Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

Podvesná XVII 3833, Zlín, 76001

IČO: 60730153

Telefon: 577052111

E-mail: sekretariat@dszo.cz,  |   Internetová adresa: http://www.dszo.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Tender Invest, spol. s r.o., Jana Uhra 172/14, Brno, 60200

JUDr. Ladislav Hradil

tel.: 778499955

e-mail: hradill@seznam.cz


Detail zakázky

Název zakázky: „Dodávka náhradních dílů na opravy po dopravních nehodách, po mimořádných událostech a pravidelný servis pro autobusy a trolejbusy“
Identifikátor veřejné zakázky: P19V00000004 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Veřejná zakázka neukončena 
Datum zveřejnění: 04.11.2019   22:07
Typ řízení: Jiné
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Účelem a předmětem Interní zakázky na „Dodávku náhradních dílů na opravy po dopravních nehodách, po mimořádných událostech a pravidelný servis pro autobusy a trolejbusy" je výběr pěti (5) vybraných dodavatelů náhradních dílů pro autobusy a trolejbusy pro použití v záručním i pozáručním provozu pro Zadavatele, s nimiž bude uzavřena Rámcová kupní smlouva.
Předpokládaná hodnota: 11 000 000,- CZK bez DPH

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,49 MB 04.11.2019  22:07 
2. Příloha č. 1 náhradní díly XLS 0,05 MB 04.11.2019  22:07 
3. Příloha č. 2 - vozový park XLSX 0,01 MB 04.11.2019  22:07 
4. Příloha č. 3 - rámcová smlouva DOCX 0,05 MB 04.11.2019  22:07 
5. Příloha č. 4 - všeobecné obchodní podmínky zadavatele DOCX 0,05 MB 04.11.2019  22:07 
6. Příloha č. 5 - čestné prohlášení základní způsobilost DOCX 0,03 MB 04.11.2019  22:07 
7. Příloha č. 6 - krycí list nabídky DOCX 0,03 MB 04.11.2019  22:07 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Změna zadávací dokumentace PDF 0,84 MB 12.11.2019  19:36 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky PDF 0,89 MB 17.02.2020  19:21 
2. Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky PDF 0,88 MB 17.02.2020  19:22 
3. Protokol o posouzení a splnění podmínek účasti PDF 4,91 MB 17.02.2020  19:23 
4. Zpráva o hodnocení nabídek PDF 1,09 MB 17.02.2020  19:23 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
4. 11. 2019 22:07:21 Zakázka zveřejněna  
12. 11. 2019 19:36:33 Přidání dokumentu "Změna zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" JUDr. Ladislav Hradil
12. 11. 2019 19:38:26 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "25.11.2019 10:00:00" na "02.12.2019 10:00:00" JUDr. Ladislav Hradil
17. 2. 2020 19:21:09 Přidání dokumentu "Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" JUDr. Ladislav Hradil
17. 2. 2020 19:22:34 Přidání dokumentu "Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky", Publikovat = "Zveřejnit" JUDr. Ladislav Hradil
17. 2. 2020 19:23:18 Přidání dokumentu "Protokol o posouzení a splnění podmínek účasti", Publikovat = "Zveřejnit" JUDr. Ladislav Hradil
17. 2. 2020 19:23:42 Přidání dokumentu "Zpráva o hodnocení nabídek", Publikovat = "Zveřejnit" JUDr. Ladislav Hradil
6. 5. 2020 10:49:54 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "02.12.2019 10:00:00" na "nezadáno" JUDr. Ladislav Hradil

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora