Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, tř. Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Martina Chovancová Hromečková

tel.: 577043874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2016/3/200/2 - Výběr administrátora veřejných zakázek pro projekty „Technika pro Zdravotnickou záchrannou službu Zlínského kraje“ a „Vybavení pro školicí střediska Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje“
Identifikátor veřejné zakázky: P16V00000026 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 11.08.2016   14:11
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v zastupování zadavatele při realizaci administrace a organizace veřejných zakázek souvisejících s projekty „Technika pro Zdravotnickou záchrannou službu Zlínského kraje“ a „Vybavení pro školicí střediska Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje“. Názvy veřejných zakázek, jejichž administraci bude dodavatel realizovat, jsou uvedeny níže u vymezení předmětu částí této veřejné zakázky, včetně předpokládaných hodnot.

Veřejná zakázka je rozdělena na 2 části.
Dodavatel může podat nabídku na jednu, nebo na obě části veřejné zakázky. Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně. Na každou část veřejné zakázky je možné vybrat jiného dodavatele.
Veřejná zakázka je realizována v rámci výše uvedených dvou projektů, které jsou spolufinancovány Evropským fondem pro regionální rozvoj a realizovány prostřednictvím Integrovaného regionálního operačního programu.


Část 1: Administrace veřejných zakázek pro projekt „Technika pro Zdravotnickou záchrannou službu Zlínského kraje“
název veřejné zakázky předpokládaná hodnota
Sanitní vozidla pro ZZS ZK (3 části) 36 739 tis. Kč bez DPH
Klimatizační jednotky pro ZZS ZK (2 části) 593 tis. Kč bez DPH
Zdravotnické přístroje pro ZZS ZK (2 části) 14 604 tis. Kč bez DPH


Část 2: Administrace veřejné zakázky pro projekt „Vybavení pro školicí střediska Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje“
název veřejné zakázky předpokládaná hodnota
Dodávka vybavení pro školicí střediska ZZS ZK (3 části) 6 864 tis. Kč bez DPH


Podrobné vymezení předmětu jednotlivých částí veřejné zakázky je uvedeno v příloze č. 1 této Výzvy – Návrh příkazní smlouvy pro část 1 a v příloze č. 2 této Výzvy - Návrh příkazní smlouvy pro část 2.
Druh veřejné zakázky

Veřejná zakázka na služby.

Dle metodického pokynu pro oblast zadávání zakázek pro programové období 2014-2020 se jedná o veřejnou zakázku malé hodnoty.


Klasifikace předmětu veřejné zakázky

Název předmětu Kód CPV
Administrativní služby 75100000-7


Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je zadavatelem stanovena ve výši 325.000 Kč bez DPH.

Část 1 činí: 225.000,- Kč bez DPH
Část 2 činí: 100.000,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota: 325 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 23.08.2016 9:00 hodin
Datum ukončení plnění: 15.12.2017

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 1,35 MB 11.08.2016  14:11 
2. P01_Výzvy - Návrh příkazní smlouvy část 1 DOCX 0,56 MB 11.08.2016  14:11 
3. P02_Výzvy - Návrh příkazní smlouvy část 2 DOCX 0,55 MB 11.08.2016  14:11 
4. P03_Výzvy - Krycí list nabídky DOCX 0,50 MB 11.08.2016  14:11 
5. P04_Výzvy - Vzor Čestné prohlášení o splnění základních KP DOC 0,53 MB 11.08.2016  14:11 
6. P05_Výzvy - Formulář pro uvedení významných zakázek pro část 1 DOCX 0,50 MB 11.08.2016  14:11 
7. P06_Výzvy - Formulář pro uvedení významných zakázek pro část 2 DOCX 0,50 MB 11.08.2016  14:11 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1 PDF 0,71 MB 16.08.2016  09:36 

Rozhodnutí o vyloučení uchazeče pro nesplnění kvalifikace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí o vyloučení uchazeče - společná nabídka dodavatelů ZAKÁZKY.EU s.r.o. a TOMDA EU s.r.o. PDF 0,61 MB 14.09.2016  10:16 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky PDF 0,66 MB 14.09.2016  10:13 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Příkazní smlouva - část 1 PDF 2,10 MB 20.10.2016  08:33 
2. Příkazní smlouva - část 2 PDF 1,94 MB 03.11.2016  14:46 

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 1


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   ikis, s.r.o.   63485290 CZ NE 264 990,00 CZK  
2.   Eurovision, a.s.   27691845 CZ NE 226 270,00 CZK  
3.   Radim Pala, DiS.   01067982 CZ NE 89 610,00 CZK ANO
4.   PMA tender s.r.o.   03584607 CZ NE 120 000,00 CZK  
5.   PPE.CZ s.r.o.   25863568 CZ NE 137 577,00 CZK  
6.   ZAKÁZKY.EU s.r.o.   04925564 CZ NE 80 465,00 CZK  
7.   DEA Energetická agentura, s.r.o.   41539656 CZ NE 150 040,00 CZK  
8.   Erste Grantika Advisory, a.s.   25597001 CZ NE 187 550,00 CZK  
9.   Mgr. Petr Pernica, advokát   04195141 CZ NE 184 000,00 CZK  
10.   RTS, a.s.   25533843 CZ NE 268 620,00 CZK  

Datum uzavření smlouvy: 17.10.2016
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 89 610,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 89 610,00 CZK
Datum ukončení plnění: 11.10.2017
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 89 610,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 89 610,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2016 0,00 CZK   0,00 CZK  
2017 89 610,00 CZK   89 610,00 CZK  

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 2


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   ikis, s.r.o.   63485290 CZ NE 107 690,00 CZK  
2.   Eurovision, a.s.   27691845 CZ NE 105 270,00 CZK  
3.   Radim Pala, DiS.   01067982 CZ NE 29 870,00 CZK ANO
4.   PMA tender s.r.o.   03584607 CZ NE 48 000,00 CZK  
5.   PPE.CZ s.r.o.   25863568 CZ NE 53 119,00 CZK  
6.   ZAKÁZKY.EU s.r.o.   04925564 CZ NE 33 880,00 CZK  
7.   DEA Energetická agentura, s.r.o.   41539656 CZ NE 82 280,00 CZK  
8.   Erste Grantika Advisory, a.s.   25597001 CZ NE 78 650,00 CZK  
9.   Mgr. Petr Pernica, advokát   04195141 CZ NE 70 000,00 CZK  
10.   RTS, a.s.   25533843 CZ NE 114 950,00 CZK  

Datum uzavření smlouvy: 27.10.2016
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 29 870,00 CZK
Datum ukončení plnění: 15.12.2017
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 29 870,00 CZK

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2016 0,00 CZK   0,00 CZK  
2017 29 870,00 CZK    



Historie zakázky

Datum Popis Autor
11.08.2016 14:11:02 Zakázka zveřejněna  
16.08.2016 9:36:40 Přidání dokumentu "Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
14.09.2016 10:13:15 Přidání dokumentu "Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
14.09.2016 10:16:15 Přidání dokumentu "Rozhodnutí o vyloučení uchazeče - společná nabídka dodavatelů ZAKÁZKY.EU s.r.o. a TOMDA EU s.r.o.", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:33:58 Přidání dokumentu "Příkazní smlouva - část 1", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:57:28 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Neznámo" Mgr. Michal Uherek
03.11.2016 14:46:16 Přidání dokumentu "Příkazní smlouva - část 2", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
17.01.2018 10:13:50 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
20.10.2016 8:36:01 Přidán nový účastník "IČ="63485290 " Název:"ikis, s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:36:43 Přidán nový účastník "IČ="27691845 " Název:"Eurovision, a.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:37:24 Přidán nový účastník "IČ="01067982 " Název:"Radim Pala, DiS." Vítěz="Ano"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:37:56 Přidán nový účastník "IČ="03584607 " Název:"PMA tender s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:38:31 Přidán nový účastník "IČ="25863568 " Název:"PPE.CZ s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:39:25 Přidán nový účastník "IČ="04925564 " Název:"ZAKÁZKY.EU s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:39:56 Přidán nový účastník "IČ="41539656 " Název:"DEA Energetická agentura, s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:40:29 Přidán nový účastník "IČ="NEUVEDENO " Název:"Erste Grantika Advisory, a.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:40:50 Editace účastníka řízení změna "IČ Účastník" z hodnoty "NEUVEDENO " na "25597001 " Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:41:31 Přidán nový účastník "IČ="04195141 " Název:"Mgr. Petr Pernica, advokát" Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:42:03 Přidán nový účastník "IČ="25533843 " Název:"RTS, a.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:57:28 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:57:28 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "89610.00" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:57:28 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "89610.00" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:57:28 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P16V00000026" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:57:28 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "11.08.2016 14:06:00" na "11.08.2016 14:11:02" Mgr. Michal Uherek
28.11.2017 13:38:21 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
28.11.2017 13:38:45 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "89610.00" Ing. Ivana Zápecová
28.11.2017 13:38:45 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "0.00" na "89610.00" Ing. Ivana Zápecová
20.10.2016 8:51:24 Přidán nový účastník "IČ="63485290 " Název:"ikis, s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:51:52 Přidán nový účastník "IČ="27691845 " Název:"Eurovision, a.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:52:15 Přidán nový účastník "IČ="01067982 " Název:"Radim Pala, DiS." Vítěz="Ano"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:52:37 Přidán nový účastník "IČ="03584607 " Název:"PMA tender s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:52:59 Přidán nový účastník "IČ="25863568 " Název:"PPE.CZ s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:53:21 Přidán nový účastník "IČ="04925564 " Název:"ZAKÁZKY.EU s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:53:49 Přidán nový účastník "IČ="41539656 " Název:"DEA Energetická agentura, s.r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:54:18 Přidán nový účastník "IČ="25597001 " Název:"Erste Grantika Advisory, a.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:54:55 Přidán nový účastník "IČ="04195141 " Název:"Mgr. Petr Pernica, advokát" Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
20.10.2016 8:55:29 Přidán nový účastník "IČ="25533843 " Název:"RTS, a.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
03.11.2016 14:47:20 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P16V00000026" Mgr. Michal Uherek
03.11.2016 14:47:20 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Mgr. Michal Uherek
03.11.2016 14:47:20 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "0.00" na "29870.00" Mgr. Michal Uherek
03.11.2016 14:47:20 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "0.00" na "29870.00" Mgr. Michal Uherek
03.11.2016 14:47:20 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "11.08.2016 14:06:00" na "11.08.2016 14:11:02" Mgr. Michal Uherek
08.03.2017 14:13:48 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "29870.00" na "nezadáno" Petr Cyrner
17.01.2018 10:13:50 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Neznámo" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
17.01.2018 10:14:07 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "0.00" na "29870.00" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora