Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Martina Chovancová

tel.: 577043874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Rekonstrukce elektroinstalace hlavní rozvodny NN budovy č. 21 – Zlín (VZ/2017/3/010/5)
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000031 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 22.11.2017   14:21
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je realizace úpravy zálohovaných rozvodů NN budovy č.21, tř. Tomáše Bati č. 21, Zlín, sídlo Zlínského kraje. Tato budova byla v roce 2004 rekonstruována pro potřeby krajského a finančního úřadu. Účelem realizace je osamostatnění a rozdělení zálohovaných vývodů ze stávajícího rozvaděče RH2 se správným rozdělením na spotřeby Krajského úřadu a Finančního úřadu, zajištění podružného měření oddělené pro každý subjekt a zároveň oddělení těch zálohovaných vývodů, jejichž provoz je nezbytný pro požární bezpečnost objektu a dalších zálohovaných rozvodů bez vlivu na požární bezpečnost objektu.
Vzhledem k provozu 21. budovy, není možné vyřadit dotčenou instalaci zcela z provozu (jednalo by se o nepřípustné změny v zajištění chodu budovy). Z tohoto důvodu je nutné zajistit souběžný chod původní a nové instalace a její postupný přechod tak, aby zadavatel nezaznamenal žádné změny klimatu a nedošlo k omezení činnosti Krajského úřadu a Finančního úřadu.

Veškeré práce spojené s odpojování a vypínáním stávajících kabelových vývodů dle zadávací dokumentace budou prováděny výhradně mimo provozní dobu uživatelů budovy a po předchozí domluvě a koordinaci s pracovníky technologického dispečinku a příslušným oddělením správy majetku (tj. zejména správa budovy a správa IT technologií). Je nezbytné zajistit nepřerušený provoz všech systémů budovy, v případě jejich vypínání zajistit jejich odborné vypnutí a ukončení všech služeb (např. servery, ústředna EPS a další systémy) a po přepojení napájecích vývodů jejich opětné zapnutí (po provedené kontrole) a uvedení do provozu. Vybraná technická zařízení vyžadují spolupráci s příslušnými specialisty, jejichž služby mohou být zpoplatněny. S ohledem na provoz budovy je zároveň nutné dbát na čistotu ve všech prostorech, kde se budou pohybovat montážní pracovníci.
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy - Návrhu smlouvy o dílo (obchodní podmínky) a v příloze č. 7 této výzvy – Projektová dokumentace včetně výkazu výměr.

Podkladem pro vypracování nabídky je soupis stavebních prací, dodávek a služeb včetně výkazu výměr, projektová dokumentace „Rekonstrukce elektroinstalace hlavní rozvodny NN budovy č. 21“ zpracovaná Arnoštem Gőbelem, Ciolkovského 724/42, 734 01, Karviná – Ráj, IČ: 70622795, v srpnu 2016 a další dokumenty, které jsou nedílnou součástí této zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota: 2 383 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 04.12.2017 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 09.01.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 1 999 728,15 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 2 419 671,06 CZK
Datum ukončení plnění: 17.05.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 1 999 728,15 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 2 419 671,06 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 1,72 MB 22.11.2017  14:21 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Příloha č. 1 DOC 0,30 MB 22.11.2017  14:21 
2. Příloha č. 2 DOCX 0,02 MB 22.11.2017  14:21 
3. Příloha č. 3 DOC 0,05 MB 22.11.2017  14:21 
4. Příloha č. 4 DOC 0,05 MB 22.11.2017  14:21 
5. Příloha č. 5 DOC 0,06 MB 22.11.2017  14:21 
6. Příloha č. 6 DOCX 0,02 MB 22.11.2017  14:21 
7. Příloha č. 7 ZIP 8,12 MB 22.11.2017  14:21 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 2,40 MB 12.01.2018  07:47 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   Elektrocentrum GEPACK, s.r.o.   25267221 CZ NE 2 138 360,55 CZK    
2.   FMIB, s.r.o.   25908898 CZ NE 1 999 728,15 CZK   ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 1 999 728,15 CZK   2 419 671,06 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
22.11.2017 14:21:54 Zakázka zveřejněna  
12.01.2018 7:44:24 Přidán nový účastník "IČ="25267221 " Název:"Elektrocentrum GEPACK, s.r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Ivana Zápecová
12.01.2018 7:44:58 Přidán nový účastník "IČ="25908898 " Název:"FMIB, s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
12.01.2018 7:47:01 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "1999728.15" Ing. Ivana Zápecová
12.01.2018 7:47:01 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "2419671.06" Ing. Ivana Zápecová
12.01.2018 7:47:01 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "22.11.2017 14:21:53" na "22.11.2017 14:21:54" Ing. Ivana Zápecová
12.01.2018 7:47:45 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
18.05.2018 10:01:26 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
18.05.2018 10:03:27 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "1999728.15" Ing. Ivana Zápecová
18.05.2018 10:03:27 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "2419671.06" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora