Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, Tř. Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Ing. David Neulinger

tel.: +420577043874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2013/7/140/2 - Krajské kulturní a vzdělávací centrum ve Zlíně - dodávka stavby
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000087 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 13.06.2013   07:29
Typ řízení: Jednací řízení bez uveřejnění
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Popis zakázky: Dne 5.9.2012 byla v souladu se schváleným investičním záměrem č. 685/3/090/046/04/10 zahájena realizace akce „Krajské kulturní a vzdělávací centrum ve Zlíně - dodávka stavby“.
Předmětem této akce je vytvoření novodobého, moderního a reprezentativního krajského kulturně vzdělávacího centra ve Zlíně. Za tímto účelem jsou rekonstruovány stávající budovy č. 14 a 15 bývalého areálu firmy Baťa (později Svit), kde budou sídlit tři kulturní a vzdělávací instituce Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně a Krajská knihovna Františka Bartoše. Svým rozsahem se jedná o náročné a komplikované dílo, které klade nejvyšší nároky na kvalitu prováděných prací.
V průběhu realizace stavby se vyskytly dodatečné stavební práce (vícepráce), které nebylo možné z objektivních důvodů i při vynaložení veškeré odborné péče předvídat. Na základě těchto víceprací dochází k úpravě předmětu díla. Tyto vícepráce je nezbytné realizovat, aby mohly být řádně dokončeny původní stavební práce, a nelze je technicky ani ekonomicky oddělit, aniž by tím nebyla způsobena objednateli (zadavateli) újma. Zadáním víceprací jinému zhotoviteli na základě samostatného zadávacího řízení by vzhledem ke lhůtám vyplývajícím ze zákona č. 137/2006 Sb., vedlo k posunutí termínu dokončení díla, což by budoucím uživatelům způsobilo ekonomické ztráty a provozní komplikace.
Z hlediska koordinace stavebních prací s dodávkami interiéru a výpočetní techniky, stěhováním budoucích uživatelů, tří kulturních institucí, a jejich následnému provozu bylo zadání dodatečných stavebních prací původnímu dodavateli stavby vyhodnoceno objednatelem jako ekonomicky nejvhodnější, technicky nejméně náročné a nejméně rizikové.
K Dodatku č. 7 zveřejňujeme skutečně uhrazenou cenu za plnění zakázky. Dodatek se vztahuje k původní zakázce VZ/2011/9/140/1, z tohoto důvodu zveřejňujme také plnění, které se vztahuje na rok 2012, přestože se jedná o zakázku jednací řízení bez uveřejnění z roku 2013.
Lhůta pro podání nabídek: 13.05.2013 9:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 27.05.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 14 075 350,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 17 031 173,50 CZK
Datum ukončení plnění: 11.09.2013
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 617 770 663,07 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 743 433 098,62 CZK

Dokumenty

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,72 MB 13.06.2013  14:59 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatek č. 7 Smlouvy o dílo PDF 16,13 MB 13.06.2013  07:32 

Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Faktura č. 1 - 2012 PDF 1,70 MB 28.11.2013  12:01 
2. Faktura č. 2 - 2012 PDF 1,98 MB 28.11.2013  12:01 
3. Faktura č. 3 - 2012 PDF 0,12 MB 28.11.2013  12:01 
4. Faktura č. 4 - 2012 PDF 1,78 MB 28.11.2013  12:02 
5. Faktura č. 1 - 2013 PDF 1,82 MB 28.11.2013  12:02 
6. Faktura č. 2 - 2013 PDF 1,58 MB 28.11.2013  12:03 
7. Faktura č. 3 - 2013 PDF 1,46 MB 28.11.2013  12:03 
8. Faktura č. 4 - 2013 PDF 1,24 MB 28.11.2013  12:04 

Seznam subdodavatelů dodavatele, kteří se podíleli na plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Seznam subdodavatelů PDF 0,01 MB 28.11.2013  12:04 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   PSG-International a.s.   13694341 CZ NE 14 075 350,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2012 216 710 546,97 CZK   260 052 656,30 CZK  
2013 401 060 116,10 CZK   483 380 442,32 CZK  


Seznam poddodavatelů

Název firmy IČO Země sídla
Stavitelství DE, a.s. 26068435    Česká republika



Historie zakázky

Datum Popis Autor
13.06.2013 7:29:00 Zakázka zveřejněna  
13.06.2013 7:31:18 Přidán nový účastník "IČ="13694341 " Název:"PSG-International a.s." Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 7:32:42 Přidání dokumentu "Dodatek č. 7 Smlouvy o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 7:32:43 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "13.06.2013" na "13.06.2013 07:29:00" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 7:36:40 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "617770663.08" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 7:36:40 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "743433098.70" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 8:57:24 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "617770663.08" na "17075350.00" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 8:57:24 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "743433098.70" na "17031173.50" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 8:57:44 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "0.00" na "14075350.00" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 8:58:09 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "17075350.00" na "14075350.00" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 14:59:53 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 15:00:25 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 15:00:25 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P13V00000087" Ing. Veronika Křižková
13.06.2013 15:00:25 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "13.06.2013 07:29:00" na "13.06.2013 15:00:24" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 11:58:19 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "216710546.97" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 11:58:19 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "260052656.30" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 11:59:06 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "216710546.97" na "617770663.07" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 11:59:06 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "260052656.30" na "743433098.62" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 11:59:24 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 11:59:24 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "13.06.2013 15:00:24" na "13.06.2013 15:00:25" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 12:01:13 Přidání dokumentu "Faktura č. 1 - 2012", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 12:01:38 Přidání dokumentu "Faktura č. 2 - 2012", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 12:01:55 Přidání dokumentu "Faktura č. 3 - 2012", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 12:02:17 Přidání dokumentu "Faktura č. 4 - 2012", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 12:02:41 Přidání dokumentu "Faktura č. 1 - 2013", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 12:03:11 Přidání dokumentu "Faktura č. 2 - 2013", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 12:03:51 Přidání dokumentu "Faktura č. 3 - 2013", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 12:04:08 Přidání dokumentu "Faktura č. 4 - 2013", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 12:04:44 Přidání dokumentu "Seznam subdodavatelů", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 12:05:20 Přidán nový účastník "IČ="26068435 " Název:"Stavitelství DE, a.s." Vítěz="Ne"" Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 13:26:39 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty "Dne 5.9.2012 byla v souladu se schváleným investičním záměrem č. 685/3/090/046/04/10 zahájena realizace akce „Krajské kulturní a vzdělávací centrum ve Zlíně - dodávka stavby“. Předmětem této akce je vytvoření novodobého, moderního a reprezentativního krajského kulturně vzdělávacího centra ve Zlíně. Za tímto účelem jsou rekonstruovány stávající budovy č. 14 a 15 bývalého areálu firmy Baťa (později Svit), kde budou sídlit tři kulturní a vzdělávací instituce Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně a Krajská knihovna Františka Bartoše. Svým rozsahem se jedná o náročné a komplikované dílo, které klade nejvyšší nároky na kvalitu prováděných prací. V průběhu realizace stavby se vyskytly dodatečné stavební práce (vícepráce), které nebylo možné z objektivních důvodů i při vynaložení veškeré odborné péče předvídat. Na základě těchto víceprací dochází k úpravě předmětu díla. Tyto vícepráce je nezbytné realizovat, aby mohly být řádně dokončeny původní stavební práce, a nelze je technicky ani ekonomicky oddělit, aniž by tím nebyla způsobena objednateli (zadavateli) újma. Zadáním víceprací jinému zhotoviteli na základě samostatného zadávacího řízení by vzhledem ke lhůtám vyplývajícím ze zákona č. 137/2006 Sb., vedlo k posunutí termínu dokončení díla, což by budoucím uživatelům způsobilo ekonomické ztráty a provozní komplikace. Z hlediska koordinace stavebních prací s dodávkami interiéru a výpočetní techniky, stěhováním budoucích uživatelů, tří kulturních institucí, a jejich následnému provozu bylo zadání dodatečných stavebních prací původnímu dodavateli stavby vyhodnoceno objednatelem jako ekonomicky nejvhodnější, technicky nejméně náročné a nejméně rizikové. " na "Dne 5.9.2012 byla v souladu se schváleným investičním záměrem č. 685/3/090/046/04/10 zahájena realizace akce „Krajské kulturní a vzdělávací centrum ve Zlíně - dodávka stavby“. Předmětem této akce je vytvoření novodobého, moderního a reprezentativního krajského kulturně vzdělávacího centra ve Zlíně. Za tímto účelem jsou rekonstruovány stávající budovy č. 14 a 15 bývalého areálu firmy Baťa (později Svit), kde budou sídlit tři kulturní a vzdělávací instituce Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně, Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně a Krajská knihovna Františka Bartoše. Svým rozsahem se jedná o náročné a komplikované dílo, které klade nejvyšší nároky na kvalitu prováděných prací. V průběhu realizace stavby se vyskytly dodatečné stavební práce (vícepráce), které nebylo možné z objektivních důvodů i při vynaložení veškeré odborné péče předvídat. Na základě těchto víceprací dochází k úpravě předmětu díla. Tyto vícepráce je nezbytné realizovat, aby mohly být řádně dokončeny původní stavební práce, a nelze je technicky ani ekonomicky oddělit, aniž by tím nebyla způsobena objednateli (zadavateli) újma. Zadáním víceprací jinému zhotoviteli na základě samostatného zadávacího řízení by vzhledem ke lhůtám vyplývajícím ze zákona č. 137/2006 Sb., vedlo k posunutí termínu dokončení díla, což by budoucím uživatelům způsobilo ekonomické ztráty a provozní komplikace. Z hlediska koordinace stavebních prací s dodávkami interiéru a výpočetní techniky, stěhováním budoucích uživatelů, tří kulturních institucí, a jejich následnému provozu bylo zadání dodatečných stavebních prací původnímu dodavateli stavby vyhodnoceno objednatelem jako ekonomicky nejvhodnější, technicky nejméně náročné a nejméně rizikové. K Dodatku č. 7 zveřejňujeme skutečně uhrazenou cenu za plnění zakázky. Dodatek se vztahuje k původní zakázce VZ/2011/9/140/1, z tohoto důvodu zveřejňujme také plnění, které se vztahuje na rok 2012, přestože se jedná o zakázku jednací řízení bez uveřejnění z roku 2013." Ing. Veronika Křižková
28.11.2013 13:26:40 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "13.06.2013 15:00:25" na "13.06.2013" Ing. Veronika Křižková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora