DSO Hanácký venkov

logo zadavatele

Informace o zadavateli

DSO Hanácký venkov

Doloplazy 15, Doloplazy, 79826

IČO: 05010632

Telefon:

E-mail: dso@hanackyvenkov.cz,  |   Internetová adresa: http:// dso.hanackyvenkov.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Mgr. Dominik Vlč

tel.:

e-mail: dso@hanackyvenkov.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Doplnění systému pro separaci KO DSO Hanácký venkov
Identifikátor veřejné zakázky: P17000000002 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 30.10.2017   21:28
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je výběr nejvhodnější nabídky účastníka, se kterým bude dále uzavřena smlouva. Předmět veřejné zakázky sestávající z dodávky plastových popelnic, plastových kontejnerů, sklolaminátových kontejnerů, velkoobjemových kontejnerů, traktorových nosičů kontejnerů a malotraktorového nosiče kontejnerů
Předpokládaná hodnota: 3 571 500,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 15. 11. 2017 15:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 10.01.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 3 502 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 4 237 420,00 CZK
Datum ukončení plnění: 27.04.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 3 502 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 4 237 420,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva a ZD PDF 3,68 MB 30.10.2017  21:28 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Př. 1 k ZD DOCX 0,05 MB 30.10.2017  21:28 
2. Př. 2 k ZD DOCX 0,03 MB 30.10.2017  21:28 
3. Př. 3 k ZD DOCX 0,09 MB 30.10.2017  21:28 
4. Př. 4 k ZD DOC 0,03 MB 30.10.2017  21:28 
5. Př. 5 k ZD DOCX 0,02 MB 30.10.2017  21:28 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení o výběru PDF 0,14 MB 11.12.2017  14:09 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,25 MB 15.01.2018  14:30 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva PDF 9,54 MB 15.01.2018  10:36 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   ELKOPLAST CZ, s.r.o.   25347942 CZ NE 3 502 000,00 CZK 4 237 420,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 3 502 000,00 CZK   4 237 420,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
30. 10. 2017 21:28:29 Zakázka zveřejněna  
30. 10. 2017 21:28:42 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "30.10.2017 21:28:28" na "30.10.2017 21:28:29" Zdeňka Loučková
11. 12. 2017 14:09:46 Přidání dokumentu "Oznámení o výběru ", Publikovat = "Zveřejnit" Zdeňka Loučková
15. 1. 2018 10:36:31 Přidání dokumentu "Kupní smlouva", Publikovat = "Zveřejnit" Zdeňka Loučková
15. 1. 2018 14:30:02 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Zdeňka Loučková
17. 5. 2018 14:43:44 Přidán nový účastník "IČ="25347942 " Název:"ELKOPLAST CZ, s.r.o." Vítěz="Ano"" Zdeňka Loučková
17. 5. 2018 14:44:35 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "3502000.00" Zdeňka Loučková
17. 5. 2018 14:44:35 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "4237420.00" Zdeňka Loučková
17. 5. 2018 14:45:27 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Zdeňka Loučková
17. 5. 2018 14:46:23 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "3502000.00" Zdeňka Loučková
17. 5. 2018 14:46:23 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "4237420.00" Zdeňka Loučková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora