Sociální služby Vsetín, p.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Sociální služby Vsetín, p.o.

Záviše Kalandry 1353, Vsetín, 75501

IČO: 49562827

Telefon:

Internetová adresa: http://www.sluzbyvsetin.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

INVESTA UH, s.r.o., Dlouhá 688, Uherské Hradiště, 68601

Eva Štěrbová Knotová

tel.: 777 764 694

e-mail: e.knotova@investauh.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Sociální služby Vsetín – nákup poukázek na volnočasové benefity pro zaměstnance
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000012 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zadána - byla uzavřena smlouva s dodavatelem 
Datum zveřejnění: 26.11.2018   13:21
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je:

Uzavření kupní smlouvy na dodávky cca 4300 ks víceúčelových volnočasových poukázek v nominální hodnotě 100,- Kč ročně, které budou sloužit na zajištění úhrady služeb jako zaměstnanecký benefit pro využití ve volném čase v oblasti kultury, vzdělávání, tělovýchovy a sportu, na rekreaci. Využití nabízených poukázek bude dodavatelem zajištěno u smluvních partnerů, kteří budou nabízet uvedené volnočasové aktivity zejména na území bývalého okresu Vsetín v jednotlivých provozovnách. Smlouva bude uzavřena na roky 2018, 2019 a 2020. V roce 2018 bude dodáno 4300 ks víceúčelových volnočasových poukázek v nominální hodnotě 100,- Kč. Počet poukázek pro rok 2019 a 2020 bude v každém jednotlivém roce upřesněn a to vždy do 31.10. řešeného roku.
Zadavatel požaduje, aby byl po celou dobu trvání smlouvy zajištěn soulad s platnou legislativou vztahující se k řešené dodávce poukázek. V opačném případě je zadavatel oprávněn od smlouvy odstoupit.

Zadavatel požaduje nabídku na dodávky jednoho univerzálního druhu poukázek, jejíž použití plně odpovídá vyhlášce č.114/2002 Sb. o fondu kulturních a sociálních potřeb s možností využitelnosti na území bývalého okresu Vsetín.

Předpokládaná hodnota: 430 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 07.11.2018 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 23.11.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 430 000,00 CZK

Dokumenty

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva PDF 0,20 MB 26.11.2018  13:21 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   Sodexo Pass Česká republika a.s.   61860476 CZ NE 430 000,00 CZK    
2.   Edenred CZ s.r.o.   24745391 CZ NE 430 000,00 CZK    
3.   up Česká republika s.r.o.   62913671 CZ NE 430 000,00 CZK   ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH



Historie zakázky

Datum Popis Autor
26.11.2018 13:21:30 Zakázka zveřejněna  

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora