Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, třída T. Bati 21, Zlín, 76190

Ing. David Neulinger

tel.: +420577043874

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2012/5/200/11 - Vytvoření a údržba krajských dlouhodobých úložišť
Identifikátor veřejné zakázky: P12V5/200/11 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
237569 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 09.11.2012   00:00
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Veřejná zakázka je rozdělena na dvě samostatné části.
Část 1 VZ: Krajská digitální spisovna a Krajský digitální repozitář (KDS a KDR)
Část 2 VZ: Krajské digitální úložiště (KDÚ)

Předmětem části 1 veřejné zakázky je dodávka a implementace Krajské digitální spisovny (KDS) a Krajského digitálního repozitáře (KDR).
KDS je nástrojem pro dlouhodobé uložení, správu a ochranu úředních dokumentů a spisů. KDR bude sloužit jako dlouhodobé úložiště digitalizovaných dokumentů, které nemají úřední charakter převážně z oblasti kulturního dědictví.
Předmětem části 2 veřejné zakázky je vytvoření a následná údržba krajského digitálního úložiště (KDÚ), které bude využito k ukládání medicínských dat z nemocničních systémů. KDÚ bude doplněno o centrální PACS systém jako službu pro zdravotnická zařízení Zlínského kraje. Do KDÚ budou předávány data a technické informace z nemocničních systémů zdravotnických zařízení (ZZ) Zlínského kraje, která budou sloužit pro archivaci, sdílení a distribuci medicínských dat, statických i dynamicky obrazových.
Předpokládaná hodnota: 16 322 916,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 04.01.2013 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 28.03.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 4 404 362,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 5 329 278,00 CZK
Datum ukončení plnění: 04.02.2019
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 6 691 863,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 8 097 168,00 CZK

Dokumenty

Kvalifikační dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kvalifikační dokumentace PDF 0,87 MB 09.11.2012  00:00 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 1,40 MB 09.11.2012  00:00 
2. Příloha č. 1 ZD - Vymezení předmětu zakázky PDF 1,03 MB 09.11.2012  00:00 
3. Příloha č. 2 ZD - Obchodní podmínky - část 1 PDF 1,15 MB 09.11.2012  00:00 
4. Příloha č. 3 ZD - Obchodní podmínky - část 2 PDF 0,98 MB 09.11.2012  00:00 
5. Příloha č. 5 ZD - Studie proveditelnosti PDF 2,16 MB 09.11.2012  00:00 
6. Příloha č. 6 ZD - Formulář požadavků - část 1 PDF 0,60 MB 09.11.2012  00:00 
7. Příloha č. 7 ZD - Formulář požadavků - část 2 PDF 0,39 MB 09.11.2012  00:00 
8. Příloha č. 8 ZD - Prohlášení k nabídkové ceně PDF 0,36 MB 09.11.2012  00:00 
9. Příloha č. 4 ZD - Krycí list nabídky PDF 0,15 MB 09.11.2012  00:00 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1 PDF 0,41 MB 05.12.2012  11:00 
2. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 2 a č. 3 PDF 0,65 MB 17.12.2012  13:50 
3. Dodatečné informace č. 4 PDF 0,82 MB 18.12.2012  11:58 
4. Dodatečné informace č. 5, 6 a 7 PDF 1,11 MB 21.12.2012  09:27 
5. Dodatečné informace č. 8 PDF 1,28 MB 21.12.2012  12:44 
6. Dodatečné informace č.9 PDF 1,34 MB 28.12.2012  11:34 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění veřejné zakázky PDF 0,24 MB 09.11.2012  00:00 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,61 MB 11.04.2013  08:44 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva pro část I PDF 5,20 MB 10.04.2013  13:04 
2. Smlouva pro část II PDF 3,82 MB 10.04.2013  13:04 

Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Faktury za plnění 2013 PDF 0,38 MB 18.02.2014  13:12 
2. Přehled plnění za rok 2015 PDF 0,03 MB 14.03.2016  09:49 
3. Přehled plnění za rok 2016 PDF 0,18 MB 23.02.2017  10:36 

Seznam subdodavatelů dodavatele, kteří se podíleli na plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Seznam subdodavatelů za rok 2013 ke smlouvě pro část I PDF 0,35 MB 28.02.2014  10:24 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   ICZ a.s.   25145444 CZ NE 4 404 362,00 CZK ANO
2.   OR-CZ spol. s r.o.   48168921 CZ NE 2 287 500,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2013 4 994 762,00 CZK   6 043 662,00 CZK  
2014 765 075,00 CZK   925 743,00 CZK  
2015 219 300,00 CZK   265 356,00 CZK  
2016 219 300,00 CZK   265 356,00 CZK  
2017 219 300,00 CZK   265 356,00 CZK  
2018 219 300,00 CZK   265 356,00 CZK  
2019 54 826,00 CZK   66 339,00 CZK  


Seznam poddodavatelů

Název firmy IČO Země sídla
INCAD, spol. s r.o. 00565156    Česká republika
AutoCont CZ a.s. 47676795    Česká republika



Historie zakázky

Datum Popis Autor
09.11.2012 Zakázka zveřejněna  
09.11.2012 9:39:58 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "31.10.2012" na "09.11.2012" Uherek Michal, Mgr.
09.11.2012 12:38:18 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Uherek Michal, Mgr.
09.11.2012 12:38:18 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "09.11.2012" na "09.11.2012 12:38:18" Uherek Michal, Mgr.
12.11.2012 7:58:48 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "237569" Uherek Michal, Mgr.
12.11.2012 7:58:49 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "09.11.2012 12:38:18" na "09.11.2012" Uherek Michal, Mgr.
05.12.2012 11:00:30 Přidání dokumentu "Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
17.12.2012 13:50:16 Přidání dokumentu "Dodatečné informace k zadávacím podmínkám č. 2 a č. 3", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
18.12.2012 11:58:45 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 4", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
21.12.2012 9:27:59 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 5, 6 a 7", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
21.12.2012 12:44:26 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 8", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
28.12.2012 11:34:21 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.9", Publikovat = "Zveřejnit" Neulinger David, Ing.
08.01.2013 7:53:03 Editace parametrů řízení změna "Název řízení" z hodnoty "Vytvoření a údržba krajských dlouhodobých úložišť" na "VZ/2012/5/200/11 - Vytvoření a údržba krajských dlouhodobých úložišť" Křižková Veronika , Ing.
10.04.2013 13:04:08 Přidání dokumentu "Smlouva pro část I", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
10.04.2013 13:04:56 Přidání dokumentu "Smlouva pro část II", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
10.04.2013 13:47:15 Přidán nový účastník "IČ="25145444 " Název:"ICZ a.s." Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
10.04.2013 13:48:44 Přidán nový účastník "IČ="48168921 " Název:"OR-CZ spol. s r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
10.04.2013 13:50:29 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "4404362.00" Ing. Veronika Křižková
10.04.2013 13:50:29 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "5329278.00" Ing. Veronika Křižková
11.04.2013 8:44:29 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
18.02.2014 13:10:50 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "4994762.00" Ing. Veronika Křižková
18.02.2014 13:10:50 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "6043662.00" Ing. Veronika Křižková
18.02.2014 13:12:49 Přidání dokumentu "Faktury za plnění 2013", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.02.2014 10:24:44 Přidání dokumentu "Seznam subdodavatelů za rok 2013 ke smlouvě pro část I", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.02.2014 10:25:57 Přidán nový účastník "IČ="00565156 " Název:"INCAD, spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Ing. Veronika Křižková
28.02.2014 10:26:24 Přidán nový účastník "IČ="47676795 " Název:"AutoCont CZ a.s." Vítěz="Ne"" Ing. Veronika Křižková
10.02.2015 8:09:09 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "4994762.00" na "5759837.00" Ing. Veronika Křižková
10.02.2015 8:09:09 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "6043662.00" na "6969405.00" Ing. Veronika Křižková
14.03.2016 9:38:20 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "5759837.00" na "5979137.00" Ing. Veronika Křižková
14.03.2016 9:38:20 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "6969405.00" na "7234761.00" Ing. Veronika Křižková
14.03.2016 9:49:51 Přidání dokumentu "Přehled plnění za rok 2015", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
23.02.2017 10:36:18 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "5979137.00" na "6198437.00" Ing. Ivana Zápecová
23.02.2017 10:36:18 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "7234761.00" na "7500117.00" Ing. Ivana Zápecová
23.02.2017 10:36:54 Přidání dokumentu "Přehled plnění za rok 2016", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
06.03.2018 7:55:10 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "6198437.00" na "6417737.00" Ing. Ivana Zápecová
06.03.2018 7:55:10 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "7500117.00" na "7765473.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 11:32:35 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 11:33:01 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "6417737.00" na "6637037.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 11:33:01 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "7765473.00" na "8030829.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 11:35:53 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "6637037.00" na "6691863.00" Ing. Ivana Zápecová
11.02.2019 11:35:53 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "8030829.00" na "8097168.00" Ing. Ivana Zápecová

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora