Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Dopravní společnost Zlín-Otrokovice, s.r.o.

Podvesná XVII 3833, Zlín, 76001

IČO: 60730153

Telefon: 577052111

E-mail: sekretariat@dszo.cz,  |   Internetová adresa: http://www.dszo.cz/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Tender Invest, spol. s r.o., Jana Uhra 172/14, Brno, 60200

JUDr. Ladislav Hradil

tel.: 778499955

e-mail: tenderinvest@tenderinvest.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Dodávka elektřiny pro období od 1.8.2019 do 31.7.2020 - 2
Identifikátor veřejné zakázky: P19V00000003 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 02.07.2019   19:52
Typ řízení: Jiné
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je dodávka silové elektřiny (činné elektrické energie) pro oprávněného zákazníka s převzetím závazku odebrat silovou elektřinu z elektrizační soustavy ve smyslu vyhlášky ERÚ č. 541/2005 Sb. o pravidlech trhu s elektřinou, zásadách tvorby cen za činnosti operátora trhu s elektřinou a provedení některých dalších ustanovení energetického zákona v platném znění (dále též „dodávka“).
Předpokládaná hodnota: 11 600 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 12. 7. 2019 9:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 25.07.2019
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 11 032 915,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 13 349 827,00 CZK
Datum ukončení plnění: 31.07.2020

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva PDF 5,79 MB 02.07.2019  19:52 
2. Příloha č. 1 DOC 0,10 MB 02.07.2019  19:52 
3. Příloha č. 2 ZD Rozhodnutí o povolení k nabytí elektřiny PDF 0,83 MB 02.07.2019  19:52 
4. Příloha č. 3 ZD DSZO Měnírny - hodnota profilu XLSX 0,36 MB 02.07.2019  19:52 
5. Příloha č. 4 DOC 0,11 MB 02.07.2019  19:52 
6. Příloha č. 5 kvalifikace DOCX 0,05 MB 02.07.2019  19:52 
7. Příloha č. 6 obchodní podmínky DOCX 0,04 MB 02.07.2019  19:52 
8. Příloha č. 7 DOCX 0,05 MB 02.07.2019  19:52 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí o výběru dodavatele PDF 0,36 MB 15.07.2019  18:51 
2. Oznámení o výběru dodavatele PDF 0,98 MB 15.07.2019  18:52 
3. OPRAVA oznámení o výběru dodavatele PDF 1,06 MB 16.07.2019  14:05 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   ENEKA s.r.o.   27671267 CZ NE 11 032 915,00 CZK   ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH



Historie zakázky

Datum Popis Autor
2. 7. 2019 19:52:11 Zakázka zveřejněna  
2. 7. 2019 19:52:27 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "02.07.2019 19:52:10" na "02.07.2019 19:52:11" JUDr. Ladislav Hradil
15. 7. 2019 18:51:32 Přidání dokumentu "Rozhodnutí o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" JUDr. Ladislav Hradil
15. 7. 2019 18:52:06 Přidání dokumentu "Oznámení o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" JUDr. Ladislav Hradil
16. 7. 2019 14:05:47 Přidání dokumentu "OPRAVA oznámení o výběru dodavatele", Publikovat = "Zveřejnit" JUDr. Ladislav Hradil
24. 6. 2020 17:39:24 Přidán nový účastník "IČ="27671267 " Název:"ENEKA s.r.o." Vítěz="Ano"" JUDr. Ladislav Hradil
24. 6. 2020 17:43:43 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" JUDr. Ladislav Hradil
24. 6. 2020 17:44:53 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "11032915.00" JUDr. Ladislav Hradil
24. 6. 2020 17:44:53 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "13349827.00" JUDr. Ladislav Hradil

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora