Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, třída T. Bati 21, Zlín, 76190

Ing. David Neulinger

tel.: +420577043874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2012/5/200/12 - Upgrade elektronické spisové služby Zlínského kraje
Identifikátor veřejné zakázky: P12V5/200/12 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
238862 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 23.11.2012   00:00
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem VZ je rozšíření stávajícího systému spisové služby zadavatele
o následující funkcionality:
1. Elektronická podpisová kniha
2. Zpracování událostí
3. Fulltextové vyhledávání napříč úložištěm elektronických dokumentů
4. Digitalizace dat prostřednictvím skenovací linky
Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky je uvedeno v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Vymezení předmětu zakázky.
Předpokládaná hodnota: 452 525,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 21.01.2013 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 16.04.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 66 975,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 81 040,00 CZK
Datum ukončení plnění: 31.12.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 66 975,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 81 039,00 CZK

Dokumenty

Kvalifikační dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kvalifikační dokumentace PDF 0,88 MB 23.11.2012  00:00 
2. Příloha č. 1 KD - Formulář referenčních zakázek DOCX 0,04 MB 23.11.2012  07:31 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 1,30 MB 23.11.2012  00:00 
2. Příloha č. 1 ZD - Vymezení předmětu zakázky PDF 0,77 MB 23.11.2012  00:00 
3. Příloha č. 2 ZD - Obchodní podmínky DOCX 0,09 MB 23.11.2012  07:34 
4. Příloha č. 3 ZD - Krycí list nabídky DOCX 0,04 MB 23.11.2012  07:34 
5. Příloha č. 4 ZD - Formulář ceny TP DOCX 0,05 MB 23.11.2012  07:36 
6. Příloha č. 5 ZD - Studie proveditelnosti PDF 0,82 MB 23.11.2012  07:37 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace č.1 PDF 0,45 MB 15.01.2013  14:51 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění veřejné zakázky PDF 0,33 MB 23.11.2012  00:00 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky PDF 0,36 MB 13.03.2013  09:14 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,40 MB 29.04.2013  08:06 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 2,70 MB 23.04.2013  08:05 

Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Faktura - rok plnění 2013 PDF 0,13 MB 28.08.2013  14:51 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   DATAB consult s.r.o.   25552783 CZ NE 66 975,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2013 39 900,00 CZK   48 279,00 CZK  
2014 5 415,00 CZK   6 552,00 CZK  
2015 5 415,00 CZK   6 552,00 CZK  
2016 5 415,00 CZK   6 552,00 CZK  
2017 5 415,00 CZK   6 552,00 CZK  
2018 5 415,00 CZK   6 552,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
23.11.2012 Zakázka zveřejněna  
23.11.2012 7:30:18 Odstranění dokumentu "Kvalifikační dokumentace - Příloha č. 1 KD - Formulář referenčních zakázek" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:31:27 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 KD - Formulář referenčních zakázek", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:33:00 Odstranění dokumentu "Zadávací dokumentace - Příloha č. 2 ZD - Obchodní podmínky" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:33:04 Odstranění dokumentu "Zadávací dokumentace - Příloha č. 3 ZD - Krycí list nabídky" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:33:09 Odstranění dokumentu "Zadávací dokumentace - Příloha č. 4 ZD - Formulář ceny TP" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:33:16 Odstranění dokumentu "Zadávací dokumentace - Příloha č. 5 ZD - Studie proveditelnosti" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:34:02 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 ZD - Obchodní podmínky", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:34:56 Přidání dokumentu "Příloha č. 3 ZD - Krycí list nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:36:00 Přidání dokumentu "Příloha č. 4 ZD - Formulář ceny TP", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:37:10 Přidání dokumentu "Příloha č. 5 ZD - Studie proveditelnosti", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:41:55 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "238862" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:41:55 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "15.11.2012" na "23.11.2012" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:42:26 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Uherek Michal, Mgr.
23.11.2012 7:42:27 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.11.2012" na "23.11.2012 07:42:26" Uherek Michal, Mgr.
08.01.2013 7:50:54 Editace parametrů řízení změna "Název řízení" z hodnoty "Upgrade elektronické spisové služby Zlínského kraje" na "VZ/2012/5/200/12 - Upgrade elektronické spisové služby Zlínského kraje" Křižková Veronika , Ing.
08.01.2013 7:50:54 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "23.11.2012 07:42:26" na "23.11.2012" Křižková Veronika , Ing.
15.01.2013 14:51:21 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Křižková Veronika , Ing.
17.01.2013 10:57:57 Editace parametrů řízení změna "Předmět řízení" z hodnoty "dodávky" na "služby" Uherek Michal, Mgr.
13.03.2013 9:14:18 Přidání dokumentu "Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
23.04.2013 8:05:48 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
23.04.2013 8:08:53 Přidán nový účastník "IČ="25552783 " Název:"DATAB consult s.r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
23.04.2013 8:10:10 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "66975.00" Ing. Veronika Křižková
23.04.2013 8:10:10 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "81040.00" Ing. Veronika Křižková
29.04.2013 8:06:35 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.08.2013 14:50:41 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "39900.00" Ing. Veronika Křižková
28.08.2013 14:50:41 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "48279.00" Ing. Veronika Křižková
28.08.2013 14:51:40 Přidání dokumentu "Faktura - rok plnění 2013", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
23.02.2015 15:37:01 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "39900.00" na "45315.00" Ing. Veronika Křižková
23.02.2015 15:37:01 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "48279.00" na "54831.00" Ing. Veronika Křižková
14.03.2016 9:26:54 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "45315.00" na "50730.00" Ing. Veronika Křižková
14.03.2016 9:26:54 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "54831.00" na "61383.00" Ing. Veronika Křižková
23.02.2017 13:08:55 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "50730.00" na "56145.00" Ing. Ivana Zápecová
23.02.2017 13:08:55 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "61383.00" na "67935.00" Ing. Ivana Zápecová
05.03.2018 14:53:10 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "56145.00" na "61560.00" Ing. Ivana Zápecová
05.03.2018 14:53:10 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "67935.00" na "74487.00" Ing. Ivana Zápecová
18.04.2018 10:11:35 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "61560.00" na "66975.00" Ing. Ivana Zápecová
18.04.2018 10:11:35 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "74487.00" na "81039.00" Ing. Ivana Zápecová
18.04.2018 10:11:45 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora