Město Vítkov

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Město Vítkov

náměstí Jana Zajíce 7, Vítkov, 74901

IČO: 00300870

Telefon: 556 312 200

E-mail: podatelna@vitkov.info,  |   Internetová adresa: http://www.vitkov.info


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

VIA Consult, a.s., Náměstí Svobody 527, Třinec, 73961

Mgr. Milan Konečný

tel.: 605 201 156

e-mail: zadavacirizeni@viaconsult.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Výstavba chodníků a autobusové zastávky ve Vítkově, ul. Budišovská
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 02.03.2018   13:19
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je vybudování nové autobusové zastávky a přístupových chodníků. Jedná se o propojení stávajících tras pro pěší, až ke stávajícímu přechodu pro pěší (u Lidlu). Tento přechod bude nově nasvětlen a bude provedeno nové SSZ (světelné signalizační zařízení) na přechodu pro chodce na ulici Budišovské (silnice II/442) ve Vítkově. Část stávajících chodníků u přechodu bude předlážděno a budou provedeny prvky zajištující bezbariérové užívání stavby.
Předpokládaná hodnota: 1 778 766,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 16.03.2018 8:30 hodin
Datum uzavření smlouvy: 18.04.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 1 648 677,59 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 1 994 899,88 CZK
Datum ukončení plnění: 26.09.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 1 678 301,46 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 2 030 744,76 CZK

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Příloha Krycí list DOC 1,18 MB 02.03.2018  13:19 
2. Příloha Čestné prohlášení DOC 1,13 MB 02.03.2018  13:19 
3. Příloha Čestné prohlášení poddodavatel DOC 1,13 MB 02.03.2018  13:19 
4. Příloha Smlouva o dílo DOC 1,29 MB 02.03.2018  13:19 
5. Příloha Projektová dokumentace + výkaz výměr ZIP 48,57 MB 02.03.2018  13:19 
6. Výzva - Zadávací dokumentace PDF 0,28 MB 02.03.2018  13:19 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení o výsledku zadávacího řízení PDF 0,87 MB 24.04.2018  10:35 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Protokol o otevírání obálek PDF 0,21 MB 24.04.2018  10:33 
2. Protokol o posouzení kvalifikace PDF 0,93 MB 24.04.2018  10:33 
3. Zpráva o hodnocení nabídek PDF 0,84 MB 24.04.2018  10:34 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 0,33 MB 24.04.2018  10:35 
2. Příloha č.1 smlouvy PDF 0,36 MB 24.04.2018  10:36 
3. Příloha č. 2 smlouvy PDF 8,18 MB 24.04.2018  10:37 
4. Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo vč. příloh ZIP 0,42 MB 27.09.2018  08:51 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   BERKASTAV s.r.o.   02657392 CZ NE 1 648 677,59 CZK 1 994 899,88 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 1 678 301,46 CZK   2 030 744,76 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
02.03.2018 13:19:10 Zakázka zveřejněna  
24.04.2018 10:33:00 Přidání dokumentu "Protokol o otevírání obálek", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Petra Kopová
24.04.2018 10:33:34 Přidání dokumentu "Protokol o posouzení kvalifikace", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Petra Kopová
24.04.2018 10:34:07 Přidání dokumentu "Zpráva o hodnocení nabídek", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Petra Kopová
24.04.2018 10:35:04 Přidání dokumentu "Oznámení o výsledku zadávacího řízení", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Petra Kopová
24.04.2018 10:35:44 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Petra Kopová
24.04.2018 10:36:18 Přidání dokumentu "Příloha č.1 smlouvy", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Petra Kopová
24.04.2018 10:37:45 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 smlouvy", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Petra Kopová
24.04.2018 10:42:24 Přidán nový účastník "IČ="02657392 " Název:"BERKASTAV s.r.o." Vítěz="Ano"" Mgr. Petra Kopová
24.04.2018 10:44:46 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "1648677.59" Mgr. Petra Kopová
24.04.2018 10:44:46 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "1994899.88" Mgr. Petra Kopová
27.09.2018 8:51:27 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo vč. příloh", Publikovat = "Zveřejnit" Boris Vrbka
13.12.2018 9:39:17 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "1678301.46" Boris Vrbka
13.12.2018 9:39:17 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "2030744.76" Boris Vrbka
13.12.2018 9:43:18 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty " Předmětem veřejné zakázky je vybudování nové autobusové zastávky a přístupových chodníků. Jedná se o propojení stávajících tras pro pěší, až ke stávajícímu přechodu pro pěší (u Lidlu). Tento přechod bude nově nasvětlen a bude provedeno nové SSZ (světelné signalizační zařízení) na přechodu pro chodce na ulici Budišovské (silnice II/442) ve Vítkově. Část stávajících chodníků u přechodu bude předlážděno a budou provedeny prvky zajištující bezbariérové užívání stavby. " na "Předmětem veřejné zakázky je vybudování nové autobusové zastávky a přístupových chodníků. Jedná se o propojení stávajících tras pro pěší, až ke stávajícímu přechodu pro pěší (u Lidlu). Tento přechod bude nově nasvětlen a bude provedeno nové SSZ (světelné signalizační zařízení) na přechodu pro chodce na ulici Budišovské (silnice II/442) ve Vítkově. Část stávajících chodníků u přechodu bude předlážděno a budou provedeny prvky zajištující bezbariérové užívání stavby." Boris Vrbka
13.12.2018 9:43:18 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Boris Vrbka

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora