Obec Měnín

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Obec Měnín

Měnín č. p. 34, Měnín, 66457

IČO: 00282090

Telefon: +420544224521

E-mail: obecni.urad@menin.cz,  |   Internetová adresa: http://menin.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Plus tender s.r.o., Třída Kap Jaroše 13, BRno, 60200

tel.:

e-mail: tender@plusprojekt.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Pavilon ZŠ Měnín – dodávka nábytku a gastro vybavení
Identifikátor veřejné zakázky: P21V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zadána - byla uzavřena smlouva s dodavatelem 
Datum zveřejnění: 25.01.2021   10:43
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmětem PRVNÍ ČÁSTI veřejné zakázky je dodávka nového a nepoužitého nábytku. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 4 a č.5 zadávací dokumentace
Předmětem DRUHÉ ČÁSTI veřejné zakázky je dodávka gastro vybavení a vybavení jídelny. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 6 zadávací dokumentace
Předpokládaná hodnota: 5 219 114,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 23.02.2021 10:00 hodin

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí zadavatele o zrušení části VZ_Gastro PDF 0,37 MB 18.02.2021  15:53 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace, Výzva k podání nabídky PDF 0,76 MB 25.01.2021  10:43 
2. Přílohy ZD editovatelné RAR 5,97 MB 25.01.2021  10:43 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Příloha č. 6 Soupis dodávek a služeb – Gastro vybavení_aktualizovaná_15.2.2021.xlsx RAR 0,93 MB 15.02.2021  12:43 
2. Vysvětlení ZD č.1 - prodloužení lhůty pro podání nabídek RAR 0,93 MB 19.02.2021  10:45 
3. Soubor vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 PDF 0,77 MB 19.02.2021  10:45 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí zadavatele o výběru_Nábytek_podepsané PDF 0,52 MB 15.04.2021  19:46 
2. Zpráva o hodnocení nabídek_podepsaná PDF 1,41 MB 15.04.2021  19:48 
3. Oznámení o výběru dodavatele PDF 0,59 MB 15.04.2021  20:25 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele_gastro_zrušená VZ PDF 0,44 MB 10.03.2021  11:23 
2. Písemná zpráva zadavatele_nábytek PDF 0,45 MB 19.05.2021  20:01 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva_Nábytek_podepsaná PDF 1,07 MB 19.05.2021  20:01 

Plnění VZ - část veřejné zakázky - 1




Plnění VZ - část veřejné zakázky - 2






Historie zakázky

Datum Popis Autor
25.01.2021 10:43:42 Zakázka zveřejněna  
15.02.2021 12:43:33 Přidání dokumentu "Příloha č. 6 Soupis dodávek a služeb – Gastro vybavení_aktualizovaná_15.2.2021.xlsx", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
15.02.2021 12:43:50 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "17.02.2021 10:00:00" na "23.02.2021 10:00:00" Oldřich Odrážka
18.02.2021 15:53:01 Přidání dokumentu "Rozhodnutí zadavatele o zrušení části VZ_Gastro", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
19.02.2021 10:45:12 Přidání dokumentu "Vysvětlení ZD č.1 - prodloužení lhůty pro podání nabídek", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
19.02.2021 10:45:36 Přidání dokumentu "Soubor vysvětlení zadávací dokumentace č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
10.03.2021 11:23:08 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele_gastro_zrušená VZ", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
15.04.2021 19:46:13 Přidání dokumentu "Rozhodnutí zadavatele o výběru_Nábytek_podepsané", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
15.04.2021 19:48:05 Přidání dokumentu "Zpráva o hodnocení nabídek_podepsaná", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
15.04.2021 19:48:51 Přidání dokumentu "Protokol o posouzení splnění podmínek", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
15.04.2021 19:55:07 Odstranění dokumentu "Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky - Protokol o posouzení splnění podmínek" Oldřich Odrážka
15.04.2021 19:59:55 Přidání dokumentu "10_Oznámení o výběru dodavatele_část VZ_Dodavatel nábytku", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
15.04.2021 20:24:20 Odstranění dokumentu "Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky - 10_Oznámení o výběru dodavatele_část VZ_Dodavatel nábytku" Oldřich Odrážka
15.04.2021 20:25:17 Přidání dokumentu "Oznámení o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
19.05.2021 20:01:05 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele_nábytek", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
19.05.2021 20:01:36 Přidání dokumentu "Smlouva_Nábytek_podepsaná", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora