Město BZENEC

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Město BZENEC

náměstí Svobody 73, Bzenec, 69681

IČO: 00284807

Telefon: 518306417

E-mail: podatelna@bzenec.cz,  |   Internetová adresa: http://www.bzenec.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

RTS, a.s., Lazaretní 13, Brno, 61500

Ing. Marek Slabý

tel.: 545120262

e-mail: marek.slaby@rts.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Obnova kaple sv. Floriána a Šebestiána
Identifikátor veřejné zakázky: P16V00000003 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
641089 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 10.08.2016   10:30
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: stavební práce
Popis zakázky: Obnova kaple kde na místě v současné době ční zbytky zdiva původní kaple. Jedná se o dostavbu do původní podoby. Stavební práce zahrnují odbourání nevyhovujícího zdiva, vyzdění nových stěn, vybudování klenby nad hlavní místností, provedení zastřešení klasickým krovem s pálenou krytinou. Schodiště budou samonosné podsypané a ve věži s dřevěnou konstrukcí. Veškeré zdivo bude omítnuto - zčásti sanačními omítkami. Podlaha bude odvětrávaná s železobetonovou deskou. Dlažba kamenná. Základy budou dodatečně izolovány proti zemní vlhkosti. Okna i dveře budou dřevěná. Stavební práce zahrnují dále elektroinstalace a hromosvod. Okna budou chráněna mřížemi.
Předmětem veřejné zakázky je kromě provedení stavebních prací rovněž vypracování dokumentace skutečného provedení stavby a geodetické zaměření dokončeného díla.
Předpokládaná hodnota: 12 667 275,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 06.09.2016 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 21.10.2016
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 12 589 924,00 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 15 233 809,00 CZK
Datum ukončení plnění: 01.12.2017
Skutečně uhrazená cena bez DPH: 12 901 144,21 CZK
Skutečně uhrazená cena s DPH: 15 610 385,00 CZK

Dokumenty

Textová část zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Svazek 1 - Podmínky a požadavky PDF 0,16 MB 10.08.2016  10:30 
2. Formulář - Krycí list nabídky DOC 0,08 MB 10.08.2016  10:30 
3. Vzor čestného prohlášení dodavatele o splnění požadavků podle § 68 odstavec 3 zákona DOC 0,03 MB 10.08.2016  10:30 
4. Formulář pro uvedení podílu subdodavatelů DOC 0,04 MB 10.08.2016  10:30 
5. Svazek 2 - Kvalifikační dokumentace - OnSt1 DOC 0,11 MB 10.08.2016  10:30 
6. Formulář pro uvedení referenčních zakázek DOC 0,06 MB 10.08.2016  10:30 
7. Svazek 3 - Vzor návrhu smlouvy o dílo DOC 0,07 MB 10.08.2016  10:30 
8. Svazek 3 příloha - Obchodní podmínky pro zhotovení stavby DOC 0,29 MB 10.08.2016  10:30 
9. SVAZEK 4 - Podmínky a požadavky pro jednotný způsob zpracování nabídkové ceny DOC 0,11 MB 10.08.2016  10:30 
10. Kaple sv.Floriána a sv.Šebestiána - SOUPIS STAVEBNÍCH PRACÍ XLS 0,42 MB 10.08.2016  10:30 
11. Textová část PD ZIP 1,68 MB 10.08.2016  10:30 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace 1 - k zadávacím podmínkám PDF 0,09 MB 31.08.2016  09:18 

Odůvodnění veřejné zakázky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Odůvodnění veřejné zakázky PDF 0,07 MB 10.08.2016  10:30 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,08 MB 26.10.2016  10:03 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva o dílo ZIP 16,79 MB 21.10.2016  10:34 
2. Harmonogram prací XLSX 0,26 MB 02.11.2016  15:33 
3. Dodatek č. 1 PDF 2,79 MB 22.12.2017  12:21 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   MSO servis spol. s r.o.   49971379 CZ NE 12 589 924,00 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2017 12 901 144,21 CZK   15 610 385,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
10.08.2016 10:30:47 Zakázka zveřejněna  
31.08.2016 9:17:36 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "10.08.2016 10:30:46" na "10.08.2016 10:30:47" Ing. Aleš Houserek
31.08.2016 9:17:36 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "02.09.2016 10:00:00" na "06.09.2016 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
31.08.2016 9:18:09 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 1 - k zadávacím podmínkám", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
21.10.2016 10:32:33 Přidán nový účastník "IČ="49971379 " Název:"MSO servis spol. s r.o." Vítěz="Ano"" Ing. Aleš Houserek
21.10.2016 10:33:45 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "12589924.00" Ing. Aleš Houserek
21.10.2016 10:33:45 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "15233809.00" Ing. Aleš Houserek
21.10.2016 10:34:33 Přidání dokumentu "Smlouva o dílo", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
26.10.2016 10:03:52 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Petr Cyrner
02.11.2016 15:33:26 Přidání dokumentu "Harmonogram prací", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
22.12.2017 12:21:06 Přidání dokumentu "Dodatek č. 1", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
09.01.2018 9:29:23 Editace parametrů řízení Cena plnění bez DPH = "12901144.21" Mgr. Jiří Košulič
09.01.2018 9:29:23 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "15610385.00" Mgr. Jiří Košulič
09.01.2018 9:29:45 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" Mgr. Jiří Košulič

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora