Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Radim Pala, DiS., Hasičská 551/52, Ostrava, 70030

DiS. Radim Pala

tel.: +420 773204154

e-mail: radimpala@email.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Zdravotnické přístroje pro Zdravotnickou záchrannou službu Zlínského kraje
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000009 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2017-007306 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 23.03.2017   15:04
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je dodávka celkem 32 nových zdravotnických přístrojů.
Zadavatel rozhodl o rozdělení veřejné zakázky na dvě části.

Část A) Přístroje pro nepřímou srdeční masáž
Tato část veřejné zakázky řeší dodávku 28 nových přístrojů pro nepřímou srdeční masáž s možností použití přístroje během transportu v sanitním voze. Přístroje budou ve 2 typech dle podrobnější specifikace, která je přílohou č. 3 zadávacího dokumentace.

Část B) Přístroje pro umělou plicní ventilaci
Předmětem této části veřejné zakázky je dodávka 4 nových přístrojů pro umělou plicní ventilaci dle min. těchto norem (ČSN EN 60601-1, EN 1789, EN 794-3 + ISO 10651-3) a dle podrobnější specifikace, která je přílohou č. 3 zadávacího dokumentace.
Předpokládaná hodnota: 14 604 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 03.05.2017 10:00 hodin
Datum ukončení plnění: 23.10.2017

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,54 MB 23.03.2017  15:04 
2. Příloha č. 1a - Krycí list nabídky - část A DOC 0,52 MB 23.03.2017  15:04 
3. Příloha č. 1b - Krycí list nabídky - část B DOC 0,52 MB 23.03.2017  15:04 
4. Příloha č. 2a - Seznam osob, s jejichž pomocí účastník zadávacího řízení předpokládá realizaci zakázky – část A DOC 0,52 MB 23.03.2017  15:04 
5. Příloha č. 2b - Seznam osob, s jejichž pomocí účastník zadávacího řízení předpokládá realizaci zakázky – část B DOC 0,52 MB 23.03.2017  15:04 
6. Příloha č. 3a - Technická specifikace přístrojů – část A DOCX 0,50 MB 23.03.2017  15:04 
7. Příloha č. 3b - Technická specifikace přístrojů – část B DOCX 0,51 MB 23.03.2017  15:04 
8. Příloha č. 4a - Obchodní podmínky – návrh kupní smlouvy – část A DOCX 0,54 MB 23.03.2017  15:04 
9. Příloha č. 4b - Obchodní podmínky – návrh kupní smlouvy – část B DOCX 0,54 MB 23.03.2017  15:04 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,47 MB 10.08.2017  14:33 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva - část A PDF 1,10 MB 10.08.2017  14:32 
2. Kupní smlouva - část B PDF 1,06 MB 10.08.2017  14:32 

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 1


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   Medsol, s.r.o.   24201596 CZ NE 12 034 000,00 CZK 14 561 140,00 CZK ANO

Datum uzavření smlouvy: 07.08.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 12 034 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 14 561 140,00 CZK
Datum ukončení plnění: 25.09.2017
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 12 034 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 14 561 140,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 12 034 000,00 CZK   14 561 140,00 CZK  

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 2


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   MEDIPRAX CB s.r.o.   63886731 CZ NE 1 358 400,00 CZK 1 643 664,00 CZK ANO
2.   Hoyer Praha s.r.o.   60491582 CZ NE 1 355 600,00 CZK 1 640 276,00 CZK  

Datum uzavření smlouvy: 07.08.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 1 358 400,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 1 643 664,00 CZK
Datum ukončení plnění: 23.10.2017
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 1 358 400,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 1 643 664,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 1 358 400,00 CZK   1 643 664,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
23.03.2017 15:04:49 Zakázka zveřejněna  
10.08.2017 14:32:16 Přidání dokumentu "Kupní smlouva - část A", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:32:38 Přidání dokumentu "Kupní smlouva - část B", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:33:10 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:37:35 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Neznámo" Ing. Ivana Zápecová
01.11.2017 10:12:57 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:34:57 Přidán nový účastník "IČ="24201596 " Název:"Medsol, s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:37:35 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:37:35 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "12034000.00" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:37:35 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "14561140.00" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:37:35 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P17V00000009" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:37:35 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.03.2017 14:53:00" na "23.03.2017 15:04:49" Ing. Ivana Zápecová
18.10.2017 14:20:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "12034000.00" Ing. Ivana Zápecová
18.10.2017 14:20:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "14561140.00" Ing. Ivana Zápecová
18.10.2017 14:20:42 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:35:45 Přidán nový účastník "IČ="63886731 " Název:"MEDIPRAX CB s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:36:46 Přidán nový účastník "IČ="60491582 " Název:"Hoyer Praha s.r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:38:14 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:38:14 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "1358400.00" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:38:14 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "1643664.00" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:38:14 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P17V00000009" Ing. Ivana Zápecová
10.08.2017 14:38:14 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.03.2017 14:53:00" na "23.03.2017 15:04:49" Ing. Ivana Zápecová
01.11.2017 10:12:57 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
01.11.2017 10:13:15 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "1358400.00" Ing. Ivana Zápecová
01.11.2017 10:13:15 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "1643664.00" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora