Město DUBŇANY

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Město DUBŇANY

Nám. 15.dubna 1149, Dubňany, 69603

IČO: 00284882

Telefon: 518 698 511

E-mail: sekretariat@dubnany.eu ,  |   Internetová adresa: http://www.mesto-dubnany.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Deregio Tender, s.r.o., Viniční 2270/160, Židenice, Brno, 61500

Mgr. Kristýna Ullreich

tel.: 737653019

e-mail: ullreich@rpa.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Rozvoj eGovernmentu v Městě Dubňany III.
Identifikátor veřejné zakázky: P23V00000017 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2023-058034 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zadána - byla uzavřena smlouva s dodavatelem 
Datum zveřejnění: 20.12.2023   12:24
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmětem plnění je dodávka, implementace a zaškolení zaměstnanců modulů eGoverentu, kterými jsou:
- ekonomická agenda včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců.
- portál občana včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců.
- modernizace spisové služby do informačního systému města Dubňany včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců.
- elektronizace práce orgánů města Dubňany, včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců.
ZADAVATEL UPOZORŇUJE, ŽE VEŠKERÁ ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE VČETNĚ PODÁNÍ ELEKTRONICKÝCH NABÍDEK BUDE K TÉTO ZAKÁZCE PROBÍHAT NA ADRESE: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/mesto-dubnany
Lhůta pro podání nabídek: 17.01.2024 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 25.03.2024

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. ZD Dubňany elp. PDF 1,27 MB 20.12.2023  12:24 
2. Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu kupní smlouvy_ DOCX 0,05 MB 20.12.2023  12:24 
3. Příloha č. 2 Specifikace předmětu plnění DOCX 0,08 MB 20.12.2023  12:24 
4. Příloha č. 3 Krycí list nabídky dodavatele DOCX 0,02 MB 20.12.2023  12:24 
5. Příloha č. 4 Čestné prohlášení o střetu zájmů DOCX 0,04 MB 20.12.2023  12:24 
6. Příloha č. 5 Nabídkový rozpočet XLSX 0,01 MB 20.12.2023  12:24 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Vysvětlení Zadávací dokumentace č.1 elp. PDF 0,72 MB 08.01.2024  06:43 
2. Vysvětlení Zadávací dokumentace č.2 elp. PDF 0,20 MB 08.01.2024  06:46 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele elp. PDF 0,57 MB 25.03.2024  13:43 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Kupní smlouva - Město Dubňany x VERA spol. s r.o._signed_z PDF 0,60 MB 25.03.2024  13:43 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
20.12.2023 12:24:56 Zakázka zveřejněna  
20.12.2023 12:25:47 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty "Předmětem plnění je dodávka, implementace a zaškolení zaměstnanců modulů eGoverentu, kterými jsou: - ekonomická agenda včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. - portál občana včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. - modernizace spisové služby do informačního systému města Dubňany včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. - elektronizace práce orgánů města Dubňany, včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. " na "Předmětem plnění je dodávka, implementace a zaškolení zaměstnanců modulů eGoverentu, kterými jsou: - ekonomická agenda včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. - portál občana včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. - modernizace spisové služby do informačního systému města Dubňany včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. - elektronizace práce orgánů města Dubňany, včetně zajištění technické údržby SW po dobu 36 měsíců. ZADAVATEL UPOZORŇUJE, ŽE VEŠKERÁ ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE VČETNĚ PODÁNÍ ELEKTRONICKÝCH NABÍDEK BUDE K TÉTO ZAKÁZCE PROBÍHAT NA ADRESE: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/mesto-dubnany " Mgr Kristýna Ullreich
08.01.2024 6:43:46 Přidání dokumentu "Vysvětlení Zadávací dokumentace č.1 elp.", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr Kristýna Ullreich
08.01.2024 6:46:46 Přidání dokumentu "Vysvětlení Zadávací dokumentace č.2 elp.", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr Kristýna Ullreich
08.01.2024 6:47:00 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "15.01.2024 10:00:00" na "17.01.2024 10:00:00" Mgr Kristýna Ullreich
25.03.2024 13:43:26 Přidání dokumentu "Kupní smlouva - Město Dubňany x VERA spol. s r.o._signed_z", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr Kristýna Ullreich
25.03.2024 13:43:44 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele elp.", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr Kristýna Ullreich

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora