Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, tř. Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Mgr. Michal Uherek

tel.: +420 577043891

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2015/3/010/3 - Oprava kaučukových podlah budovy č. 21
Identifikátor veřejné zakázky: P15V00000048 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 03.09.2015   14:13
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je realizace opravy kaučukových podlah v budově č. 21 Krajského úřadu Zlínského kraje včetně souvisejících prací, jimiž je rovněž vystěhování a zpětné nastěhování nábytku a zařízení kanceláří, chodeb a zasedacích místností, ve kterých bude oprava kaučukových podlah probíhat.

Budova č. 21 je památkově chráněným objektem.

Navržená technologie opravy kaučukových podlah vyhovuje specifickým podmínkám památkově chráněného objektu. Realizací správného technologického postupu bude dosaženo oživení barevného odstínu podlahy, navrácení ztraceného lesku, zacelení drobných povrchových poškození a prodloužení životnosti podlah. Oprava kaučukových podlah spočívá v důkladném odstranění starých vrstev polymerů a ochranných nátěrů, odstranění mechanických nečistot (hrubých nečistot, bláta, písku, apod.), a v následném nanesení ochranné vrstvy zabraňující poškození podlahové krytiny.
Zadavatel (objednatel) požaduje realizaci díla podle technologického postupu popsaného v projektové dokumentaci (Správní budova úřadu ZK č. 21 – oprava povlakových podlah, k.ú. Zlín, p.st.3752) zpracované Ing. Pavlem Srbou, Valašská Polanka 410, 756 11, IČ 65512782, která je součástí zadávací dokumentace a podkladem pro zpracování nabídky.

Podrobná specifikace předmětu zakázky je dále uvedena v příloze č. 5 této Výzvy k podání nabídky – Rámcová smlouva o dílo (obchodní podmínky).

Plnění, které je předmětem této výzvy, bude používáno pro výkon veřejnoprávní činnosti.
Předpokládaná hodnota: 1 490 000,- CZK bez DPH
Datum uzavření smlouvy: 31.08.2015
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 1 205 350,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 1 458 473,50 CZK
Datum ukončení plnění: 18.12.2017
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 1 139 946,40 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 1 379 336,09 CZK

Dokumenty

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rámcová smlouva o dílo PDF 1,90 MB 03.09.2015  14:13 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   BOABDIL, s.r.o.   29459354 CZ NE 1 205 350,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2015 162 816,00 CZK   197 008,30 CZK  
2016 669 733,30 CZK   810 377,29 CZK  
2017 307 397,10 CZK   371 950,50 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
03.09.2015 14:13:33 Zakázka zveřejněna  
03.09.2015 14:14:07 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Veronika Křižková
21.02.2017 11:47:12 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "162816.00" Ing. Ivana Zápecová
21.02.2017 11:47:12 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "197008.30" Ing. Ivana Zápecová
21.02.2017 11:47:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "162816.00" na "832549.30" Ing. Ivana Zápecová
21.02.2017 11:47:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "197008.30" na "1007385.59" Ing. Ivana Zápecová
02.01.2018 7:27:09 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Ukončena realizace" na "Zahájeno" Ing. Ivana Zápecová
08.02.2018 8:43:29 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "832549.30" na "1139946.40" Ing. Ivana Zápecová
08.02.2018 8:43:29 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1007385.59" na "1379336.09" Ing. Ivana Zápecová
07.03.2018 14:31:20 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora