E.ON Distribuce, a.s.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

E.ON Distribuce, a.s.

F. A. Gerstnera 2151/6, České Budějovice 7, České Budějovice, 37001

IČO: 28085400

Telefon: +420 387 861 111

E-mail: info@eon.cz,  |   Internetová adresa: http://www.eon-distribuce.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

E.ON Distribuce, a.s., F. A. Gerstnera 2151/6, České Budějovice, 37049

tel.:

e-mail:


Detail zakázky

Název zakázky: Brno BNT- úpravy BSP pro ISED
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000004 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
368444 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 01.10.2013   00:00
Typ řízení: Jednací řízení s uveřejněním
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Popis zakázky: Účelem veřejné zakázky je provedení stavebních prací v objektu Budovy Společných Provozů (BSP) v areálu firmy Teplárny Brno a.s. na ulici Špitálka 6 v Brně a zajistit technologické a kancelářské prostory, do kterých budou po dokončení stavebních prací umístěny nové systémy dispečerského řízení. Ještě v průběhu stavebních prací budou přemístěny stávající systémy dispečerského řízení zadavatele vč. podpory dispečinků. Samotné umístění nových systémů dispečerského řízení (ISED) a přemístění stávajících Systémů Dispečerského Řízení (SDŘ) není předmětem této zakázky, dodavatel však bude povinen (ať již postupem provádění stavebních prací nebo v podobě součinnosti poskytované dodavatelům zadavatele) vytvořit podmínky pro jejich uskutečnění a současně zabránit při své následné stavebně-montážní činnosti poškození zařízení SDŘ po dokončení přemístění a jeho umístění.
Předmětem veřejné zakázky z hlediska stavebně-architektonického je zejména provedení vestavby dvou nových podlaží centrálních dispečinků pro rozvodnou síť 22 kV a 110 kV spolu s potřebným technologickým a administrativním zázemím do uvolněných prostor haly, která je v majetku zadavatele, v areálu firmy Teplárny Brno a.s. na ulici Špitálka 6 v Brně. Hala je v současné době využívaná jako garážové stání, sklady, zkušebna a trafostanice 110kV. V části haly zůstane i nadále provozována transformovna 110/22 kV. Záměrem zadavatele je rovněž vedle stávajícího využití do prostoru 1.NP umístit nově vytvořená parkovací stání, sklady a část technologického zázemí (technologické sály, strojovna vzduchotechniky). Ve 2.NP podlaží bude v jedné části umístěn dispečink 110kV, obsahující dispečerský sál, šatny a další zázemí pro dispečery, kancelářské prostory dalších pracovníků dispečinku. Ve druhé části 2.NP budou umístěny kancelářské prostory pro zprávu technologie a další technologické prostory. 3.NP bude obsahovat dispečink 22kV, který podobně jako dispečink 110kV bude obsahovat dispečerský sál, šatny a další zázemí dispečerů a kancelářské prostory dalších pracovníků dispečinku. Zároveň bude v severovýchodním rohu budovy vybudováno nové energocentrum sloužící pro napájení nových prostor (transformátory vlastní spotřeby, akumulátory pro zajištěnou spotřebu atd.. Na venkovní ploše jižně od objektu bude umístěno technologické zařízení budovy a to venkovní kontejnerový dieselagregát o výkonu 275kW a výparníky klimatizace. Do stávajících nosných konstrukcí nebude zasahováno. Nová nosná konstrukce bude provedena jako staticky nezávislá na stávajících základových konstrukcích formou ŽB monolitického skeletu s ŽB monolitickými stropními deskami. Založení je navrženo na mikropilotách délky cca 12 – 14 m, které budou vrtány tak, aby co nejméně ovlivňovaly stávající základy. Do střešní konstrukce nebude zasahováno, nad 3.NP bude proveden pouze zavěšený podhled. Součástí zakázky je rovněž technologické vybavení.
Předpokládaná hodnota: 140 000 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 20.12.2013 10:00 hodin

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky zájemcům, kteří prokázali kvalifikaci PDF 0,14 MB 25.11.2013  10:57 

Kvalifikační dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. SVAZEK 1 - Požadavky sektorového zadavatele na kvalifikaci dodavatele PDF 0,16 MB 01.10.2013  00:00 
2. Svazek 1 příloha - Formulář pro uvedení koeficientů finanční analýzy DOC 0,05 MB 01.10.2013  00:00 
3. Svazek 1 příloha - Formulář pro uvedení referenčních zakázek DOC 0,05 MB 01.10.2013  00:00 
4. Svazek 1 příloha - Formulář pro uvedení výše obratu DOC 0,04 MB 01.10.2013  00:00 
5. Svazek 1 příloha - Formulář vzdělání a odborná kvalifikace osob DOC 0,11 MB 01.10.2013  00:00 
6. Svazek 1 příloha - Krycí list žádosti o účast DOC 0,05 MB 01.10.2013  00:00 

Textová část zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Svazek 2 - Podmínky a požadavky pro zpracování nabídky PDF 0,20 MB 01.10.2013  00:00 
2. Svazek 2 příloha - Krycí list nabídky DOC 0,08 MB 01.10.2013  00:00 
3. Svazek 2 příloha - Vzor čestného prohlášení § 68 odstavec 3 zákona DOC 0,03 MB 01.10.2013  00:00 
4. Svazek 3 - Vzor návrhu smlouvy o dílo DOCX 0,11 MB 01.10.2013  00:00 
5. Svazek 3 příloha 3 - Harmonogram DOC 0,06 MB 01.10.2013  00:00 
6. Svazek 3 příloha 4 - Formulář pro sestavení celkové ceny a formulář platební podmínky XLS 0,04 MB 01.10.2013  00:00 
7. Svazek 3 příloha 4 - Soupis prací ZIP 7,41 MB 01.10.2013  00:00 
8. Svazek 3 příloha 6 - Seznam subdodavatelů DOC 0,04 MB 01.10.2013  00:00 
9. Svazek 3 příloha 8 - Čestné prohlášení dodavatele o seznámení se s obchodními podmínkami EON DOC 0,03 MB 01.10.2013  00:00 
10. Svazek 4 - Podmínky a požadavky pro jednotný způsob zpracování nabídkové ceny DOC 0,11 MB 01.10.2013  00:00 
11. Obchodní podmínky EON ZIP 3,64 MB 01.10.2013  00:00 
12. Textová část projektové dokumentace ZIP 12,91 MB 01.10.2013  00:00 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,09 MB 30.01.2014  11:24 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
01.10.2013 Zakázka zveřejněna  
25.11.2013 10:57:27 Přidání dokumentu "Výzva k podání nabídky zájemcům, kteří prokázali kvalifikaci", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
23.01.2014 13:55:57 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Ing. Aleš Houserek
23.01.2014 13:55:57 Upravení termínu "Příjem žádostí o účast" z hodnoty "07.11.2013 10:00:00" na "nezadáno" Ing. Aleš Houserek
30.01.2014 11:22:16 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zrušeno" na "Zahájeno" Košulič Jiří, Mgr.
30.01.2014 11:24:04 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
30.01.2014 11:25:13 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Ing. Aleš Houserek

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora