Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, tř. T. Bati 21, Zlín, 76190

Ing. David Neulinger

tel.: +420 577043874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2012/7/200/3 - Zajištění sítě sociálních služeb typu intervenční centra ve Zlínském kraji III.
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000005 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
342882 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 14.01.2013   15:12
Typ řízení: Jednací řízení bez uveřejnění
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem zakázky je zajištění poskytování sociální služby typu „intervenčního centra“ dle § 60a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách“ nebo „zákon č. 108/2006 Sb.“), a v souladu s dalšími ustanoveními zákona o sociálních službách a podle § 25a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „Vyhláška“).
V rámci zakázky bude taktéž zajišťována jedna nadstandardní činnost nad rámec běžně zajišťovaného standardu, dle přílohy č. 1 ZD bodu1.5.4 písm. a.
Předpokládaná hodnota: 6 160 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 10.12.2012 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 02.01.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 6 160 000,00 CZK
Datum ukončení plnění: 31.03.2015
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 4 629 130,80 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 4 629 130,80 CZK

Dokumenty

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,45 MB 14.01.2013  15:12 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o zajištění poskytování sociálních služeb PDF 2,82 MB 14.01.2013  15:12 
2. Metodika pro poskytovatele - 1 PDF 0,59 MB 08.04.2013  13:23 
3. Metodika pro poskytovatele - 2 PDF 0,62 MB 08.04.2013  13:23 
4. Metodika pro poskytovatele - 3 PDF 0,79 MB 26.04.2013  08:17 
5. Souhlas s provedením změny v poskytování sociálních služeb PDF 0,14 MB 25.06.2013  09:06 
6. Metodika pro poskytovatele - 4 PDF 0,79 MB 19.12.2013  07:34 
7. Metodika pro poskytovatele - 5 PDF 0,79 MB 19.12.2013  07:34 
8. Dodatek č. 1 ke smlouvě PDF 0,20 MB 19.12.2013  11:52 
9. Dodatek č. 2 ke smlouvě PDF 0,35 MB 09.04.2014  14:46 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   Centrum poradenství pro rodinné a partnerské vztahy, příspěvková organizace   70850992 CZ NE 6 160 000,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2013 2 221 902,00 CZK   2 221 902,00 CZK  
2014 1 813 506,00 CZK   1 813 506,00 CZK  
2015 593 722,80 CZK   593 722,80 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
14.01.2013 15:12:02 Zakázka zveřejněna  
08.04.2013 13:23:17 Přidání dokumentu "Metodika pro poskytovatele - 1", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
08.04.2013 13:23:42 Přidání dokumentu "Metodika pro poskytovatele - 2", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
26.04.2013 8:17:24 Přidání dokumentu "Metodika pro poskytovatele - 3", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
25.06.2013 9:06:09 Přidání dokumentu "Souhlas s provedením změny v poskytování sociálních služeb", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
19.12.2013 7:34:14 Přidání dokumentu "Metodika pro poskytovatele - 4", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
19.12.2013 7:34:30 Přidání dokumentu "Metodika pro poskytovatele - 5", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
19.12.2013 11:52:23 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 ke smlouvě", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.01.2014 11:35:31 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "2221902.00" Ing. Veronika Křižková
28.01.2014 11:35:31 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "2221902.00" Ing. Veronika Křižková
09.04.2014 14:45:37 Přidání dokumentu "Dodatek č. 2 ke smlouvě", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
09.04.2014 14:45:56 Odstranění dokumentu "Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky - Dodatek č. 2 ke smlouvě" Ing. Veronika Křižková
09.04.2014 14:46:10 Přidání dokumentu "Dodatek č. 2 ke smlouvě", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
12.03.2015 8:15:37 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "2221902.00" na "4035408.00" Ing. Veronika Křižková
12.03.2015 8:15:37 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "2221902.00" na "4035408.00" Ing. Veronika Křižková
26.01.2016 7:59:59 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "4035408.00" na "4629130.80" Ing. Veronika Křižková
26.01.2016 7:59:59 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "4035408.00" na "4629130.80" Ing. Veronika Křižková
26.01.2016 8:01:05 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Veronika Křižková
26.01.2016 8:01:05 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "14.01.2013 15:12:01" na "14.01.2013 15:12:02" Ing. Veronika Křižková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora