytým rozvodem přívodních kabelů k evakuačnímu výtahu a rozvaděči NN. Vzhledem k aktuálně zjištěné skutečnosti je třeba zajisti technické opatření pro bezpečné provádění prací a současně zachování plné funkčnosti dotčených zařízení. Po konzultaci s GP, uživatelem i prostudování stávající dokumentace objektu K byla vyhodnocena nutnost přeložení kolizních rozvodů i patrového rozvaděče NN. Celkový rozsah dodatečných prací nepřekročí 20% původní zakázky. Za těchto okolností je navrženo zadat veřejnou zakázku postupem dle § 23 a 34 zákona č. 137/2006 Sb., tzn. v jednacím řízení bez uveřejnění. Realizace dodatečných stavebních prací prostřednictvím zhotovitele stavby se jeví jako nejvhodnější řešení i v rámci případné odpovědnosti za vady stavby. Z hlediska technického řešení obdobných zařízení je v praxi nemožné v případě závady na solárním systému určit, zda vada je způsobena zhotovitelem nebo dodavatelem systému (v případě, že stavbu realizovaly dva odlišné subjekty) a pro objednatele je v těchto případech problematické domoci se svých práv z odpovědnosti za vady věci. Práce jsou předloženy investorovi v souladu se smlouvou o dílo s dodavatelem stavby k odsouhlasení ve formě Změnového listu č. 1. a č. 2. Změnové listy obsahují podrobný rozpis stavebních prací, výkaz výměr s popisem prací a všechny potřebné podklady pro ocenění stavebních prací. " Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:12:22 Přidání dokumentu "Dodatek č. 2 smlouvy o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:12:23 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "07.08.2014" na "07.08.2014 11:11:00" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:13:04 Přidán nový účastník "IČ="42340802 " Název:"KKS, spol. s r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:13:29 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "15065518.00" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:13:29 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "18229277.00" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:14:28 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "15065518.00" na "275998.00" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:14:28 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "18229277.00" na "333958.00" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:15:01 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "15065518.00" na "275998.00" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:16:48 Editace parametrů řízení změna "Předpokládaná cena" z hodnoty "15117320.00" na "nezadáno" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:16:49 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "07.08.2014 11:11:00" na "07.08.2014" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:16:49 Upravení termínu "Příjem žádostí o účast" z hodnoty "01.01.1900" na "01.01.1900 08:00:00" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:20:01 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "19.06.2016 09:00:00" na "nezadáno" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:23:49 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:23:49 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P14V00000044" Ing. Veronika Křižková
07.08.2014 11:23:49 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "07.08.2014" na "07.08.2014 11:23:49" Ing. Veronika Křižková
11.08.2014 8:09:44 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "494250" Ing. Veronika Křižková
11.08.2014 8:09:44 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "07.08.2014 11:23:49" na "07.08.2014" Ing. Veronika Křižková
11.08.2014 8:10:29 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
30.09.2014 9:50:34 Přidání dokumentu "Seznam subdodavatelů", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
30.09.2014 9:50:55 Přidán nový účastník "IČ="49702190 " Název:"KELLER - speciální zakládání staveb, spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Veronika Křižková
02.10.2014 13:04:43 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "15065518.00" Ing. Veronika Křižková
02.10.2014 13:04:43 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "18229276.78" Ing. Veronika Křižková
02.10.2014 13:04:54 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Veronika Křižková
02.10.2014 13:04:54 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "07.08.2014" na "07.08.2014 11:11:00" Ing. Veronika Křižková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora