Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Tender Solution s.r.o., Jinonická 80, Praha 5, 15800

Ing. Jakub Lehmann

tel.:

e-mail: jakub.lehmann@soluzon.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2018/6/200/7 - Zvýšení kybernetické bezpečnosti Zlínského kraje
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000035 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2018-025737 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zadána - byla uzavřena smlouva s dodavatelem 
Datum zveřejnění: 30.07.2018   14:23
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky a služby – dodávky zařízení a návazných služeb (dále také jen "řešení") pro zvýšení úrovně kybernetické bezpečnosti informačních systémů zadavatele, včetně školení uživatelů. Součástí předmětu veřejné zakázky je dále podpora provozu. Zadavatel rozdělil veřejnou zakázku na tři části:
Část 1) Dodávka a implementace bezpečnostních prvků komunikační sítě, ochrany e-mailové komunikace a koncových zařízení včetně zajištění následné podpory
Část 2) Dodávka a implementace řešení pro druhou úroveň autentizace a zajištění následné podpory
Část 3) Dodávka a implementace řešení pro zaznamenávání činnosti VIP účtů a zajištění následné podpory
(2) Bližší specifikace předmětu plnění jednotlivých částí veřejné zakázky jsou uvedeny v Přílohách č. 1, č. 1.1, č. 1.4, č. 2, č. 2.1, č. 2.4, č. 3, č. 3.1, č. 3.4.
Předpokládaná hodnota: 36 932 286,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 03.10.2018 10:45 hodin

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,41 MB 30.07.2018  14:23 
2. Přílohy zadávací dokumentace ZIP 5,58 MB 30.07.2018  14:23 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Vysvětlení zadávací dokumentace č.1 PDF 0,19 MB 03.08.2018  09:17 
2. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 PDF 0,23 MB 06.08.2018  15:54 
3. Příloha č. 1 PDF 0,47 MB 06.08.2018  15:54 
4. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 PDF 0,66 MB 17.08.2018  09:39 
5. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 PDF 0,22 MB 03.09.2018  14:56 
6. Příloha č. 1 PDF 0,47 MB 03.09.2018  14:56 
7. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5 PDF 0,62 MB 06.09.2018  12:09 
8. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 6 PDF 0,21 MB 11.09.2018  10:24 
9. Příloha č. 1 Vysvětlení ZD č. 6 PDF 0,47 MB 11.09.2018  10:24 
10. Příloha č. 2 Vysvětlení ZD č. 6 DOCX 0,28 MB 11.09.2018  10:25 
11. Příloha č. 3 Vysvětlení ZD č. 6 XLSX 0,03 MB 11.09.2018  10:25 
12. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 7 PDF 0,21 MB 12.09.2018  09:41 
13. Přílha č. 1 Vysvětlení ZD č. 7 PDF 0,47 MB 12.09.2018  09:41 
14. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 8 PDF 0,41 MB 19.09.2018  15:50 
15. Příloha č. 1 Vysvětlění ZD č. 8 PDF 0,47 MB 19.09.2018  15:51 
16. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 9 PDF 0,20 MB 21.09.2018  11:21 
17. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 10 PDF 0,20 MB 25.09.2018  13:19 
18. Vysvětlení zadávací dokumentace č. 11 PDF 0,25 MB 27.09.2018  14:51 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele - část 2 VZ PDF 0,39 MB 20.12.2018  08:43 
2. Písemná zpráva zadavatele - část 1 a 3 VZ PDF 0,52 MB 04.02.2019  14:52 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Doklad o uveřejnění v registru smluv - část 1 PDF 0,20 MB 04.02.2019  15:08 
2. Doklad o uveřejnění v registru smluv - část 2 PDF 0,20 MB 04.02.2019  15:09 
3. Dodatek č. 1 - část 1 PDF 0,13 MB 12.06.2019  12:15 

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 1


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   AUTOCONT a.s.   04308697 CZ NE 26 887 000,00 CZK   ANO

Datum uzavření smlouvy: 29.01.2019
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 26 887 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 32 533 270,00 CZK
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 24 497 300,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 29 641 733,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2019 17 969 300,00 CZK   21 742 853,00 CZK  
2020 1 632 000,00 CZK   1 974 720,00 CZK  
2021 1 632 000,00 CZK   1 974 720,00 CZK  
2022 1 632 000,00 CZK   1 974 720,00 CZK  
2023 1 632 000,00 CZK   1 974 720,00 CZK  

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 2    [ Tato část VZ byla zrušena ]




Plnění VZ - část veřejné zakázky - 3


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   AUTOCONT a.s.   04308697 CZ NE 798 300,00 CZK    
2.   DATASYS s.r.o.   61249157 CZ NE 789 100,00 CZK   ANO

Datum uzavření smlouvy: 29.01.2019
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 789 100,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 954 811,00 CZK
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 655 772,71 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 793 485,02 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2019 455 781,82 CZK   551 496,02 CZK  
2020 66 663,63 CZK   80 663,00 CZK  
2021 66 663,63 CZK   80 663,00 CZK  
2023 66 663,63 CZK   80 663,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
30.07.2018 14:23:14 Zakázka zveřejněna  
03.08.2018 9:17:51 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
06.08.2018 15:54:07 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
06.08.2018 15:54:31 Přidání dokumentu "Příloha č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
06.08.2018 15:54:39 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "10.09.2018 10:00:00" na "20.09.2018 10:00:00" Ing. Ivana Zápecová
17.08.2018 9:39:23 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 14:55:52 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "20.09.2018 10:00:00" na "25.09.2018 10:00:00" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 14:56:39 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
03.09.2018 14:56:56 Přidání dokumentu "Příloha č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
06.09.2018 12:09:38 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
11.09.2018 10:23:12 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "25.09.2018 10:00:00" na "01.10.2018 10:00:00" Mgr. Michal Uherek
11.09.2018 10:24:08 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 6", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
11.09.2018 10:24:42 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 Vysvětlení ZD č. 6", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
11.09.2018 10:25:09 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 Vysvětlení ZD č. 6", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
11.09.2018 10:25:36 Přidání dokumentu "Příloha č. 3 Vysvětlení ZD č. 6", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
12.09.2018 9:41:18 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 7", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
12.09.2018 9:41:40 Přidání dokumentu "Přílha č. 1 Vysvětlení ZD č. 7", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
19.09.2018 15:50:49 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 8", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
19.09.2018 15:51:55 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 Vysvětlění ZD č. 8", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
19.09.2018 15:52:02 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "01.10.2018 10:00:00" na "02.10.2018 10:00:00" Ing. Ivana Zápecová
19.09.2018 15:54:15 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "02.10.2018 10:00:00" na "03.10.2018 10:45:00" Ing. Ivana Zápecová
21.09.2018 11:21:08 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 9", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
25.09.2018 13:19:31 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 10", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
27.09.2018 14:51:20 Přidání dokumentu "Vysvětlení zadávací dokumentace č. 11", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
20.12.2018 8:43:46 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele - část 2 VZ", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
04.02.2019 14:52:21 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele - část 1 a 3 VZ", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:07:13 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Neznámo" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:08:48 Přidání dokumentu "Doklad o uveřejnění v registru smluv - část 1 ", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:09:02 Přidání dokumentu "Doklad o uveřejnění v registru smluv - část 2", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
12.06.2019 12:15:22 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 - část 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:04:32 Přidán nový účastník "IČ="04308697 " Název:"AUTOCONT a.s." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:08:09 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:08:09 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "26887000.00" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:08:09 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "32533270.00" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:08:09 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P18V00000035" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:08:09 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "30.07.2018 14:22:00" na "30.07.2018 14:23:14" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2020 12:58:38 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "17969300.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2020 12:58:38 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "21742853.00" Ing. Ivana Zápecová
10.03.2021 9:08:13 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "17969300.00" na "19601300.00" Ing. Ivana Zápecová
10.03.2021 9:08:13 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "21742853.00" na "23717573.00" Ing. Ivana Zápecová
06.01.2022 10:17:33 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "19601300.00" na "21233300.00" Ing. Andrea Kaspřáková
06.01.2022 10:17:33 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "23717573.00" na "25692293.00" Ing. Andrea Kaspřáková
07.03.2023 13:10:22 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "21233300.00" na "22865300.00" Ing. Andrea Kaspřáková
07.03.2023 13:10:22 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "25692293.00" na "27667013.00" Ing. Andrea Kaspřáková
16.02.2024 10:09:54 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "22865300.00" na "24497300.00" Ing. Andrea Kaspřáková
16.02.2024 10:09:54 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "27667013.00" na "29641733.00" Ing. Andrea Kaspřáková
20.12.2018 8:45:00 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Zrušeno" Mgr. Michal Uherek
04.02.2019 15:05:27 Přidán nový účastník "IČ="04308697 " Název:"AUTOCONT a.s." Vítěz="Ne"" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:06:05 Přidán nový účastník "IČ="61249157 " Název:"DATASYS s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:07:13 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:07:13 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "789100.00" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:07:13 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "954811.00" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:07:13 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P18V00000035" Ing. Ivana Zápecová
04.02.2019 15:07:13 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "30.07.2018 14:22:00" na "30.07.2018 14:23:14" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2020 12:59:28 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "455781.83" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2020 12:59:28 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "551496.02" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2020 13:00:17 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "455781.83" na "455781.82" Ing. Ivana Zápecová
10.03.2021 9:09:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "455781.82" na "522445.45" Ing. Ivana Zápecová
10.03.2021 9:09:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "551496.02" na "632159.02" Ing. Ivana Zápecová
06.01.2022 10:22:01 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "522445.45" na "589109.08" Ing. Andrea Kaspřáková
06.01.2022 10:22:01 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "632159.02" na "712822.02" Ing. Andrea Kaspřáková
16.02.2024 10:10:56 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "589109.08" na "655772.71" Ing. Andrea Kaspřáková
16.02.2024 10:10:56 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "712822.02" na "793485.02" Ing. Andrea Kaspřáková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora