Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Mgr. Michal Uherek

tel.: 577 043 891

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2018/4/200/4 - Domov pro seniory Nezdenice – stavební úpravy pro zřízení oddělení se zvláštním režimem – dodávka interiéru
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000011 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2018-027441 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 27.04.2018   11:04
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je kompletní dodávka a montáž interiéru specifikovaná zejména projektovou dokumentací pro výběr dodavatele interiéru a smlouvou o dílo na dodávku interiéru. Dodávkou interiéru se přitom rozumí úplné, funkční a bezvadné provedení všech prací (montážních apod.) včetně dodávek potřebných materiálů, výrobků, konstrukcí, strojů a zařízení nezbytných pro řádné dokončení provozuschopného díla, provedení všech činností souvisejících s dodávkou, jejichž provedení je pro řádné dokončení díla nezbytné.
Předpokládaná hodnota: 2 559 614,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 17.05.2018 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 07.08.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 3 046 459,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 3 686 214,00 CZK
Datum ukončení plnění: 28.11.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 3 046 459,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 3 652 394,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 1,35 MB 27.04.2018  11:04 
2. Příloha č. 1 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti DOC 0,06 MB 27.04.2018  11:04 
3. Příloha č. 2 - Čestné prohlášení o splnění profesní způsobilosti DOC 0,05 MB 27.04.2018  11:04 
4. Příloha č. 3 - Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace DOC 0,05 MB 27.04.2018  11:04 
5. Příloha č. 4 - Seznam významných dodávek DOCX 0,03 MB 27.04.2018  11:04 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,98 MB 27.04.2018  11:04 
2. Příloha č. 1 - Obchodní podmínky DOCX 0,12 MB 27.04.2018  11:04 
3. Příloha č. 2 - Krycí list nabídky DOCX 0,03 MB 27.04.2018  11:04 
4. Příloha č. 3 - Čestné prohlášení - seznam poddodavatelů DOC 0,05 MB 27.04.2018  11:04 
5. Příloha č. 4 - PD interiéru včetně soupisu prací, dodávek a služeb s výkazem výměr RAR 7,51 MB 27.04.2018  11:04 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele PDF 0,57 MB 11.07.2018  12:21 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,33 MB 10.08.2018  06:57 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 4,39 MB 10.08.2018  06:57 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   AMBRA - Group, s.r.o.   25379887 CZ NE 3 149 581,00 CZK 3 810 993,00 CZK  
2.   POZIMOS, a.s.   00147389 CZ NE 3 046 459,00 CZK 3 686 214,00 CZK ANO
3.   QUERCUS NÁBYTEK,s.r.o.   47917601 CZ NE 3 240 417,00 CZK 3 841 178,00 CZK  
4.   CHIRONAX - DIZ s.r.o.   48114421 CZ NE 3 082 233,00 CZK 3 692 155,00 CZK  

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 3 046 459,00 CZK   3 652 394,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
27.04.2018 11:04:54 Zakázka zveřejněna  
11.07.2018 12:21:20 Přidání dokumentu "Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
11.07.2018 12:32:22 Přidán nový účastník "IČ="25379887 " Název:"AMBRA - Group, s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
11.07.2018 12:34:34 Přidán nový účastník "IČ="00147389 " Název:"POZIMOS, a.s." Vítěz="Ano"" Mgr. Michal Uherek
11.07.2018 12:37:31 Přidán nový účastník "IČ="47917601 " Název:"QUERCUS NÁBYTEK,s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
11.07.2018 12:38:46 Přidán nový účastník "IČ="48114421 " Název:"CHIRONAX - DIZ s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
10.08.2018 6:57:37 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2018 6:57:54 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2018 6:58:29 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "3046459.00" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2018 6:58:29 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "3686214.00" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2018 6:58:30 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "27.04.2018 11:04:53" na "27.04.2018 11:04:54" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2018 7:05:22 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "Z2018-027441" Ing. Ivana Zápecová
11.01.2019 9:20:40 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
11.01.2019 9:21:00 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "3046459.00" Ing. Ivana Zápecová
11.01.2019 9:21:00 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "3652394.00" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora