Město DUBŇANY

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Město DUBŇANY

Nám. 15.dubna 1149, Dubňany, 69603

IČO: 00284882

Telefon: 518 698 511

E-mail: sekretariat@dubnany.eu ,  |   Internetová adresa: http://www.mesto-dubnany.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Deregio Tender, s.r.o., Viniční 2270/160, Židenice, Brno, 61500

Kristyna Kristyna Ullreich

tel.: 737653019

e-mail: ullreich@rpa.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Rozvoj eGovernmentu v Městě Dubňany II.
Identifikátor veřejné zakázky: P23V00000016 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
Z2023-050062 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 06.11.2023   09:10
Typ řízení: Otevřené řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Popis zakázky: Předmětem plnění je dodávka, implementace a zaškolení zaměstnanců modulů eGoverentu, kterými jsou:
- ekonomická agenda,
- portál občana,
- modernizace spisové služby do informačního systému města Dubňany,
- elektronizace práce orgánů města Dubňany,
včetně zajištění technické údržby kompletního SW pro všechny moduly po dobu 36 měsíců..
Podrobně je předmět plnění specifikován ve Specifikaci předmětu plnění, která tvoří přílohu č. 2 „Příloha č. 2 Specifikace předmětu plnění“ zadávací dokumentace.
Lhůta pro podání nabídek: 11.12.2023 10:00 hodin

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení_s PDF 0,33 MB 15.12.2023  07:01 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. ZD Dubňany elp. PDF 0,39 MB 06.11.2023  09:10 
2. Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu kupní smlouvy_ DOCX 0,04 MB 06.11.2023  09:10 
3. Příloha č. 2 Specifikace předmětu plnění DOCX 0,08 MB 06.11.2023  09:10 
4. Příloha č. 3 Krycí list nabídky dodavatele DOCX 0,02 MB 06.11.2023  09:10 
5. Příloha č. 4 Čestné prohlášení o střetu zájmů DOCX 0,03 MB 06.11.2023  09:10 
6. Příloha č. 5 Nabídkový rozpočet XLSX 0,01 MB 06.11.2023  09:10 
7. Příloha č. 6 Vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů DOCX 0,02 MB 06.11.2023  09:10 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Vysvětlení Zadávací dokumentace č.1 elp. PDF 0,95 MB 27.11.2023  10:38 
2. Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu kupní smlouvy_ DOCX 0,05 MB 27.11.2023  10:38 
3. Vysvětlení Zadávací dokumentace č.2 elp. PDF 0,20 MB 27.11.2023  10:49 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva PDF 0,19 MB 22.01.2024  14:43 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
06.11.2023 9:10:58 Zakázka zveřejněna  
06.11.2023 9:11:02 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "06.11.2023 09:10:57" na "06.11.2023 09:10:58" Mgr Kristýna Ullreich
27.11.2023 10:37:29 Editace parametrů řízení změna "Předmět řízení" z hodnoty "služby" na "dodávky" Mgr Kristýna Ullreich
27.11.2023 10:38:15 Přidání dokumentu "Vysvětlení Zadávací dokumentace č.1 elp.", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr Kristýna Ullreich
27.11.2023 10:38:30 Přidání dokumentu "Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu kupní smlouvy_", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr Kristýna Ullreich
27.11.2023 10:49:33 Přidání dokumentu "Vysvětlení Zadávací dokumentace č.2 elp.", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr Kristýna Ullreich
27.11.2023 10:49:48 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "04.12.2023 10:00:00" na "11.12.2023 10:00:00" Mgr Kristýna Ullreich
15.12.2023 7:01:48 Přidání dokumentu "Rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení_s", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr Kristýna Ullreich
22.01.2024 14:43:05 Přidání dokumentu "Písemná zpráva", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr Kristýna Ullreich
22.01.2024 14:43:24 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Mgr Kristýna Ullreich

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora