Sdružení Valašsko - Horní Vsacko

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Sdružení Valašsko - Horní Vsacko

Radniční náměstí 42, Karolinka, 75605

IČO: 67728189

Telefon:

E-mail: valassko-hornivsacko@seznam.cz,  |   Internetová adresa: http://www.valassko-hornivsacko.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Mgr.Miroslava Pilařová, Lipová 126, Dřevohostice, 75114

tel.: +420777593764

e-mail: miroslavapilarova@seznam.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Pořízení sněžné rolby na úpravu běžkařských tras
Identifikátor veřejné zakázky: P20V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 02.08.2020   12:32
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky:
Lhůta pro podání nabídek: 17.09.2020 8:00 hodin

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. rozhodnutí o zrušení PDF 1,62 MB 21.09.2020  16:36 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. podklady k výběrovému řízení ZIP 2,77 MB 02.08.2020  12:32 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. vysvětlení ZD č. 1 PDF 0,62 MB 05.08.2020  16:08 
2. vysvětlení ZD č. 2 PDF 0,63 MB 21.08.2020  09:05 
3. vysvětlení ZD č. 3 PDF 0,64 MB 26.08.2020  13:56 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. zpráva dle § 217 ZZVZ PDF 1,26 MB 06.10.2020  12:44 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
02.08.2020 12:32:23 Zakázka zveřejněna  
05.08.2020 16:08:48 Přidání dokumentu "vysvětlení ZD č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Tomáš Kocourek
21.08.2020 9:05:04 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "02.08.2020 12:32:22" na "02.08.2020 12:32:23" Ing. Tomáš Kocourek
21.08.2020 9:05:04 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "24.08.2020 08:00:00" na "14.09.2020 08:00:00" Ing. Tomáš Kocourek
21.08.2020 9:05:28 Přidání dokumentu "vysvětlení ZD č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Tomáš Kocourek
26.08.2020 13:56:57 Přidání dokumentu "vysvětlení ZD č. 3", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Tomáš Kocourek
26.08.2020 13:57:06 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "14.09.2020 08:00:00" na "17.09.2020 08:00:00" Ing. Tomáš Kocourek
21.09.2020 16:36:19 Přidání dokumentu "rozhodnutí o zrušení", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Tomáš Kocourek
06.10.2020 12:44:29 Přidání dokumentu "zpráva dle § 217 ZZVZ", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Tomáš Kocourek
07.10.2020 11:53:20 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Ing. Tomáš Kocourek

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora