Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

Mgr. Michal Uherek

tel.: 577 043 891

e-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2018/3/110/1 - Rámcová smlouva o poskytování poradenských služeb v oblasti veřejné dopravy
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000020 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 01.06.2018   08:06
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: služby
Popis zakázky: V rámci přípravy výběrového řízení na zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou a přímého zadání na zajištění dopravní obslužnosti drážní dopravou pro období 2019+ je nutné popsat a definovat požadavky kraje v odborných oblastech, ve kterých má Zlínský kraj slabé čí žádné zkušenosti (např. typy železničních vozidel, systém tarifní provázanosti regionální dopravy a systémů MHD, požadavky na infrastrukturu vůči SŽDC, žádosti na výstavbu záchytných parkovišť P+R, apod.)

Proto je pro Zlínský kraj výhodné zprostředkovaně čerpat know-how a zkušenosti z jiných oborů týkající se oblasti veřejné dopravy. Zároveň se v rámci poradenství počítá s možným využitím zkušeností z univerzit věnující se předmětné problematice veřejné dopravy a využití výsledků jejich dlouhodobého výzkumu. Tím, že jsou doby trvání smluv na zajištění dopravní obslužnosti víceletými kontrakty v úhrnné výši cca 10 mld. Kč, je v zájmu Zlínského kraje, aby maximálně vytěžil všechny relevantní informace napříč všemi obory týkající se oblastí veřejné dopravy, tak aby byly prostředky vynakládané na zajištění dopravní obslužnosti využity maximálně efektivně.
Předpokládaná hodnota: 1 900 000,- CZK bez DPH
Datum uzavření smlouvy: 24.05.2018
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 1 900 000,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 2 299 000,00 CZK
Datum ukončení plnění: 22.06.2021
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 568 000,00 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 687 100,00 CZK

Dokumenty

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rámcová smlouva PDF 0,39 MB 01.06.2018  08:06 
2. Dílčí smlouva č. 1 o poskytování poradenských služeb v oblasti veřejné dopravy PDF 0,46 MB 25.07.2018  10:28 
3. Dodatek č. 1 smlouvy o poskytování poradenských služeb v oblasti veřejné dopravy PDF 0,22 MB 11.10.2018  12:43 
4. Dílčí smlouva č. 2 o poskytování poradenských služeb v oblasti veřejné dopravy PDF 0,05 MB 16.08.2021  11:07 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Cena bez DPH Cena s DPH Vítěz
1.   ANTE, spol. s r. o.   46345761 CZ NE 1 900 000,00 CZK 2 299 000,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018 340 200,00 CZK   411 462,00 CZK  
2019 37 800,00 CZK   45 738,00 CZK  
2020 0,00 CZK   0,00 CZK  
2021 190 000,00 CZK   229 900,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
01.06.2018 8:06:09 Zakázka zveřejněna  
25.07.2018 10:28:39 Přidání dokumentu "Dílčí smlouva č. 1 o poskytování poradenských služeb v oblasti veřejné dopravy", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
11.10.2018 12:43:52 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 smlouvy o poskytování poradenských služeb v oblasti veřejné dopravy", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Ivana Zápecová
21.01.2019 12:22:58 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "340200.00" Ing. Ivana Zápecová
21.01.2019 12:22:58 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "411462.00" Ing. Ivana Zápecová
25.03.2020 13:47:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "340200.00" na "378000.00" Ing. Ivana Zápecová
25.03.2020 13:47:31 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "411462.00" na "457200.00" Ing. Ivana Zápecová
16.08.2021 11:07:22 Přidání dokumentu "Dílčí smlouva č.2 o poskytování poradenských služeb v oblasti veřejné dopravy", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Andrea Kaspřáková
16.08.2021 11:11:13 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "378000.00" na "568000.00" Ing. Andrea Kaspřáková
16.08.2021 11:11:13 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "457200.00" na "687100.00" Ing. Andrea Kaspřáková
16.08.2021 11:19:11 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Andrea Kaspřáková
16.08.2021 11:19:11 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "01.06.2018 08:06:08" na "01.06.2018 08:06:09" Ing. Andrea Kaspřáková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora