Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, Tř. T. Bati 21, Zlín, 76190

Mgr. Pavel Dlabaja

tel.: +420577043883

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2012/6/140/6 - Domov se zvláštním režimem Loučka, stavební úpravy I. etapa - dodávka interiéru
Identifikátor veřejné zakázky: P12V/6/140/6 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
343093 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 24.10.2012   09:06
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž zařízení interiéru specifikované návrhem smlouvy o dílo a projektovou dokumentací. Projektová dokumentace je zpracovaná společností KB projekt, s.r.o., Lešetín I/659, IČ 25507893.

Dodávkou interiéru se rozumí úplné, funkční a bezvadné provedení všech prací (montážních apod.) včetně dodávek potřebných materiálů, výrobků, konstrukcí, strojů a zařízení nezbytných pro řádné dokončení provozuschopného díla, provedení všech činností souvisejících s dodávkou, jejichž provedení je pro řádné dokončení díla nezbytné.
Předpokládaná hodnota: 2 250 000,- CZK bez DPH
Datum uzavření smlouvy: 02.01.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 2 451 137,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 2 941 364,00 CZK
Datum ukončení plnění: 27.03.2013
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 2 384 369,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 2 885 086,50 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva zájemcům k podání nabídky PDF 1,47 MB 24.10.2012  09:07 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace k veřejné zakázce PDF 1,12 MB 24.10.2012  09:09 
2. Návrh smlouvy o dílo DOC 0,21 MB 24.10.2012  09:10 
3. Krycí list nabídky veřejné zakázky DOC 0,09 MB 24.10.2012  09:10 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informaci č. 1 a č. 2 PDF 0,25 MB 12.11.2012  10:53 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky PDF 0,36 MB 11.12.2012  13:48 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,40 MB 15.01.2013  08:17 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 2,83 MB 14.01.2013  11:56 
2. Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo PDF 1,32 MB 11.12.2013  09:45 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   Potrusil s.r.o.   25310119 CZ NE 2 451 137,00 CZK ANO
2.   Ostatní účastníci uvedeni v písemné zprávě zadavatele    CZ NE    

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2013 2 384 369,00 CZK   2 885 086,50 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
24.10.2012 9:06:00 Zakázka zveřejněna  
24.10.2012 9:07:48 Přidání dokumentu "Výzva zájemcům k podání nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
24.10.2012 9:09:26 Přidání dokumentu "Zadávací dokumentace k veřejné zakázce", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
24.10.2012 9:10:16 Přidání dokumentu "Návrh smlouvy o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
24.10.2012 9:10:42 Přidání dokumentu "Krycí list nabídky veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
24.10.2012 12:56:55 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Uherek Michal, Mgr.
24.10.2012 12:56:55 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P12V00000004" Uherek Michal, Mgr.
24.10.2012 12:56:55 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "24.10.2012" na "24.10.2012 12:56:54" Uherek Michal, Mgr.
24.10.2012 12:58:15 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "P12V00000004" na "P12V/6/140/6" Uherek Michal, Mgr.
24.10.2012 12:58:15 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "24.10.2012 12:56:54" na "24.10.2012" Uherek Michal, Mgr.
12.11.2012 10:53:49 Přidání dokumentu "Dodatečné informaci č. 1 a č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
11.12.2012 13:48:34 Přidání dokumentu "Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
08.01.2013 7:55:40 Editace parametrů řízení změna "Název řízení" z hodnoty "Domov se zvláštním režimem Loučka, stavební úpravy I. etapa - dodávka interiéru" na "VZ/2012/6/140/6 - Domov se zvláštním režimem Loučka, stavební úpravy I. etapa - dodávka interiéru" Křižková Veronika , Ing.
14.01.2013 11:56:39 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
14.01.2013 11:56:39 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "24.10.2012" na "24.10.2012 09:06:00" Uherek Michal, Mgr.
14.01.2013 11:59:25 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "2451137.00" Uherek Michal, Mgr.
14.01.2013 11:59:25 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "2941364.00" Uherek Michal, Mgr.
15.01.2013 8:17:13 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
11.12.2013 9:41:38 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "343093" Mgr. Michal Uherek
11.12.2013 9:41:38 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "24.10.2012 09:06:00" na "24.10.2012" Mgr. Michal Uherek
11.12.2013 9:41:42 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "16.11.2012 10:00:00" na "nezadáno" Mgr. Michal Uherek
11.12.2013 9:43:50 Přidán nový účastník "IČ=" " Název:"Ostatní účastníci uvedeni v písemné zprávě zadavatele" Vítěz="Ne"" Mgr. Michal Uherek
11.12.2013 9:45:13 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
11.12.2013 9:50:30 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "2384369.00" Mgr. Michal Uherek
11.12.2013 9:50:30 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "2885086.50" Mgr. Michal Uherek
11.12.2013 9:51:27 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Mgr. Michal Uherek
11.12.2013 9:51:27 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "24.10.2012" na "24.10.2012 09:06:00" Mgr. Michal Uherek

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora