Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

Podvesná XVII 3833, Zlín, 76001

IČO: 60730153

Telefon: 577052111

E-mail: sekretariat@dszo.cz,  |   Internetová adresa: http://www.dszo.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Tender Invest, spol. s r.o., Jana Uhra 172/14, Brno, 60200

JUDr. Ladislav Hradil

tel.: +420 778499955

e-mail: hradill@seznam.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Dodávka elektřiny pro období od 1.8.2021 do 31.7.2022
Identifikátor veřejné zakázky: P21V00000004 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2021-017004 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 14.05.2021   10:42
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je dodávka silové elektřiny (činné elektrické energie) pro oprávněného zákazníka s převzetím závazku odebrat silovou elektřinu z elektrizační soustavy ve smyslu vyhlášky ERÚ č. 408/2015 Sb. o pravidlech trhu s elektřinou v platném znění (dále též „dodávka“).
Předpokládaná hodnota: 11 500 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 10.06.2021 10:00 hodin

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí a oznámení o zrušení zadávacího řízení PDF 0,34 MB 23.06.2021  18:14 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 1,40 MB 14.05.2021  10:42 
2. Příloha č. 1 - seznam předávacích míst DOC 0,09 MB 14.05.2021  10:42 
3. Příloha č. 2 - Rozhodnutí o povolení k nabytí PDF 0,83 MB 14.05.2021  10:42 
4. Příloha č. 4 - seznam odběrných míst DOC 0,10 MB 14.05.2021  10:42 
5. Přílha č. 5 - technická kvalifikace DOCX 0,05 MB 14.05.2021  10:42 
6. Příloha č. 6 - obchodní podmínky DOCX 0,04 MB 14.05.2021  10:42 
7. Příloha č. 7 - doporučené členění DOC 0,07 MB 14.05.2021  10:42 
8. Příloha č. 8 - krycí list DOCX 0,05 MB 14.05.2021  10:42 
9. Příloha č. 9 - ČP počet zaměstnanců DOCX 0,05 MB 14.05.2021  10:42 
10. Příloha č. 10 - ČP roční obrat DOCX 0,05 MB 14.05.2021  10:42 
11. Příloha č. 11 - kalkulce nabídkové ceny XLSX 0,03 MB 14.05.2021  10:42 
12. Příloha č. 12 - elektronická aukce, manuál PDF 1,70 MB 14.05.2021  10:42 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,93 MB 23.06.2021  18:14 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
14.05.2021 10:42:11 Zakázka zveřejněna  
23.06.2021 18:14:09 Přidání dokumentu "Rozhodnutí a oznámení o zrušení zadávacího řízení", Publikovat = "Zveřejnit" JUDr. Ladislav Hradil
23.06.2021 18:14:40 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" JUDr. Ladislav Hradil
08.12.2021 13:15:17 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Ing. Simona Štrosová Gajdůšková
08.12.2021 13:15:18 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "14.05.2021 10:42:10" na "14.05.2021 10:42:11" Ing. Simona Štrosová Gajdůšková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora