Zlínský kraj

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Zlínský kraj

Třída Tomáše Bati 21, Zlín, 76190

IČO: 70891320

Telefon: +420 577 043 111

E-mail: verejne.zakazky@kr-zlinsky.cz,  |   Internetová adresa: http://www.kr-zlinsky.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

PPE.CZ s.r.o., Nádražní 3113/128, Ostrava, 70200

Bc. Filip Haferník

tel.: 734 540 022

e-mail: hafernik@ppe.cz


Detail zakázky

Název zakázky: VZ/2012/5/200/9 - Zajištění sítě sociálních služeb typu sociální rehabilitace pro osoby se zdravotním postižením ve Zlínském kraji
Identifikátor veřejné zakázky: P12V/5/200/9 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
224043 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 04.09.2012   10:23
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: služby
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zajištění poskytování sociální služby typu sociální rehabilitace pro osoby se zdravotním postižením dle § 70 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Zakázka je rozdělena do 6 částí dle místa poskytování služby.
Předpokládaná hodnota: 42 979 200,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 22.10.2012 11:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 20.12.2012
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 9 222 500,00 CZK
Datum ukončení plnění: 31.03.2015
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 24 258 364,50 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 24 258 364,50 CZK

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí zadavatele o zrušení části zadávacího řízení PDF 0,20 MB 29.11.2012  08:08 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,40 MB 04.09.2012  10:30 
2. Příloha č. 1 Zadávací dokumentace PDF 0,23 MB 04.09.2012  10:30 
3. Příloha č. 2 Zadávací dokumentace RAR 0,63 MB 04.09.2012  10:31 
4. Příloha č. 3 Zadávací dokumentace PDF 0,65 MB 04.09.2012  10:31 
5. Příloha č. 4 Zadávací dokumentace PDF 0,52 MB 04.09.2012  10:32 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění veřejné zakázky PDF 0,18 MB 04.09.2012  10:33 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky pro část 1, 2 a 6 PDF 2,46 MB 29.11.2012  15:08 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,79 MB 14.12.2012  13:41 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva - část zakázky I. PDF 3,04 MB 02.01.2013  13:29 
2. Smlouva - část zakázky II. PDF 3,17 MB 02.01.2013  13:30 
3. Smlouva - část zakázky VI. PDF 3,05 MB 02.01.2013  13:31 
4. Metodika pro poskytovatele - 1 PDF 0,59 MB 08.04.2013  13:30 
5. Metodika pro poskytovatele - 2 PDF 0,62 MB 08.04.2013  13:30 
6. Metodika pro poskytovatele - 3 PDF 0,79 MB 26.04.2013  08:25 
7. Souhlas s provedením změny v poskytování služeb 1 PDF 0,12 MB 17.07.2013  15:54 
8. Souhlas s provedením změny v poskytování služeb 2 PDF 0,12 MB 17.07.2013  15:54 
9. Souhlas s provedením změny v poskytování služeb 3 PDF 0,13 MB 17.07.2013  15:55 
10. Souhlas s provedením změny v poskytování služeb 4 PDF 0,13 MB 10.09.2013  08:31 
11. Metodika pro poskytovatele - 4 PDF 0,79 MB 19.12.2013  07:24 
12. Metodika pro poskytovatele - 5 PDF 0,79 MB 19.12.2013  07:25 
13. Dodatek č. 1 ke smlouvě - část zakázky I. PDF 0,30 MB 19.12.2013  10:10 
14. Dodatek č. 1 ke smlouvě - část zakázky II. PDF 0,30 MB 19.12.2013  10:10 
15. Dodatek č. 1 ke smlouvě - část zakázky VI. PDF 0,30 MB 19.12.2013  10:11 

Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Přehled plnění k jednotlivým částem veřejné zakázky za rok 2013 DOCX 0,01 MB 05.03.2014  10:52 
2. Přehled plnění k jednotlivým částem veřejné zakázky za rok 2014 PDF 0,19 MB 12.03.2015  07:19 
3. Přehled plnění k jednolivým částem veřejné zakázky za rok 2015 PDF 0,04 MB 26.01.2016  08:17 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   Centrum služeb postižených Zlín, o.p.s   25300083 CZ NE 9 222 500,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2013 12 091 734,00 CZK   12 091 734,00 CZK  
2014 9 155 338,00 CZK   9 155 338,00 CZK  
2015 3 011 292,50 CZK   3 011 292,50 CZK  


Seznam poddodavatelů

Název firmy IČO Země sídla
Část 2 veřejné zakázky - Oblastní charita Uherské Hradiště 44018886    Česká republika



Historie zakázky

Datum Popis Autor
04.09.2012 10:23:00 Zakázka zveřejněna  
04.09.2012 10:29:58 Editace parametrů řízení změna "Název řízení" z hodnoty "Zajištění sítě sociálních služeb typu sociální rehabilitace pro osoby se zdravotním postižením ve Zlínském kraji" v rámci projektu Prevencí proti sociálnímu vyloučení ve Zlínském kraji" na "Zajištění sítě sociálních služeb typu sociální rehabilitace pro osoby se zdravotním postižením ve Zlínském kraji" Struminská Renata
04.09.2012 10:30:27 Přidání dokumentu "Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
04.09.2012 10:30:52 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 Zadávací dokumentace ", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
04.09.2012 10:31:17 Přidání dokumentu "Příloha č. 2 Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
04.09.2012 10:31:41 Přidání dokumentu "Příloha č. 3 Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
04.09.2012 10:32:07 Přidání dokumentu "Příloha č. 4 Zadávací dokumentace", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
04.09.2012 10:33:31 Přidání dokumentu "Odůvodnění veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Struminská Renata
04.09.2012 10:34:05 Editace parametrů řízení změna "Ke zveřejnění" z hodnoty "Ne" na "Ano" Struminská Renata
29.11.2012 8:08:46 Přidání dokumentu "Rozhodnutí zadavatele o zrušení části zadávacího řízení", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
29.11.2012 15:08:25 Přidání dokumentu "Oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky pro část 1, 2 a 6", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
14.12.2012 13:41:22 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Dlabaja Pavel, Mgr.
02.01.2013 13:29:34 Přidání dokumentu "Smlouva - část zakázky I.", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
02.01.2013 13:29:34 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "04.09.2012" na "04.09.2012 10:23:00" Uherek Michal, Mgr.
02.01.2013 13:30:19 Přidání dokumentu "Smlouva - část zakázky II.", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
02.01.2013 13:31:20 Přidání dokumentu "Smlouva - část zakázky VI.", Publikovat = "Zveřejnit" Uherek Michal, Mgr.
04.01.2013 7:24:32 Editace parametrů řízení změna "Název řízení" z hodnoty "Zajištění sítě sociálních služeb typu sociální rehabilitace pro osoby se zdravotním postižením ve Zlínském kraji" na "VZ/2012/5/200/9 - Zajištění sítě sociálních služeb typu sociální rehabilitace pro osoby se zdravotním postižením ve Zlínském kraji" Křižková Veronika , Ing.
04.01.2013 7:24:32 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "04.09.2012 10:23:00" na "04.09.2012" Křižková Veronika , Ing.
09.01.2013 15:18:40 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "04.09.2012" na "04.09.2012 10:23:00" Křižková Veronika , Ing.
08.04.2013 13:30:07 Přidání dokumentu "Metodika pro poskytovatele - 1", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
08.04.2013 13:30:31 Přidání dokumentu "Metodika pro poskytovatele - 2", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
26.04.2013 8:25:11 Přidání dokumentu "Metodika pro poskytovatele - 3", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
17.07.2013 15:54:12 Přidání dokumentu "Souhlas s provedením změny v poskytování služeb 1", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
17.07.2013 15:54:40 Přidání dokumentu "Souhlas s provedením změny v poskytování služeb 2", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
17.07.2013 15:55:07 Přidání dokumentu "Souhlas s provedením změny v poskytování služeb 3", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Michal Uherek
10.09.2013 8:31:33 Přidání dokumentu "Souhlas s provedením změny v poskytování služeb 4", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
19.12.2013 7:24:01 Přidání dokumentu "Metodika pro poskytovatele - 4", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
19.12.2013 7:25:20 Přidání dokumentu "Metodika pro poskytovatele - 5", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
19.12.2013 10:10:21 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 ke smlouvě - část zakázky I.", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
19.12.2013 10:10:44 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 ke smlouvě - část zakázky II.", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
19.12.2013 10:11:15 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1 ke smlouvě - část zakázky VI.", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
28.01.2014 10:50:06 Přidán nový účastník "IČ="25300083 " Název:"Centrum služeb postižených Zlín, o.p.s" Vítěz="Ano"" Ing. Veronika Křižková
28.01.2014 10:50:33 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "9222500.00" Ing. Veronika Křižková
28.01.2014 10:50:57 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "12095328.00" Ing. Veronika Křižková
28.01.2014 10:50:57 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "12095328.00" Ing. Veronika Křižková
28.01.2014 10:52:10 Přidání dokumentu "Přehled plnění za rok 2013 dle jednotlivých částí veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
05.03.2014 10:08:02 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "12095328.00" na "12091734.00" Ing. Veronika Křižková
05.03.2014 10:08:02 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "12095328.00" na "12091734.00" Ing. Veronika Křižková
05.03.2014 10:51:46 Odstranění dokumentu "Výše skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky - Přehled plnění za rok 2013 dle jednotlivých částí veřejné zakázky" Ing. Veronika Křižková
05.03.2014 10:52:26 Přidání dokumentu "Přehled plnění k jednotlivým částem veřejné zakázky za rok 2013", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
12.03.2015 7:19:07 Přidání dokumentu "Přehled plnění k jednotlivým částem veřejné zakázky za rok 2014", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
12.03.2015 7:20:58 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "12091734.00" na "21247072.00" Ing. Veronika Křižková
12.03.2015 7:20:58 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "12091734.00" na "21247072.00" Ing. Veronika Křižková
12.03.2015 7:23:35 Přidán nový účastník "IČ="44018886 " Název:"Část 2 veřejné zakázky - Oblastní charita Uherské Hradiště" Vítěz="Ne"" Ing. Veronika Křižková
26.01.2016 8:17:09 Přidání dokumentu "Přehled plnění k jednolivým částem veřejné zakázky", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Veronika Křižková
26.01.2016 8:19:03 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění bez DPH" z hodnoty "21247072.00" na "24258364.50" Ing. Veronika Křižková
26.01.2016 8:19:03 Editace parametrů řízení změna "Cena plnění s DPH" z hodnoty "21247072.00" na "24258364.50" Ing. Veronika Křižková
26.01.2016 8:19:13 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Ing. Veronika Křižková

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora