DSO Hanácký venkov

logo zadavatele

Informace o zadavateli

DSO Hanácký venkov

Doloplazy 15, Doloplazy, 79826

IČO: 05010632

Telefon:

E-mail: dso@hanackyvenkov.cz,  |   Internetová adresa: http:// dso.hanackyvenkov.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

BM asistent s.r.o., Lazecká 57/6, Olomouc, 77900

Iva Dokoupilová

tel.: 724035099

e-mail: dokoupilova@bmasistent.cuz


Detail zakázky

Název zakázky: Dodávky v rámci systému pro separaci KO a bioodpadu v rámci DOS Hanácký venkov
Identifikátor veřejné zakázky: P21V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2021-016108 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 06.05.2021   13:20
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky „Dodávky v rámci systému pro separaci KO a bioodpadu v rámci DOS Hanácký venkov“ je doplnění systému pro separaci komunálního odpadu a využití bioodpadu v rámci obcí DSO Hanácký venkov.
Jedná se o pořízení sběrných nádob k domovům občanů, velkoobjemových kontejnerů, kompostérů a drtičů dřevní hmoty.

Předmět zakázky je rozdělen do 2 částí:
část A - Využití bioodpadu v obcích DSO Hanácký venkov II.
část B – Doplnění systému pro separaci KO DSO Hanácký venkov II.
Uchazeč podává nabídku buď do části A nebo B nebo do obou částí zároveň. Každá část zakázky je hodnocena samostatně a pro každou část zakázky bude podepsána samostatná smlouva.
Předpokládaná hodnota: 8 133 330,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 03.06.2021 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 06.09.2021
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 8 030 850,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 9 717 329,00 CZK
Datum ukončení plnění: 20.04.2022
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 8 030 850,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 9 717 328,50 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva a zadávací podmínky PDF 0,22 MB 06.05.2021  13:20 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Přílohy zadávacích podmínek ZIP 0,54 MB 06.05.2021  13:20 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zpráva zadavatele PDF 0,26 MB 08.09.2021  11:37 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva na část A zakázky PDF 3,16 MB 08.09.2021  10:18 
2. Smlouva na část B zakázky PDF 8,87 MB 08.09.2021  10:18 

Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení o výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky PDF 0,22 MB 23.11.2021  13:14 
2. Oznámení o výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky PDF 0,23 MB 20.04.2022  12:53 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   ELKOPLAST CZ, s.r.o.   25347942 CZ NE 4 194 200,00 CZK 5 074 982,00 CZK ANO
2.   ELKOPLAST CZ, s.r.o.   25347942 CZ NE 3 836 650,00 CZK 4 642 346,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2021 4 194 200,00 CZK   5 074 982,00 CZK  
2022 3 836 650,00 CZK   4 642 346,50 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
06.05.2021 13:20:46 Zakázka zveřejněna  
08.09.2021 10:13:21 Přidán nový účastník "IČ="25347942 " Název:"ELKOPLAST CZ, s.r.o." Vítěz="Ano"" Zdeňka Loučková
08.09.2021 10:15:01 Přidán nový účastník "IČ="25347942 " Název:"ELKOPLAST CZ, s.r.o." Vítěz="Ano"" Zdeňka Loučková
08.09.2021 10:16:21 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "4194200.00" Zdeňka Loučková
08.09.2021 10:16:21 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "5074982.00" Zdeňka Loučková
08.09.2021 10:18:32 Přidání dokumentu "Smlouva na část A zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Zdeňka Loučková
08.09.2021 10:18:58 Přidání dokumentu "Smlouva na část B zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Zdeňka Loučková
08.09.2021 10:20:26 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy bez DPH" z hodnoty "4194200.00" na "8030850.00" Zdeňka Loučková
08.09.2021 10:20:26 Editace parametrů řízení změna "Cena smlouvy s DPH" z hodnoty "5074982.00" na "9717329.00" Zdeňka Loučková
08.09.2021 10:22:36 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty "Předmětem plnění veřejné zakázky „Dodávky v rámci systému pro separaci KO a bioodpadu v rámci DOS Hanácký venkov“ je doplnění systému pro separaci komunálního odpadu a využití bioodpadu v rámci obcí DSO Hanácký venkov. Jedná se o pořízení sběrných nádob k domovům občanů, velkoobjemových kontejnerů, kompostérů a drtičů dřevní hmoty. " na "Předmětem plnění veřejné zakázky „Dodávky v rámci systému pro separaci KO a bioodpadu v rámci DOS Hanácký venkov“ je doplnění systému pro separaci komunálního odpadu a využití bioodpadu v rámci obcí DSO Hanácký venkov. Jedná se o pořízení sběrných nádob k domovům občanů, velkoobjemových kontejnerů, kompostérů a drtičů dřevní hmoty. Předmět zakázky je rozdělen do 2 částí: část A - Využití bioodpadu v obcích DSO Hanácký venkov II. část B – Doplnění systému pro separaci KO DSO Hanácký venkov II. Uchazeč podává nabídku buď do části A nebo B nebo do obou částí zároveň. Každá část zakázky je hodnocena samostatně a pro každou část zakázky bude podepsána samostatná smlouva." Zdeňka Loučková
08.09.2021 11:37:11 Přidání dokumentu "Zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Zdeňka Loučková
22.11.2021 13:29:11 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "4194200.00" Zdeňka Loučková
22.11.2021 13:29:11 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "5074982.00" Zdeňka Loučková
22.11.2021 13:29:26 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Zdeňka Loučková
23.11.2021 13:14:33 Přidání dokumentu "Oznámení o výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Zdeňka Loučková
20.04.2022 12:52:12 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "4194200.00" na "8030850.00" Zdeňka Loučková
20.04.2022 12:52:12 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "5074982.00" na "9717328.50" Zdeňka Loučková
20.04.2022 12:53:33 Přidání dokumentu "Oznámení o výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Zdeňka Loučková
20.04.2022 12:53:48 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "03.06.2021 10:00:00" na "nezadáno" Zdeňka Loučková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora