Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

DiS. Martina Chovancová

tel.: +420577043874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2018/6/200/2 - Dodávka diskových polí a koncových zařízení pro Evidenční systém sbírkových předmětů Zlínského kraje
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000010 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2018-012620 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 23.04.2018   10:33
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Veřejná zakázka je ve smyslu § 35 zákona rozdělena na části.Části veřejné zakázkyZadavatel rozdělil veřejnou zakázku na 2 části. Části veřejné zakázky tvoří:Část A - Dodávka diskových políČást B – Dodávka čteček čárových kódů a koncových mobilních zařízení (tabletů)Každý dodavatel může podat nabídku na libovolnou jednu či obě dvě části veřejné zakázky. Rozhodnutí v této věci je zcela na vůli dodavatele. Popis předmětu veřejné zakázkyČást APředmětem části A veřejné zakázky je dodávka 2 ks diskových polí včetně poskytnutí souvisejících výkonů (služeb), uvedených v kupní smlouvě pro část A, a to pro potřeby realizace níže uvedeného projektu a obnovy diskového pole technologického centra Zlínského kraje.Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky pro část A je uvedena v příloze č. 1 zadávací dokumentace – Obchodní podmínky (Návrh kupní smlouvy pro část A).Část BPředmětem části B veřejné zakázky je dodávka čteček čárových kódů a koncových mobilních zařízení (tabletů) včetně poskytnutí souvisejících výkonů (služeb), uvedených v kupní smlouvě pro část B, to vše pro jejich využití v informačním systému pro správu a evidenci sbírkových předmětů v paměťových institucích zřizovaných Zlínským krajem.Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky pro část B je uvedena v příloze č. 2 zadávací dokumentace – Obchodní podmínky (Návrh kupní smlouvy pro část B).
Předpokládaná hodnota: 11 090 585,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 04.06.2018 10:00 hodin
Datum ukončení plnění: 14.11.2018

Dokumenty

Kvalifikační dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kvalifikační dokumentace PDF 0,56 MB 23.04.2018  10:33 
2. Příloha č. 1 KD - Čestné prohlášení k základní způsobilosti DOC 0,11 MB 23.04.2018  10:33 
3. Příloha č. 2 KD - Vzor seznamu významných dodávek pro část A DOCX 0,09 MB 23.04.2018  10:33 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 1,08 MB 23.04.2018  10:33 
2. Příloha č. 1 ZD - Obchodní podmínky pro část A - kupní smlouva DOCX 0,54 MB 23.04.2018  10:33 
3. Příloha č. 2 ZD - Obchodní podmínky pro část B - kupní smlouva DOCX 0,52 MB 23.04.2018  10:33 
4. Příloha č. 3 ZD - Krycí list nabídky DOCX 0,09 MB 23.04.2018  10:33 
5. Příloha č. 4 ZD - Čestné prohlášení k poddodavatelům DOC 0,11 MB 23.04.2018  10:33 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele pro část A PDF 0,83 MB 10.08.2018  09:25 
2. Písemná zpráva zadavatele pro část B PDF 0,69 MB 10.08.2018  09:25 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva_část A PDF 4,49 MB 10.08.2018  09:20 
2. Kupní smlouva_část B PDF 1,83 MB 10.08.2018  09:21 

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 1


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   UNIS COMPUTERS, a.s.   63476223 CZ NE 5 550 000,00 CZK 6 715 500,00 CZK  
2.   MERIT GROUP a.s.   64609995 CZ NE 3 887 763,00 CZK 4 704 193,23 CZK ANO
3.   AutoCont CZ a.s.   47676795 CZ NE 4 979 000,00 CZK 6 024 590,00 CZK  
4.   IMPROMAT-COMPUTER s.r.o.   46992308 CZ NE 4 942 200,00 CZK 5 980 062,00 CZK  

Datum uzavření smlouvy: 08.08.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 3 887 763,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 4 704 193,23 CZK
Datum ukončení plnění: 14.11.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 3 887 763,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 4 704 193,23 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 3 887 763,00 CZK   4 704 193,23 CZK  

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 2


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   UNIS COMPUTERS, a.s.   63476223 CZ NE 249 900,00 CZK 302 379,00 CZK ANO

Datum uzavření smlouvy: 08.08.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 249 900,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 302 379,00 CZK
Datum ukončení plnění: 03.10.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 249 900,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 302 379,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 249 900,00 CZK   302 379,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
23.04.2018 10:33:06 Zakázka zveřejněna  
10.08.2018 9:20:48 Přidání dokumentu "Kupní smlouva_část A", Publikovat = "Zveřejnit" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:21:13 Přidání dokumentu "Kupní smlouva_část B", Publikovat = "Zveřejnit" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:25:28 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele pro část A", Publikovat = "Zveřejnit" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:25:56 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele pro část B", Publikovat = "Zveřejnit" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:35:32 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Neznámo" DiS. Martina Chovancová
19.11.2018 8:17:42 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2018 9:29:04 Přidán nový účastník "IČ="63476223 " Název:"UNIS COMPUTERS, a.s." Vítěz="Ne"" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:30:15 Přidán nový účastník "IČ="64609995 " Název:"MERIT GROUP a.s." Vítěz="Ano"" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:31:26 Přidán nový účastník "IČ="47676795 " Název:"AutoCont CZ a.s." Vítěz="Ne"" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:32:44 Přidán nový účastník "IČ="46992308 " Název:"IMPROMAT-COMPUTER s.r.o." Vítěz="Ne"" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:35:31 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:35:31 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "3887763.00" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:35:31 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "4704193.23" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:35:31 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P18V00000010" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:35:32 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.04.2018 10:14:00" na "23.04.2018 10:33:05" DiS. Martina Chovancová
19.11.2018 8:17:42 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
19.11.2018 8:18:19 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "3887763.00" Ing. Ivana Zápecová
19.11.2018 8:18:19 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "4704193.23" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2018 9:33:58 Přidán nový účastník "IČ="63476223 " Název:"UNIS COMPUTERS, a.s." Vítěz="Ano"" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:36:23 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:36:23 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "249900.00" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:36:23 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "302379.00" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:36:23 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P18V00000010" DiS. Martina Chovancová
10.08.2018 9:36:23 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.04.2018 10:14:00" na "23.04.2018 10:33:05" DiS. Martina Chovancová
08.10.2018 10:30:31 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
08.10.2018 10:30:44 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "249900.00" Ing. Ivana Zápecová
08.10.2018 10:30:44 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "302379.00" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora