Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, Třída T. Bati 21, Zlín, 76190

Mgr. Michal Uherek

tel.: +420577043891

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2012/5/200/13 - Nástroje pro tvorbu a údržbu ÚAP - dodávka nového Portálu JÚAP Zlínského kraje II.
Identifikátor veřejné zakázky: P12V5/200/13 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
238726 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 22.11.2012   00:00
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmětem zakázky je dodávka a implementace nástroje pro tvorbu a údržbu ÚAP a zajištění jeho provozu a podpory po dobu 5 let.

Nástroj pro tvorbu a údržbu ÚAP je programové vybavení sloužící k zajištění procesů správy a údržby územních analytických podkladů a územních plánů.

Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, veškeré specifikace a požadavky jsou uvedeny v příloze č. 1 zadávací dokumentace – Obchodní podmínky (návrh smlouvy), vč. vymezení předmětu zakázky. Nástroj samotný je popsán zejména v příloze č. 1 obchodních podmínek a podmínky provozu a podpory jsou popsány zejména v příloze č. 2 obchodních podmínek.
Dodavatel bude při realizaci zakázky postupovat podle dokumentu „Studie proveditelnosti pro projekt „Rozvoj eGovernmentu ve Zlínském kraji“, část výzvy II. – Digitální mapa veřejné správy Zlínského kraje – část II“. Tento dokument je přílohou č. 4 zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota: 6 206 233,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 17.01.2013 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 27.03.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 6 050 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 7 320 500,00 CZK
Datum ukončení plnění: 31.10.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 6 050 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 7 320 500,00 CZK

Dokumenty

Kvalifikační dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kvalifikační dokumentace PDF 0,86 MB 22.11.2012  00:00 
2. Příloha č. 1 KD - Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů DOC 0,06 MB 22.11.2012  00:00 
3. Příloha č. 2 KD - Formulář referenčních zakázek DOCX 0,04 MB 22.11.2012  00:00 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 1,28 MB 22.11.2012  00:00 
2. Příloha č. 1 ZD - Obchodní podmínky včetně vymezení předmětu VZ DOCX 0,11 MB 22.11.2012  00:00 
3. Příloha č. 2 ZD - Formulář technických požadavků DOCX 0,05 MB 22.11.2012  00:00 
4. Příloha č. 3 ZD - Krycí list nabídky DOC 0,06 MB 22.11.2012  00:00 
5. Příloha č. 4 ZD - Studie proveditelnosti PDF 2,80 MB 22.11.2012  00:00 
6. Příloha č. 5 ZD - Vzorek dat Portálu JUAP ZK ZIP 2,95 MB 22.11.2012  00:00 
7. Příloha č. 6 ZD - Vzorek datového modelu Portálu JUAP ZK ZIP 1,42 MB 22.11.2012  00:00 
8. Příloha č. 7 ZD - Vzorek převodního modulu JDTM ZK do JUAP ZK ZIP 1,70 MB 22.11.2012  00:00 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění veřejné zakázky PDF 0,28 MB 22.11.2012  00:00 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,39 MB 08.04.2013  08:37 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dodávce a implementaci PDF 3,22 MB 04.04.2013  12:42 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   GEOVAP, spol. s r.o.   15049248 CZ NE 6 050 000,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2013 3 467 500,00 CZK   4 195 675,00 CZK  
2014 662 500,00 CZK   801 625,00 CZK  
2015 480 000,00 CZK   580 800,00 CZK  
2016 480 000,00 CZK   580 800,00 CZK  
2017 480 000,00 CZK   580 800,00 CZK  
2018 480 000,00 CZK   580 800,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
22.11.2012 Zakázka zveřejněna  
22.11.2012 9:36:08 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "7201011034868" Dlabaja Pavel, Mgr.
22.11.2012 9:56:21 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "7201011034868" na "7202011038726" Dlabaja Pavel, Mgr.
22.11.2012 9:56:31 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Dlabaja Pavel, Mgr.
22.11.2012 9:56:31 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "22.11.2012" na "22.11.2012 09:56:30" Dlabaja Pavel, Mgr.
22.11.2012 15:50:27 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "7202011038726" na "238726" Uherek Michal, Mgr.
22.11.2012 15:50:27 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "22.11.2012 09:56:30" na "22.11.2012" Uherek Michal, Mgr.
08.01.2013 7:51:38 Editace parametrů řízení změna "Název řízení" z hodnoty "Nástroje pro tvorbu a údržbu ÚAP - dodávka nového Portálu JÚAP Zlínského kraje II." na "VZ/2012/5/200/13 - Nástroje pro tvorbu a údržbu ÚAP - dodávka nového Portálu JÚAP Zlínského kraje II." Křižková Veronika , Ing.
04.04.2013 12:42:43 Přidání dokumentu "Smlouva o dodávce a implementaci", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
04.04.2013 12:44:15 Přidán nový účastník "IČ="15049248 " Název:"GEOVAP, spol. s r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
04.04.2013 12:45:08 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "6050000.00" Ing. Veronika Křižková
04.04.2013 12:45:08 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "7320500.00" Ing. Veronika Křižková
08.04.2013 8:37:56 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
18.02.2014 12:19:20 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "3467500.00" Ing. Veronika Křižková
18.02.2014 12:19:20 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "4195675.00" Ing. Veronika Křižková
10.02.2015 7:54:10 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "3467500.00" na "4130000.00" Ing. Veronika Křižková
10.02.2015 7:54:10 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "4195675.00" na "4997300.00" Ing. Veronika Křižková
14.03.2016 9:06:26 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "4130000.00" na "4610000.00" Ing. Veronika Křižková
14.03.2016 9:06:26 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "4997300.00" na "5578100.00" Ing. Veronika Křižková
23.02.2017 13:50:57 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "4610000.00" na "5090000.00" Ing. Ivana Zápecová
23.02.2017 13:50:57 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "5578100.00" na "6158900.00" Ing. Ivana Zápecová
05.03.2018 15:34:22 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "5090000.00" na "5570000.00" Ing. Ivana Zápecová
05.03.2018 15:34:22 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "6158900.00" na "6739700.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 10:47:20 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "5570000.00" na "6050000.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 10:47:20 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "6739700.00" na "7320500.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 10:47:36 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora