Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

tel.:

e-mail:


Detail zakázky

Název zakázky: Nástroje pro tvorbu a údržbu ÚAP - dodávka nového Portálu JÚAP Zlínského kraje
Identifikátor veřejné zakázky: P12V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
210453 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 15.10.2012   12:57
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem zakázky je dodávka a implementace nástroje pro tvorbu a údržbu ÚAP a zajištění jeho provozu a podpory po dobu 5 let.

Nástroj pro tvorbu a údržbu ÚAP je programové vybavení sloužící k zajištění procesů správy a údržby územních analytických podkladů a územních plánů.

Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, veškeré specifikace a požadavky jsou uvedeny v příloze č. 1 zadávací dokumentace – Obchodní podmínky (návrh smlouvy), vč. vymezení předmětu zakázky. Nástroj samotný je popsán zejména v příloze č. 1 obchodních podmínek a podmínky provozu a podpory jsou popsány zejména v příloze č. 2 obchodních podmínek.
Předpokládaná hodnota: 6 206 233,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 16.05.2012 10:00 hodin

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení zadávacího řízení PDF 0,30 MB 15.10.2012  13:42 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,58 MB 15.10.2012  12:58 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
15.10.2012 12:57:00 Zakázka zveřejněna  
15.10.2012 12:57:17 Založeno nové řízení Uherek Michal, Mgr.
15.10.2012 12:57:18 Upravení termínu "Ukončení zveřejnění" z hodnoty "01.03.2040" na "31.12.2049 10:00:00" Uherek Michal, Mgr.
15.10.2012 12:57:21 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "15.10.2012 09:00:00" na "16.05.2012 10:00:00" Uherek Michal, Mgr.
15.10.2012 12:58:38 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
15.10.2012 12:59:25 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Uherek Michal, Mgr.
15.10.2012 12:59:25 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P12V00000001" Uherek Michal, Mgr.
15.10.2012 12:59:25 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "15.10.2012" na "15.10.2012 12:59:24" Uherek Michal, Mgr.
15.10.2012 13:42:38 Přidání dokumentu "Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení zadávacího řízení", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
17.10.2012 8:13:21 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Uherek Michal, Mgr.
17.10.2012 8:13:21 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "15.10.2012 12:59:24" na "15.10.2012" Uherek Michal, Mgr.
08.04.2013 11:59:28 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "P12V/5/200/3" na "" Košulič Jiří, Mgr.
08.04.2013 11:59:28 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "15.10.2012" na "15.10.2012 12:57:00" Košulič Jiří, Mgr.
08.04.2013 12:03:32 Editace parametrů řízení změna "Čislo na ISVZ" z hodnoty "" na "210453" Košulič Jiří, Mgr.

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora