Římskokatolická farnost Hulín

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Římskokatolická farnost Hulín

Kostelní 132, Hulín, 76824

IČO: 46998357

Telefon: 739 344 148

E-mail: fahulin@ado.cz,  |   Internetová adresa: http://hulin.farnost.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

tel.:

e-mail:


Detail zakázky

Název zakázky: Realizace úspor energie - Tyršova 799, Hulín - 2013
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zadána - byla uzavřena smlouva s dodavatelem 
Datum zveřejnění: 26.09.2013   20:26
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Popis zakázky: Předmětem je provedení díla "Realizace úspor energie - Tyršova 799, Hulín - 2013. Dílem se rozumí kompletní dodávka stavby a dokumentace skutečného provedení stavby.
Předpokládaná hodnota: 3 000 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 14.10.2013 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 31.10.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 2 135 814,55 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 2 584 336,00 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 5,69 MB 26.09.2013  20:30 

Kvalifikační dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kvalifikační dokumentace PDF 4,94 MB 26.09.2013  20:33 
2. Příloha č. 1 - vzor ČP o splnění kvalifikačních předpokladů DOC 0,41 MB 26.09.2013  20:35 
3. Příloha č. 2 - vzor referencí DOC 0,43 MB 26.09.2013  20:36 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 14,06 MB 26.09.2013  20:32 
2. Obchodní podmínky DOC 0,66 MB 26.09.2013  20:33 
3. Příloha č. 1 - krycí list nabídky DOC 0,83 MB 26.09.2013  20:35 
4. Příloha č. 2 - vzor ČP dle §68 odst. 3 DOCX 0,01 MB 26.09.2013  20:37 
5. Příloha č. 3 - formulář pro uvedení podílu subdodavatelů DOC 0,41 MB 26.09.2013  20:37 
6. Výkaz výměr XLSX 0,18 MB 26.09.2013  20:38 
7. Výkaz výměr - ostatní a vedlejší náklady XLSX 0,03 MB 26.09.2013  20:38 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace č. 1 k zadávacím podmínkám PDF 0,88 MB 03.10.2013  15:47 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky PDF 1,25 MB 19.10.2013  20:25 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 3,18 MB 08.11.2013  12:03 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo PDF 18,42 MB 08.11.2013  11:56 
2. Příloha SOD_Rozpočet_Realizace úspor energie XLSX 0,16 MB 08.11.2013  12:02 
3. Příloha SOD_Rozpočet_ONaVN XLSX 0,02 MB 08.11.2013  12:02 
4. Příloha SOD č_1 a 3 PDF 0,69 MB 08.11.2013  12:37 
5. Příloha SOD Rozpočtové náklady ON a VN PDF 0,89 MB 08.11.2013  12:38 
6. Příloha SOD Rozpočtové náklady PDF 0,97 MB 08.11.2013  12:38 
7. Příloha SOD Rekapitulace celkové nabídkové ceny PDF 0,69 MB 08.11.2013  12:39 
8. Dodatek smlouvy o dílo PDF 3,86 MB 12.12.2013  19:17 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   STAVEBNINY Kodrla, s.r.o.   25547453 CZ NE 2 301 727,00 CZK  
2.   MILIMEX s.r.o. - organizační složka   29454379 CZ NE 2 248 663,55 CZK  
3.   INSTOP, spol. s r.o.   46994955 CZ NE 2 393 373,00 CZK  
4.   FASÁDY Zlín s.r.o.   27729591 CZ NE 2 297 850,59 CZK  
5.   PROVING s.r.o.   26244888 CZ NE 2 687 999,80 CZK  
6.   ENVIA system s.r.o.   29193401 CZ NE 2 135 814,55 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH



Historie zakázky

Datum Popis Autor
26.09.2013 20:26:00 Zakázka zveřejněna  
26.09.2013 20:26:18 Založeno nové řízení Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:26:18 Upravení termínu "Ukončení zveřejnění" z hodnoty "26.09.2013" na "31.12.2049 10:00:00" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:26:18 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "26.09.2013 09:00:00" na "nezadáno" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:30:44 Přidání dokumentu "Výzva k podání nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:32:11 Přidání dokumentu "Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:33:16 Přidání dokumentu "Kvalifikační dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:33:44 Přidání dokumentu "Obchodní podmínky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:34:32 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 - vzor ČP o splnění kvalifikačních předpokladů", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:34:48 Odstranění dokumentu "Zadávací dokumentace - Příloha č. 1 - vzor ČP o splnění kvalifikačních předpokladů" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:35:08 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 - vzor ČP o splnění kvalifikačních předpokladů", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:35:37 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 - krycí list nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:36:10 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 - vzor referencí", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:37:04 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 - vzor ČP dle §68 odst. 3", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:37:34 Přidání dokumentu "Příloha č. 3 - formulář pro uvedení podílu subdodavatelů", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:38:15 Přidání dokumentu "Výkaz výměr", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:38:53 Přidání dokumentu "Výkaz výměr - ostatní a vedlejší náklady", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:39:17 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "26.09.2013" na "26.09.2013 20:26:00" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:39:35 Editace parametrů řízení změna "Předpokládaná cena" z hodnoty "0.00" na "3000000.00" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:39:35 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "26.09.2013 20:26:00" na "26.09.2013" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:42:00 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:42:00 Editace parametrů řízení změna "Identifikátor řízení na profilu" z hodnoty "" na "P13V00000001" Mgr. Jiří Košulič
26.09.2013 20:42:00 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "26.09.2013" na "26.09.2013 20:42:00" Mgr. Jiří Košulič
03.10.2013 15:47:46 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č. 1 k zadávacím podmínkám", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík
19.10.2013 20:25:53 Přidání dokumentu "Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík
08.11.2013 11:56:47 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík
08.11.2013 12:02:14 Přidání dokumentu "Příloha SOD_Rozpočet_Realizace úspor energie", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík
08.11.2013 12:02:58 Přidání dokumentu "Příloha SOD_Rozpočet_ONaVN", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík
08.11.2013 12:03:51 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík
08.11.2013 12:37:18 Přidání dokumentu "Příloha SOD č_1 a 3", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík
08.11.2013 12:38:28 Přidání dokumentu "Příloha SOD Rozpočtové náklady ON a VN", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík
08.11.2013 12:38:55 Přidání dokumentu "Příloha SOD Rozpočtové náklady", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík
08.11.2013 12:39:28 Přidání dokumentu "Příloha SOD Rekapitulace celkové nabídkové ceny", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík
08.11.2013 13:32:47 Přidán nový účastník "IČ="29193401 " Název:"ENVIA system s.r.o." Vítěz="Ano"" Jiří Ševčík
08.11.2013 13:33:50 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "2135814.55" Jiří Ševčík
08.11.2013 13:33:50 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "2584336.00" Jiří Ševčík
08.11.2013 13:42:20 Přidán nový účastník "IČ="25547453 " Název:"STAVEBNINY Kodrla, s.r.o." Vítěz="Ne"" Jiří Ševčík
08.11.2013 13:43:55 Přidán nový účastník "IČ="29454379 " Název:"MILIMEX s.r.o. - organizační složka" Vítěz="Ne"" Jiří Ševčík
08.11.2013 13:44:40 Přidán nový účastník "IČ="46994955 " Název:"INSTOP, spol. s r.o." Vítěz="Ne"" Jiří Ševčík
08.11.2013 13:45:34 Přidán nový účastník "IČ="27729591 " Název:"FASÁDY Zlín s.r.o." Vítěz="Ne"" Jiří Ševčík
08.11.2013 13:46:19 Přidán nový účastník "IČ="26244888 " Název:"PROVING s.r.o." Vítěz="Ne"" Jiří Ševčík
08.11.2013 13:48:07 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty " " na "Předmětem je provedení díla "Realizace úspor energie - Tyršova 799, Hulín - 2013. Dílem se rozumí kompletní dodávka stavby a dokumentace skutečného provedení stavby." Jiří Ševčík
08.11.2013 13:48:07 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "26.09.2013 20:42:00" na "26.09.2013" Jiří Ševčík
12.12.2013 19:17:27 Přidání dokumentu "Dodatek smlouvy o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Jiří Ševčík

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora