Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, Tř. Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Ing. David Neulinger

tel.: +420577043874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2013/5/010/2 - Pronájem multifunkčních zařízení a zajištění servisních služeb
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000092 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
356046 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 09.07.2013   08:32
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je pronájem 23 ks multifunkčních zařízení 4 kategorií (A, B, C, D) včetně pravidelných servisních služeb po dobu 5 let. Minimální parametry požadovaných zařízení jsou uvedeny v příloze č. 1 – Technická specifikace.
Předpokládaná hodnota: 12 900 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 30.08.2013 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 12.12.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 4 109 400,00 CZK
Datum ukončení plnění: 04.02.2019
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 4 014 225,23 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 4 857 221,19 CZK

Dokumenty

Kvalifikační dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kvalifikační dokumentace PDF 0,74 MB 09.07.2013  08:32 
2. Příloha KD č. 1 - Čestné prohlášení ZKP DOC 0,04 MB 09.07.2013  08:32 
3. Příloha KD č. 1 - Čestné prohlášení EFZ DOC 0,04 MB 09.07.2013  08:32 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 1,31 MB 09.07.2013  08:32 
2. Příloha ZD č. 1 - Vymezení předmětu zakázky DOC 0,06 MB 09.07.2013  08:32 
3. Příloha přílohy ZD č. 1 - Technická specifikace zařízení XLS 0,03 MB 09.07.2013  08:32 
4. Příloha ZD č. 2 - Obchodní podmínky DOC 0,10 MB 09.07.2013  08:32 
5. Příloha ZD č. 3 - Krycí list nabídky DOCX 0,02 MB 09.07.2013  08:32 
6. Příloha ZD č. 4 - Tabulka hodnocení DOCX 0,02 MB 09.07.2013  08:32 
7. Příloha přílohy ZD č. 4 - Tabulka pro výpočet nabídkové ceny XLSX 0,01 MB 09.07.2013  08:32 
8. Příloha ZD č. 5 - Technická specifikace XLS 0,04 MB 09.07.2013  08:32 
9. Příloha ZD č. 6 - Čestné prohlášení o součástech nabídky podle § 68 odst. 3 zákona DOCX 0,02 MB 09.07.2013  08:32 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace PDF 0,17 MB 17.07.2013  08:41 
2. Dodatečné informace č. 2 PDF 0,30 MB 23.08.2013  10:21 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění veřejné zakázky DOCX 0,08 MB 09.07.2013  08:32 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,26 MB 18.12.2013  10:40 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Nájemní smlouva PDF 0,55 MB 18.12.2013  09:12 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   Hrbáček Servis s.r.o.   27758303 CZ NE 4 109 400,00 CZK ANO
2.   C SYSTEM CZ a.s.   27675645 CZ NE 8 221 260,00 CZK  
3.   IMPROMAT CZ spol. s r.o.   48117820 CZ NE 6 668 160,00 CZK  
4.   Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o.   00176150 CZ NE 5 998 860,00 CZK  

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2014 745 419,07 CZK   901 964,00 CZK  
2015 832 276,86 CZK   1 007 055,00 CZK  
2016 843 397,68 CZK   1 020 513,00 CZK  
2017 771 691,95 CZK   933 747,19 CZK  
2018 761 223,14 CZK   921 080,00 CZK  
2019 60 216,53 CZK   72 862,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
09.07.2013 8:32:45 Zakázka zveřejněna  
17.07.2013 8:41:34 Přidání dokumentu "Dodatečné informace", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
23.08.2013 10:21:04 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
23.08.2013 10:21:21 Odstranění dokumentu "Dodatečné informace - Dodatečné informace č. 2" Ing. Veronika Křižková
23.08.2013 10:21:58 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
18.12.2013 9:12:07 Přidání dokumentu "Nájemní smlouva", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
18.12.2013 9:12:07 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "09.07.2013 08:32:44" na "09.07.2013 08:32:45" Mgr. Michal Uherek
18.12.2013 9:13:39 Přidán nový účastník "IČ="27675645 " Název:"C SYSTEM CZ a.s." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
18.12.2013 9:14:31 Přidán nový účastník "IČ="48117820 " Název:"IMPROMAT CZ spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
18.12.2013 9:15:52 Přidán nový účastník "IČ="00176150 " Název:"Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
18.12.2013 9:17:38 Přidán nový účastník "IČ="27758303 " Název:"Hrbáček Servis s.r.o." Vítěz="Ano"" Mgr. Michal Uherek
18.12.2013 9:24:20 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "4109400.00" Mgr. Michal Uherek
18.12.2013 10:40:59 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
23.02.2015 11:26:53 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "745419.07" Ing. Veronika Křižková
23.02.2015 11:26:53 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "901964.00" Ing. Veronika Křižková
08.02.2016 15:58:40 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "745419.07" na "1577695.93" Ing. Veronika Křižková
08.02.2016 15:58:40 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "901964.00" na "1909019.00" Ing. Veronika Křižková
23.02.2017 9:04:54 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1577695.93" na "2421093.61" Ing. Ivana Zápecová
23.02.2017 9:04:54 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1909019.00" na "2929532.00" Ing. Ivana Zápecová
08.03.2018 14:22:36 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2421093.61" na "3192785.56" Ing. Ivana Zápecová
08.03.2018 14:22:36 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "2929532.00" na "3863279.19" Ing. Ivana Zápecová
12.02.2019 10:30:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "3192785.56" na "3954008.70" Ing. Ivana Zápecová
12.02.2019 10:30:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "3863279.19" na "4784359.19" Ing. Ivana Zápecová
12.02.2019 10:31:52 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "3954008.70" na "4014225.23" Ing. Ivana Zápecová
12.02.2019 10:31:52 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "4784359.19" na "4857221.19" Ing. Ivana Zápecová
12.02.2019 10:32:14 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora