Obec Měnín

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Obec Měnín

Měnín č. p. 34, Měnín, 66457

IČO: 00282090

Telefon: +420544224521

E-mail: obecni.urad@menin.cz,  |   Internetová adresa: http://menin.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

RPA Tender, s.r.o., Starobrněnská 20, Brno, 60200

Mgr. Petra Hájková

tel.: +420 542 211 083

e-mail: verejne-zakazky@rpa.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Pavilon ZŠ Měnín – stavební práce
Identifikátor veřejné zakázky: P19V00000003 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 27.05.2019   16:45
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je realizace díla v rámci projektu s názvem: „Pavilon Základní školy Měnín“ spočívající ve vybudování novostavby samostatně stojícího pavilonu základní školy, který je propojen se stávající budovou prostřednictvím spojovací chodby. V pavilonu se budou nacházet jídelna s kuchyní, 4 učebny a související sociální zázemí. 4.6. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v projektové dokumentaci s názvem „Pavilon Základní školy Měnín“ vypracované v únoru 2017 Ing. Michaelou Marečkovou - STAVOS Engineering, s.r.o., U Svitavy 2, 618 00 Brno, IČ: 00282090 (dále jen „projektová dokumentace“) a v neoceněném výkazu výměr (slepém rozpočtu). Technické specifikace jsou obsaženy v projektové dokumentaci. Projektová dokumentace je přílohou č. 5 zadávacích podmínek „Příloha č. 5 Projektová dokumentace“. Zadavatel upozorňuje dodavatele, že příloha č. 5 může obsahovat dodávky a služby, které nejsou součástí této veřejné zakázky, předmět veřejné zakázky je vymezen přílohou č. 2 zadávací dokumentace.
ZADAVATEL UPOZORŇUJE, ŽE VEŠKERÁ ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE VČETNĚ PODÁNÍ ELEKTRONICKÝCH NABÍDEK BUDE K TÉTO ZAKÁZCE PROBÍHAT NA ADRESE https://zakazky.rpa.cz/profile_display_782.html
Předpokládaná hodnota: 37 720 245,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 15.07.2019 14:00 hodin

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí zadavatele o zrušení PDF 0,32 MB 01.08.2019  13:55 

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídek PDF 0,42 MB 27.05.2019  16:45 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,76 MB 27.05.2019  16:45 
2. Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy DOCX 2,04 MB 27.05.2019  16:45 
3. Příloha č. 2 Výkaz výměr XLSX 0,36 MB 27.05.2019  16:45 
4. Příloha č. 3 Vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů DOCX 1,98 MB 27.05.2019  16:45 
5. Příloha č. 4 Krycí list nabídky dodavatele DOCX 0,08 MB 27.05.2019  16:45 
6. Příloha č. 5 Projektová dokumentace ZIP 30,07 MB 27.05.2019  16:45 
7. Příloha č. 6 Seznam poddodavatelů DOCX 0,08 MB 27.05.2019  16:45 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Soubor vysvětlení zadávací dokumentace č.1 PDF 0,54 MB 07.06.2019  13:28 
2. Příloha č. 1 SVZD č.1 XLSX 1,07 MB 07.06.2019  13:29 
3. Příloha č. 2 SVZD č.1 PDF 0,10 MB 07.06.2019  13:29 
4. Soubor vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 PDF 0,59 MB 26.06.2019  13:44 
5. Příloha č. 1 SVZD č. 2 XLSX 0,73 MB 26.06.2019  13:49 
6. Příloha č. 2 SVZD č. 2 ZIP 1,26 MB 26.06.2019  13:49 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,53 MB 01.08.2019  14:02 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
27.05.2019 16:45:45 Zakázka zveřejněna  
07.06.2019 13:25:52 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "18.06.2019 10:00:00" na "02.07.2019 10:00:00" Oldřich Odrážka
07.06.2019 13:28:53 Přidání dokumentu "Soubor vysvětlení zadávací dokumentace č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
07.06.2019 13:29:26 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 SVZD č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
07.06.2019 13:29:49 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 SVZD č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
26.06.2019 13:44:05 Přidání dokumentu "Soubor vysvětlení zadávací dokumentace č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
26.06.2019 13:49:21 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 SVZD č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
26.06.2019 13:49:50 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 SVZD č. 2", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
26.06.2019 13:52:24 Editace parametrů řízení změna "Předpokládaná cena" z hodnoty "31919282.46" na "37720245.04" Oldřich Odrážka
26.06.2019 13:52:25 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "02.07.2019 10:00:00" na "15.07.2019 14:00:00" Oldřich Odrážka
01.08.2019 13:55:55 Přidání dokumentu "Rozhodnutí zadavatele o zrušení", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
01.08.2019 14:02:58 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Oldřich Odrážka
01.08.2019 15:54:01 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Oldřich Odrážka

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora