Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

RTS, a.s., Lazaretní 13, Brno, 61500

Ing. Marek Slabý

tel.: 545120262

e-mail: marek.slaby@rts.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2013/5/010/3 - Upgrade řídícího systému a doplnění sledování úniků vody ve Správní budově č.21
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000093 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
356530 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 09.07.2013   11:16
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zhotovení stavby spočívající v realizaci Upgrade řídícího systému a doplnění sledování úniků vody v objektech Tř. T. Bati 21 a Tř. T. Bati 11 ve Zlíně, PSČ: 76190 za provozu.
Předmětem plnění je stávající systém MaR modernizovat tak, aby odpovídal současným standardům, ale současně aby byl upgrade ekonomický a způsobil pouze minimální časové odstávky v řízení technologie budovy. Není možné vzhledem k provozu 21. budovy vyřadit stávající zastaralý systém zcela z provozu (jednalo by se o nepřípustné změny v zajištění klima v budově, nebylo by možné regulovat teplotu v kancelářích, vlhkost, kontrolovat a korigovat pohyb osob po objektu, apod.). Z tohoto důvodu je nutné zajistit souběžný chod starého a nového systému a jeho postupný přechod tak, aby uživatel objektu nezaznamenal žádné změny klimatu a nedošlo k omezení činnosti Krajského úřadu.
Projektová dokumentace zahrnuje dvě pracoviště. Na jednom pracovišti bude instalován nový SW. Druhé (pobočkový velín) se připojuje prostředky popsanými dále. Pracoviště bude instalované ihned na začátku upgrade (v blízkosti stávajícího velínového PC). Součástí dodávky bude i UPS a barevná tiskárna. Tak jak budou postupně připojovány jednotlivé lokality na nový systém, bude upravována a rozšiřována vizualizace. Velínové PC bude komunikovat s novými regulátory po síti LON (takto bude provedena i komunikace se stávajícími regulátory v budově).
Regulátory řady Unigyr (komunikace Profi Bus DP) budou nahrazeny novými regulátory. Toto řešení umožní bezproblémové budoucí servisy a případné úpravy na rozdíl od stávajícího stavu, kdy je možno vyměňovat regulátory řady Unigyr pouze systémem „kus za kus“. Stávající topologie (tj. regulátory a I/O karty zůstává stejná). V projektu je uvažováno s ponecháním stávajících I/O karet v rozvaděčích MaR.
Je třeba provést takové změny v komunikační kabeláži, aby nově regulace byla sdružována po patrech. Toto přepojování nesmí mít žádný (popř. velmi malý) vliv na normální chod kanceláří, jak již bylo uvedeno výše.
Nejprve je třeba položit nový komunikační kabel ve stupačce strojoven VZT. A nainstalovat nový velín. Další postup bude pak určen provozovatelem. Součástí projektové dokumentace je i topologie, ze které je patrno, které funkční celky jsou na sobě závislé a tudíž je třeba, aby provozovatel objektu zajistil, že odpovídající etapa upgrade bude provedena na všech částech tohoto celku. Jelikož stávající napojení regulace je provedeno přes interface a ten pak do regulátoru není možno provést upgrade VZT+TZB bez upgrade IRC, upgrade IRC je však možno provést samostatně.
Předmětem veřejné zakázky je kromě provedení stavebních prací rovněž vypracování dokumentace skutečného provedení stavby a zajištění součinnosti externího poskytovatele služeb facility managementu ve 21. budově v celém průběhu realizace díla dle této smlouvy a bezpodmínečné zajištění nepřetržitého chodu stávajícího řídícího systému bez jakéhokoliv vlivu na provoz Krajského úřadu Zlínského kraje a Finančního úřadu ve Zlíně až do úplného dokončení prací na díle a přechodu na nový systém MaR.
Předpokládaná hodnota: 9 740 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 31.07.2013 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 01.10.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 8 199 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 9 920 790,00 CZK
Datum ukončení plnění: 30.07.2014
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 8 199 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 9 920 790,00 CZK

Dokumenty

Textová část zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Svazek 1 - Podmínky a požadavky PDF 0,17 MB 09.07.2013  11:19 
2. Formulář Krycí list nabídky DOC 0,08 MB 09.07.2013  11:25 
3. Vzor čestného prohlášení § 68 odstavec 3 zákona DOC 0,03 MB 09.07.2013  11:26 
4. Formulář pro uvedení podílu subdodavatelů DOC 0,04 MB 09.07.2013  11:26 
5. Svazek 2 - Kvalifikační dokumentace DOC 0,11 MB 09.07.2013  11:30 
6. Formulář pro uvedení referenčních zakázek DOC 0,05 MB 09.07.2013  11:31 
7. Formulář pro uvedení seznam techniků a vzdělání DOC 0,06 MB 09.07.2013  11:32 
8. Svazek 3 - Obchodni podminky DOC 0,32 MB 09.07.2013  11:32 
9. SVAZEK 4 - Podmínky a požadavky pro jednotný způsob zpracování nabídkové ceny DOC 0,11 MB 09.07.2013  11:33 
10. Technicka_zprava_doplneni_uniku_vody_MaR PDF 2,57 MB 09.07.2013  11:37 
11. Technicka_zprava_doplneni_uniku_vody_UTaCHLAZENI PDF 1,66 MB 09.07.2013  11:39 
12. Technicka_zprava_upgrade_ridiciho_systemu PDF 2,77 MB 09.07.2013  11:39 
13. Rekapitulace_soupisu XLS 0,04 MB 09.07.2013  12:02 
14. Soupis_BIQ-M-401b XLS 0,07 MB 09.07.2013  12:02 
15. Soupis_Doplneni_sledovani_uniku_vody XLS 0,18 MB 09.07.2013  12:03 
16. Soupis_Upgrade_ridiciho_systemu XLS 0,13 MB 09.07.2013  12:04 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodneni veřejné zakázky DOCX 0,09 MB 09.07.2013  11:42 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,41 MB 09.10.2013  11:04 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 6,19 MB 01.10.2013  13:43 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   TECHNISERV IT, spol. s r.o.   26298953 CZ NE 9 488 600,00 CZK  
2.   FMIB, s.r.o.   25908898 CZ NE 8 199 000,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2013 3 879 349,00 CZK   4 694 012,30 CZK  
2014 4 319 651,00 CZK   5 226 777,70 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
09.07.2013 11:16:00 Zakázka zveřejněna  
09.07.2013 11:17:39 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty " " na "Předmětem veřejné zakázky je zhotovení stavby spočívající v realizaci Upgrade řídícího systému a doplnění sledování úniků vody v objektech Tř. T. Bati 21 a Tř. T. Bati 11 ve Zlíně, PSČ: 76190 za provozu. Předmětem plnění je stávající systém MaR modernizovat tak, aby odpovídal současným standardům, ale současně aby byl upgrade ekonomický a způsobil pouze minimální časové odstávky v řízení technologie budovy. Není možné vzhledem k provozu 21. budovy vyřadit stávající zastaralý systém zcela z provozu (jednalo by se o nepřípustné změny v zajištění klima v budově, nebylo by možné regulovat teplotu v kancelářích, vlhkost, kontrolovat a korigovat pohyb osob po objektu, apod.). Z tohoto důvodu je nutné zajistit souběžný chod starého a nového systému a jeho postupný přechod tak, aby uživatel objektu nezaznamenal žádné změny klimatu a nedošlo k omezení činnosti Krajského úřadu. Projektová dokumentace zahrnuje dvě pracoviště. Na jednom pracovišti bude instalován nový SW. Druhé (pobočkový velín) se připojuje prostředky popsanými dále. Pracoviště bude instalované ihned na začátku upgrade (v blízkosti stávajícího velínového PC). Součástí dodávky bude i UPS a barevná tiskárna. Tak jak budou postupně připojovány jednotlivé lokality na nový systém, bude upravována a rozšiřována vizualizace. Velínové PC bude komunikovat s novými regulátory po síti LON (takto bude provedena i komunikace se stávajícími regulátory v budově). Regulátory řady Unigyr (komunikace Profi Bus DP) budou nahrazeny novými regulátory. Toto řešení umožní bezproblémové budoucí servisy a případné úpravy na rozdíl od stávajícího stavu, kdy je možno vyměňovat regulátory řady Unigyr pouze systémem „kus za kus“. Stávající topologie (tj. regulátory a I/O karty zůstává stejná). V projektu je uvažováno s ponecháním stávajících I/O karet v rozvaděčích MaR. Je třeba provést takové změny v komunikační kabeláži, aby nově regulace byla sdružována po patrech. Toto přepojování nesmí mít žádný (popř. velmi malý) vliv na normální chod kanceláří, jak již bylo uvedeno výše. Nejprve je třeba položit nový komunikační kabel ve stupačce strojoven VZT. A nainstalovat nový velín. Další postup bude pak určen provozovatelem. Součástí projektové dokumentace je i topologie, ze které je patrno, které funkční celky jsou na sobě závislé a tudíž je třeba, aby provozovatel objektu zajistil, že odpovídající etapa upgrade bude provedena na všech částech tohoto celku. Jelikož stávající napojení regulace je provedeno přes interface a ten pak do regulátoru není možno provést upgrade VZT+TZB bez upgrade IRC, upgrade IRC je však možno provést samostatně. Předmětem veřejné zakázky je kromě provedení stavebních prací rovněž vypracování dokumentace skutečného provedení stavby a zajištění součinnosti externího poskytovatele služeb facility managementu ve 21. budově v celém průběhu realizace díla dle této smlouvy a bezpodmínečné zajištění nepřetržitého chodu stávajícího řídícího systému bez jakéhokoliv vlivu na provoz Krajského úřadu Zlínského kraje a Finančního úřadu ve Zlíně až do úplného dokončení prací na díle a přechodu na nový systém MaR. " Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:17:39 Editace parametrů řízení změna "Předpokládaná cena" z hodnoty "0.00" na "9740000.00" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:19:25 Přidání dokumentu "Svazek 1 - Podmínky a požadavky", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:25:24 Přidání dokumentu "Formulář Krycí list nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:26:14 Přidání dokumentu "Vzor čestného prohlášení § 68 odstavec 3 zákona", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:26:55 Přidání dokumentu "Formulář pro uvedení podílu subdodavatelů", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:27:39 Přidání dokumentu "Kvalifikační dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:28:16 Přidání dokumentu "Formulář pro uvedení referenčních zakázek", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:28:55 Přidání dokumentu "Formulář pro uvedení seznam techniků a vzdělání", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:29:32 Přidání dokumentu "Obchodni podminky", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:29:40 Odstranění dokumentu "Textová část zadávací dokumentace - Obchodni podminky" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:30:04 Odstranění dokumentu "Textová část zadávací dokumentace - Formulář pro uvedení seznam techniků a vzdělání" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:30:11 Odstranění dokumentu "Textová část zadávací dokumentace - Formulář pro uvedení referenčních zakázek" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:30:15 Odstranění dokumentu "Textová část zadávací dokumentace - Kvalifikační dokumentace" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:30:38 Přidání dokumentu "Svazek 2 - Kvalifikační dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:31:23 Přidání dokumentu "Formulář pro uvedení referenčních zakázek", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:32:05 Přidání dokumentu "Formulář pro uvedení seznam techniků a vzdělání", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:32:35 Přidání dokumentu "Svazek 3 - Obchodni podminky", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:33:16 Přidání dokumentu "SVAZEK 4 - Podmínky a požadavky pro jednotný způsob zpracování nabídkové ceny", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:35:38 Přidání dokumentu "Rekapitulace soupisů", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:36:13 Přidání dokumentu "Soupis", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:36:36 Přidání dokumentu "Soupis", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:37:09 Přidání dokumentu "Soupis", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:37:57 Přidání dokumentu "Technicka_zprava_doplneni_uniku_vody_MaR", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:39:16 Přidání dokumentu "Technicka_zprava_doplneni_uniku_vody_UTaCHLAZENI", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:39:57 Přidání dokumentu "Technicka_zprava_upgrade_ridiciho_systemu", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:42:15 Přidání dokumentu "Odůvodneni veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:50:25 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:50:25 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P13V00000093" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:50:25 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "09.07.2013" na "09.07.2013 11:50:24" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:56:24 Odstranění dokumentu "Textová část zadávací dokumentace - Rekapitulace soupisů" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:56:29 Odstranění dokumentu "Textová část zadávací dokumentace - Soupis" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:56:34 Odstranění dokumentu "Textová část zadávací dokumentace - Soupis" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 11:56:38 Odstranění dokumentu "Textová část zadávací dokumentace - Soupis" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 12:02:24 Přidání dokumentu "Rekapitulace_soupisu", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 12:02:56 Přidání dokumentu "Soupis_BIQ-M-401b", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 12:03:31 Přidání dokumentu "Soupis_Doplneni_sledovani_uniku_vody", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
09.07.2013 12:04:00 Přidání dokumentu "Soupis_Upgrade_ridiciho_systemu", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
10.07.2013 11:36:17 Editace parametrů řízení změna "Název řízení" z hodnoty "Upgrade řídícího systému a doplnění sledování úniků vody ve Správní budově č.21" na "VZ/2013/5/010/3 - Upgrade řídícího systému a doplnění sledování úniků vody ve Správní budově č.21" Ing. David Neulinger
10.07.2013 11:36:18 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "09.07.2013 11:50:24" na "09.07.2013" Ing. David Neulinger
01.10.2013 13:43:56 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
01.10.2013 13:43:56 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "09.07.2013" na "09.07.2013 11:16:00" Ing. Veronika Křižková
01.10.2013 13:46:24 Přidán nový účastník "IČ="25908898 " Název:"FMIB, s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
01.10.2013 13:46:54 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "8199000.00" Ing. Veronika Křižková
01.10.2013 13:46:54 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "9920790.00" Ing. Veronika Křižková
09.10.2013 11:04:35 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
03.02.2014 13:52:48 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "3879349.00" Mgr. Michal Uherek
03.02.2014 13:52:48 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "4694012.30" Mgr. Michal Uherek
03.02.2014 13:57:28 Přidán nový účastník "IČ="26298953 " Název:"TECHNISERV IT, spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
24.10.2014 8:05:18 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "3879349.00" na "8199000.00" Ing. Veronika Křižková
24.10.2014 8:05:18 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "4694012.30" na "9920790.00" Ing. Veronika Křižková
24.10.2014 8:05:37 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Veronika Křižková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora