Regionální rada regionu soudržnosti Jihovýchod

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Regionální rada regionu soudržnosti Jihovýchod

Kounicova 271/13, Brno, 60200

IČO: 75082241

Telefon: 532 193 511

E-mail: info@jihovychod.cz,  |   Internetová adresa: http://www.jihovychod.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Regionální rada regionu soudržnosti Jihovýchod, Kounicova 13, Brno, 60200

tel.:

e-mail:


Detail zakázky

Název zakázky: Právní služby a poradenství pro Regionální radu regionu soudržnosti Jihovýchod
Identifikátor veřejné zakázky: P11V00000002 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 31.01.2011   15:12
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Popis zakázky: Předmětem plnění zakázky je poskytování právních služeb a právního poradenství zadavateli.
Požadované právní služby:
• kontrola úplnosti a formální správnosti provedení zadávacích řízení realizovaných příjemci dotací podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
• kontrola úplnosti a formální správnosti provedení zadávacích řízení realizovaných příjemci dotací podle pravidel vydaných zadavatelem
• zpracování zadávací dokumentace a realizace zadávacích řízení prováděných zadavatelem podle jeho vnitřních pravidel nebo podle zákona č. 137/2006 Sb.,
o veřejných zakázkách
• poskytování právního poradenství v oblasti výkladu zákona č. 137/2006 Sb.,
o veřejných zakázkách
• mimosoudní i soudní vymáhání ze strany příjemce neoprávněně použitých
či zadržených prostředků dotace
• posuzování splnění podmínek spojování podniků a fúzí pro účely konstatování právního nástupnictví
• všeobecné právní poradenství a konzultace zejména z oblasti práva pracovního, občanského, obchodního a evropského se zaměřením na problematiku Evropského regionálního fondu.

Zadavatel požaduje, aby uchazeč vyčlenil pro poskytování plnění celkem min. 3 řešitele:
min. jednoho hlavního řešitele a dva další řešitele. Požadavky na kvalifikaci jednotlivých řešitelů jsou stanoveny níže. Uchazeč dále zajistí zastupitelnost hlavního/odpovědného řešitele osobou se stejnou kvalifikací.

Klasifikace předmětu zakázky dle CPV kódu:
79100000-5 Právní služby

Zadavatel předpokládá provedení cca 60 kontrol úplnosti a formální správnosti realizovaných zadávacích řízení v průběhu roku 2011 a obdobný počet v roce 2012. Předpokládaný průměrný hodinový rozsah plnění veřejné zakázky je v každém měsíci cca 30 hodin. Zadavatel stanovil v obchodních podmínkách způsob dohody o určení časových limitů pro jednotlivé činnosti, případně některé časové paušály.

Skutečný rozsah plnění se od tohoto předpokládaného rozsahu může lišit v závislosti na aktuálních potřebách zadavatele.

Další podmínky a informace jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídky a zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota: 4 800 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 02.03.2011 9:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 31.03.2011
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 4 212 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 5 054 400,00 CZK
Datum ukončení plnění: 23.01.2014
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 3 916 460,07 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 4 719 833,48 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 2,32 MB 31.01.2011  15:12 
2. Zadávací dokumentace PDF 3,94 MB 31.01.2011  15:13 
3. Příloha č. 2 Zadávací dokumentace - čestné prohlášení DOCX 0,02 MB 31.01.2011  15:21 
4. Příloha č. 1 Zadávací dokumentace - vzorový případ PDF 0,37 MB 31.01.2011  15:22 

Seznam subdodavatelů dodavatele, kteří se podíleli na plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Seznam subdodavatelů 2013 PDF 0,05 MB 31.03.2014  11:59 
2. Seznam subdodavatelů 2014 PDF 0,06 MB 31.03.2014  11:59 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   MT Legal s.r.o., advokátní kancelář   28305043 CZ NE 4 212 000,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2012 1 908 352,07 CZK   2 290 022,48 CZK  
2013 1 833 958,00 CZK   2 219 089,50 CZK  
2014 174 150,00 CZK   210 721,50 CZK  


Seznam poddodavatelů

Název firmy IČO Země sídla
Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář 26454807    Česká republika



Historie zakázky

Datum Popis Autor
31.01.2011 15:12:00 Zakázka zveřejněna  
31.01.2011 15:12:09 Založeno nové řízení Bena Marek, Ing.
31.01.2011 15:12:10 Upravení termínu "Ukončení zveřejnění" z hodnoty "31.01.2011" na "04.03.2011 18:00:00" Bena Marek, Ing.
31.01.2011 15:12:10 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "31.01.2011 09:00:00" na "02.03.2011 09:00:00" Bena Marek, Ing.
31.01.2011 15:12:48 Přidání dokumentu "Výzva k podání nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" Bena Marek, Ing.
31.01.2011 15:13:09 Přidání dokumentu "Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Bena Marek, Ing.
31.01.2011 15:21:50 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 Zadávací dokumentace - čestné prohlášení", Publikovat = "Zveřejnit" Bena Marek, Ing.
31.01.2011 15:22:13 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 Zadávací dokumentace - vzorový případ", Publikovat = "Zveřejnit" Bena Marek, Ing.
31.01.2011 15:22:56 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Bena Marek, Ing.
26.02.2013 10:00:24 Upravení termínu "Ukončení zveřejnění" z hodnoty "04.03.2011 18:00:00" na "04.03.2049 18:00:00" Košulič Jiří, Mgr.
26.02.2013 10:48:56 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "4212000.00" Bena Marek, Ing.
26.02.2013 10:48:56 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "5054400.00" Bena Marek, Ing.
26.02.2013 10:48:56 Editace parametrů řízení Identifikátor řízení na profilu = "P11V00000002" Bena Marek, Ing.
26.02.2013 10:48:56 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "31.01.2011" na "31.01.2011 15:12:00" Bena Marek, Ing.
26.02.2013 10:58:53 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Bena Marek, Ing.
26.02.2013 13:58:11 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "1908352.07" Bena Marek, Ing.
26.02.2013 13:58:11 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "2290022.48" Bena Marek, Ing.
27.03.2014 9:51:05 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "1908352.07" na "3742310.07" Mgr. Jana Voženílková
27.03.2014 9:51:05 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "2290022.48" na "4509111.98" Mgr. Jana Voženílková
27.03.2014 9:52:55 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "3742310.07" na "3916460.07" Mgr. Jana Voženílková
27.03.2014 9:52:55 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "4509111.98" na "4719833.48" Mgr. Jana Voženílková
31.03.2014 11:59:20 Přidání dokumentu "Seznam subdodavatelů 2013", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jana Voženílková
31.03.2014 11:59:48 Přidání dokumentu "Seznam subdodavatelů 2014", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jana Voženílková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora