Obec Zámrsk

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Obec Zámrsk

Zámrsk 95, Zámrsk, 56543

IČO: 00279811

Telefon: 465 481 221

E-mail: ouzamrsk@email.cz,  |   Internetová adresa: http://www.zamrsk.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

B K N, spol. s r.o., Vladislavova 29, Vysoké Mýto, 56601

Ing. Adéla Kytlicová

tel.: 777605661

e-mail: kytlicova@bkn.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Obecní prodejna Zámrsk – výměna zdroje vytápění a zateplení budovy, číslo projektu: CZ.1.02/2.1.00/11.13248
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000002 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 26.07.2013   14:20
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Popis zakázky: Předmětem plnění zakázky jsou stavební úpravy spočívající v zateplení, výměně oken a výměně zdroje topení (kotel na tuhá paliva bude nahrazen kotlem plynovým). Stávající objekt je jednopodlažní, nepodsklepený. Střecha je plochá s mírným sklonem. Objekt je rozdělen do dvou částí. První je prodejna, kam má přístup jak personál, tak i zákazníci. V druhé části jsou sklady potravin, denní místnost, kancelář. Do této části mají přístup pouze zaměstnanci. Ze severní strany objektu je vstup pro zákazníky. Vstup pro zaměstnance (zásobování) je z východní strany. Středem objektu prochází chodba, která propojuje prostory pro zaměstnance s prostory pro zákazníky.
Předmětem plnění zakázky bude zejména:
- zateplení stávajícího obvodového zdiva polystyrenem EPS F 70 tl. 140 mm,
- dále bude zateplena střecha izolací EPS S 100 tl. 220 mm,
- stávající okna a dveře budou nahrazena okny a dveřmi plastovými.
6.2. Rozsah předmětu plnění zakázky je podrobně specifikován projektovou dokumentací pro provádění stavby (dále jen „PD“): „Obecní prodejna Zámrsk – výměna zdroje vytápění a zateplení budovy“, zpracovanou v březnu 2013 společností KOKULA s.r.o., Na Štěpnici 970, 562 01 Ústí nad Orlicí, odpovědný projektant Ing. Kokula. K záměru byl vypracován energetický audit (dále jen „EA“), který definuje úsporná opatření, která budou v rámci zakázky realizována.
Předpokládaná hodnota zakázky na stavební práce činí 1 600 000,--Kč bez DPH.
Rezerva na pokrytí nepředvídatelných událostí činí: 60.000,- Kč bez DPH
Předpokládaná hodnota: 1 600 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 26.06.2013 10:00 hodin

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemné rozhodnutí zadavatele o zrušení zadávacího řízení PDF 0,15 MB 26.07.2013  14:20 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   STAPO spol. s r.o.,   48170445 CZ NE 1 216 101,23 CZK  
2.   ELESTAV s.r.o.   25993046 CZ NE 1 195 759,00 CZK  
3.   První Vysokomýtská stavební společnost s r.o.   15029956 CZ NE 1 046 186,00 CZK  
4.   INTONACO s.r.o.   28853393 CZ NE 1 039 550,46 CZK  




Historie zakázky

Datum Popis Autor
26.07.2013 14:20:56 Zakázka zveřejněna  
26.07.2013 14:28:28 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Zuzana Tvrzníková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora