Město Červený Kostelec

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Město Červený Kostelec

náměstí T. G. Masaryka 120, Červený Kostelec, 54941

IČO: 00272566

Telefon: 491 467 511

E-mail: mestock@mestock.cz,  |   Internetová adresa: http://www.cervenykostelec.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Centrum rozvoje Česká Skalice, o.p.s., Křenkova 477, Česká Skalice, 55203

Michal Kudrnáč

tel.: 774578102

e-mail: michal.kudrnac@centrumrozvoje.eu


Detail zakázky

Název zakázky: Zpracování projektu na Interiér malého sálu Divadla J.K.Tyla v Červeném Kostelci
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000008 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 14.08.2017   15:02
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: služby
Popis zakázky: - předmětem zakázky jsou projektové práce v souvislosti s rekonstrukcí malého sálu Divadla J.K.Tyla v Červeném Kostelci...zpracování jednostupňové projektové dokumentace pro stavební povolení, provádění stavby a výběr zhotovitele. Dokumentace bude vyhotovena na základě Zákona č. 183/2006 Sb. Stavební zákon v platném znění. Rozsah a obsah projektové dokumentace bude odpovídat vyhlášce č. 499/2006 sb., o dokumentaci staveb, a dále bude odpovídat požadavkům Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění. Dokumentace bude vyhotovena ve smyslu §1 odst. 3 Vyhlášky č. 230/2012 Sb. Rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr a oceněným rozpočtem bude odpovídat Vyhlášce č. 230/2012 Sb. Součástí dokumentace bude též harmonogram prací s ohledem na předpokládaný termín zahájení stavby. Součástí činnosti bude též výkon autorského dozoru, jehož předmětem je zejména účast na kontrolních dnech (předpoklad 1x za 14 dní), poskytování vysvětlení k DPS, posuzování návrhů účastníků výstavby, spolupráce na přípravě podkladů pro případná změnová řízení, dopracování detailů konstrukcí na základě požadavků zhotovitele stavby, spolupráce s BOZP, TDI a dalšími účastníky stavby, účast na předání a převzetí stavby, účast na kolaudaci.
Předpokládaná hodnota: 180 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 02.10.2017 16:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 03.11.2017
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 180 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 217 800,00 CZK
Datum ukončení plnění: 27.06.2018
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 215 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 260 150,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky a k prokázání kvalifikace PDF 3,52 MB 14.08.2017  15:02 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Požadavky na zpracování projektu PDF 0,17 MB 15.08.2017  14:20 
2. Příloha: Dispozice malého sálu divadla J.K.Tyla PDF 0,06 MB 15.08.2017  14:23 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odpověď na dotaz uchazeče č.1 PDF 0,27 MB 17.08.2017  12:47 
2. Odpověď na dotaz uchazeče č. 2 PDF 0,50 MB 31.08.2017  12:51 
3. Dodatečné informace zadavatele a odpověď na dotaz uchazeče č. 3 PDF 0,66 MB 14.09.2017  13:11 
4. Situace k odpovědi na dotaz č. 3 PDF 0,02 MB 14.09.2017  13:12 
5. Dodatečné informace zadavatele č. 2 PDF 0,20 MB 21.09.2017  13:54 
6. Odpověď na dotaz uchazeče č. 4 PDF 0,89 MB 22.09.2017  09:33 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo č. D-2017004 PDF 1,67 MB 06.11.2017  10:13 
2. Dodatek č.1 PDF 1,09 MB 29.01.2018  17:34 
3. Dodatek č.2 PDF 0,49 MB 26.03.2018  10:04 
4. Dodatek č.3 PDF 0,45 MB 25.04.2018  08:19 
5. Dodatek č.4 PDF 0,52 MB 27.06.2018  13:43 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   D.A.D. STUDIO, s.r.o. Hradec Králové   27467104 CZ NE 180 000,00 CZK 217 800,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 215 000,00 CZK   260 150,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
14.08.2017 15:02:40 Zakázka zveřejněna  
14.08.2017 15:21:03 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty "- zpracování jednostupňové projektové dokumentace pro stavební povolení, provádění stavby a výběr zhotovitele. Dokumentace bude vyhotovena na základě Zákona č. 183/2006 Sb. Stavební zákon v platném znění. Rozsah a obsah projektové dokumentace bude odpovídat vyhlášce č. 499/2006 sb., o dokumentaci staveb, a dále bude odpovídat požadavkům Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění. Dokumentace bude vyhotovena ve smyslu §1 odst. 3 Vyhlášky č. 230/2012 Sb. Rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr a oceněným rozpočtem bude odpovídat Vyhlášce č. 230/2012 Sb. Součástí dokumentace bude též harmonogram prací s ohledem na předpokládaný termín zahájení stavby. Součástí činnosti bude též výkon autorského dozoru, jehož předmětem je zejména účast na kontrolních dnech (předpoklad 1x za 14 dní), poskytování vysvětlení k DPS, posuzování návrhů účastníků výstavby, spolupráce na přípravě podkladů pro případná změnová řízení, dopracování detailů konstrukcí na základě požadavků zhotovitele stavby, spolupráce s BOZP, TDI a dalšími účastníky stavby, účast na předání a převzetí stavby, účast na kolaudaci." na "- předmětem zakázky jsou projektové práce v souvislosti s rekonstrukcí malého sálu Divadla J.K.Tyla v Červeném Kostelci...zpracování jednostupňové projektové dokumentace pro stavební povolení, provádění stavby a výběr zhotovitele. Dokumentace bude vyhotovena na základě Zákona č. 183/2006 Sb. Stavební zákon v platném znění. Rozsah a obsah projektové dokumentace bude odpovídat vyhlášce č. 499/2006 sb., o dokumentaci staveb, a dále bude odpovídat požadavkům Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění. Dokumentace bude vyhotovena ve smyslu §1 odst. 3 Vyhlášky č. 230/2012 Sb. Rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr a oceněným rozpočtem bude odpovídat Vyhlášce č. 230/2012 Sb. Součástí dokumentace bude též harmonogram prací s ohledem na předpokládaný termín zahájení stavby. Součástí činnosti bude též výkon autorského dozoru, jehož předmětem je zejména účast na kontrolních dnech (předpoklad 1x za 14 dní), poskytování vysvětlení k DPS, posuzování návrhů účastníků výstavby, spolupráce na přípravě podkladů pro případná změnová řízení, dopracování detailů konstrukcí na základě požadavků zhotovitele stavby, spolupráce s BOZP, TDI a dalšími účastníky stavby, účast na předání a převzetí stavby, účast na kolaudaci." Valerie Pánková
15.08.2017 14:20:04 Přidání dokumentu "Požadavky na zpracování projektu", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
15.08.2017 14:23:08 Přidání dokumentu "Příloha: Dispozice malého sálu divadla J.K.Tyla", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
17.08.2017 12:47:52 Přidání dokumentu "Odpověď na dotaz uchazeče č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
31.08.2017 12:51:16 Přidání dokumentu "Odpověď na dotaz uchazeče č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
14.09.2017 13:11:55 Přidání dokumentu "Odpověď na dotaz uchazeče č. 3", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
14.09.2017 13:12:43 Přidání dokumentu "Situace k odpovědi na dotaz č. 3", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
21.09.2017 13:44:43 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "27.09.2017 10:00:00" na "02.10.2017 16:00:00" Valerie Pánková
21.09.2017 13:54:27 Přidání dokumentu "Dodatečné informace zadavatele č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
22.09.2017 9:33:35 Přidání dokumentu "Odpověď na dotaz uchazeče č. 4", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
06.11.2017 10:13:38 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo č. D-2017004", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
06.11.2017 10:15:23 Přidán nový účastník "IČ="27467104 " Název:"D.A.D. STUDIO, s.r.o. Hradec Králové" Vítěz="Ano"" Valerie Pánková
06.11.2017 10:15:51 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "180000.00" Valerie Pánková
06.11.2017 10:15:51 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "217800.00" Valerie Pánková
29.01.2018 17:34:35 Přidání dokumentu "Dodatek č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
26.03.2018 10:04:59 Přidání dokumentu "Dodatek č.2", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
25.04.2018 8:19:30 Přidání dokumentu "Dodatek č.3", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
27.06.2018 13:43:16 Přidání dokumentu "Dodatek č.4", Publikovat = "Zveřejnit" Valerie Pánková
04.07.2018 10:45:07 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "215000.00" Valerie Pánková
04.07.2018 10:45:07 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "260150.00" Valerie Pánková
04.07.2018 10:45:55 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Valerie Pánková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora