Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, tř. Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Ing. David Neulinger

tel.: +420 577043874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2013/7/140/1 - Kroměřížská nemocnice a.s. - rekonstrukce kuchyně dodávka stavby
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000078 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
354919 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 23.05.2013   09:40
Typ řízení: Jednací řízení bez uveřejnění
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Dne 19.11.2012 byla v souladu se schváleným investičním záměrem č. 695/3/170/120/06/10 zahájena realizace akce „Kroměřížská nemocnice a.s. – rekonstrukce kuchyně dodávka stavby“.
V průběhu realizace stavby se vyskytly dodatečné stavební práce (vícepráce), které nebylo možné z objektivních důvodů i při vynaložení veškeré odborné péče předvídat. Na základě těchto víceprací dochází k úpravě předmětu díla. Tyto vícepráce je nezbytné realizovat, aby mohly být řádně dokončeny původní stavební práce, a nelze je technicky ani ekonomicky oddělit, aniž by tím nebyla způsobena objednateli (zadavateli) újma. Zadáním víceprací jinému zhotoviteli na základě samostatného zadávacího řízení by vzhledem ke lhůtám vyplývajícím ze zákona č. 137/2006 Sb., vedlo k posunutí termínu dokončení díla, což by však vzhledem k tomu, že se jedná o zdravotnické zařízení, mělo vliv na provoz nemocnice a provozovatel by musel řešit stravovací provoz jiným způsobem, který by zasáhl do jeho ekonomické sféry.

JŘBU k původní zakázce VZ/2012/5/140/2 Kroměřížská nemocnice a.s. - Rekonstrukce kuchyně - dodávka stavby.
Lhůta pro podání nabídek: 23.04.2013 9:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 20.05.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 33 511 453,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 40 539 368,37 CZK
Datum ukončení plnění: 12.09.2013
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 32 689 440,99 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 39 544 733,83 CZK

Dokumenty

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,79 MB 23.05.2013  12:36 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatek č. 1 Smlouvy o dílo PDF 23,95 MB 23.05.2013  10:02 

Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Skutečně uhrazená cena za plnění celé akce (nejen hodnota JŘBU) PDF 1,10 MB 16.12.2013  08:47 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   VW WACHAL a.s.   25567225 CZ NE 4 109 790,42 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2012 948 976,88 CZK   1 138 772,26 CZK  
2013 31 740 464,11 CZK   38 405 961,57 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
23.05.2013 9:40:00 Zakázka zveřejněna  
23.05.2013 9:49:39 Přidán nový účastník "IČ="25567225 " Název:"VW WACHAL a.s." Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
23.05.2013 10:00:14 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "33511453.00" Ing. Veronika Křižková
23.05.2013 10:00:14 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "40539368.37" Ing. Veronika Křižková
23.05.2013 10:00:14 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.05.2013" na "23.05.2013 09:40:00" Ing. Veronika Křižková
23.05.2013 10:00:45 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "0.00" na "33511453.00" Ing. Veronika Křižková
23.05.2013 10:02:16 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 Smlouvy o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
23.05.2013 10:03:46 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Ing. Veronika Křižková
23.05.2013 10:03:46 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P13V00000078" Ing. Veronika Křižková
23.05.2013 10:03:46 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.05.2013 09:40:00" na "23.05.2013 10:03:45" Ing. Veronika Křižková
23.05.2013 12:36:15 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "33511453.00" na "4109790.42" Ing. Veronika Křižková
23.05.2013 12:36:48 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
16.12.2013 8:42:29 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "354919" Mgr. Michal Uherek
16.12.2013 8:42:29 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.05.2013 10:03:45" na "23.05.2013" Mgr. Michal Uherek
16.12.2013 8:45:01 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty "Dne 19.11.2012 byla v souladu se schváleným investičním záměrem č. 695/3/170/120/06/10 zahájena realizace akce „Kroměřížská nemocnice a.s. – rekonstrukce kuchyně dodávka stavby“. V průběhu realizace stavby se vyskytly dodatečné stavební práce (vícepráce), které nebylo možné z objektivních důvodů i při vynaložení veškeré odborné péče předvídat. Na základě těchto víceprací dochází k úpravě předmětu díla. Tyto vícepráce je nezbytné realizovat, aby mohly být řádně dokončeny původní stavební práce, a nelze je technicky ani ekonomicky oddělit, aniž by tím nebyla způsobena objednateli (zadavateli) újma. Zadáním víceprací jinému zhotoviteli na základě samostatného zadávacího řízení by vzhledem ke lhůtám vyplývajícím ze zákona č. 137/2006 Sb., vedlo k posunutí termínu dokončení díla, což by však vzhledem k tomu, že se jedná o zdravotnické zařízení, mělo vliv na provoz nemocnice a provozovatel by musel řešit stravovací provoz jiným způsobem, který by zasáhl do jeho ekonomické sféry. " na "Dne 19.11.2012 byla v souladu se schváleným investičním záměrem č. 695/3/170/120/06/10 zahájena realizace akce „Kroměřížská nemocnice a.s. – rekonstrukce kuchyně dodávka stavby“. V průběhu realizace stavby se vyskytly dodatečné stavební práce (vícepráce), které nebylo možné z objektivních důvodů i při vynaložení veškeré odborné péče předvídat. Na základě těchto víceprací dochází k úpravě předmětu díla. Tyto vícepráce je nezbytné realizovat, aby mohly být řádně dokončeny původní stavební práce, a nelze je technicky ani ekonomicky oddělit, aniž by tím nebyla způsobena objednateli (zadavateli) újma. Zadáním víceprací jinému zhotoviteli na základě samostatného zadávacího řízení by vzhledem ke lhůtám vyplývajícím ze zákona č. 137/2006 Sb., vedlo k posunutí termínu dokončení díla, což by však vzhledem k tomu, že se jedná o zdravotnické zařízení, mělo vliv na provoz nemocnice a provozovatel by musel řešit stravovací provoz jiným způsobem, který by zasáhl do jeho ekonomické sféry. JŘBU k původní zakázce VZ/2012/5/140/2 Kroměřížská nemocnice a.s. - Rekonstrukce kuchyně - dodávka stavby." Mgr. Michal Uherek
16.12.2013 8:47:10 Přidání dokumentu "Skutečně uhrazená cena za plnění celé akce (nejen hodnota JŘBU)", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
16.12.2013 8:49:15 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "948976.88" Mgr. Michal Uherek
16.12.2013 8:49:15 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "1138772.26" Mgr. Michal Uherek
16.12.2013 8:50:16 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "948976.88" na "32689440.99" Mgr. Michal Uherek
16.12.2013 8:50:16 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "1138772.26" na "39544733.83" Mgr. Michal Uherek
16.12.2013 8:50:54 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Mgr. Michal Uherek
16.12.2013 8:50:54 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.05.2013" na "23.05.2013 09:40:00" Mgr. Michal Uherek

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora