Město Hodonín

logo zadavatele

Informace o zadavateli

Město Hodonín

Masarykovo náměstí 53/1, Hodonín, 69535

IČO: 00284891

Telefon: 518 316 111

E-mail: podatelna@muhodonin.cz,  |   Internetová adresa: http://www.hodonin.eu/


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

MgA. Petr Drábek

tel.: +420 518 316 338

e-mail: drabek.petr@muhodonin.cz


Detail zakázky

Název zakázky: III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000006 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Ukončení plnění smlouvy na základě veřejné zakázky 
Datum zveřejnění: 11.04.2018   10:23
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS, je:
- doplnění již stávajícího kancelářského nábytku HOBIS pro Městský úřad Hodonín,
- montáž 187 dveřních zámků do stávajícího dveřního systému

Celá dodávka předmětu veřejné zakázky bude realizována včetně dopravy a montáže do místa plnění (seznam položek nábytku Hobis dle přílohy č. 2, Krycí list).
Lhůta pro podání nabídek: 20.04.2018 10:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 02.05.2018
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 418 379,00 CZK
Datum ukončení plnění: 25.05.2018
Skutečně uhrazená cena s DPH: 418 379,00 CZK

Dokumenty

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. VÝZVA a ZADÁVACÍ PODMÍNKY_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS PDF 0,68 MB 11.04.2018  10:23 
2. Příloha č. 1_ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ DOCX 0,02 MB 11.04.2018  10:23 
3. Příloha č. 2_KRYCÍ LIST DOCX 0,03 MB 11.04.2018  10:23 
4. Příloha č. 3_KUPNÍ SMLOUVA DOC 0,10 MB 11.04.2018  10:23 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. DODATEČNÁ INFORMACE č. 1_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4608411) PDF 0,42 MB 16.04.2018  10:40 
2. DODATEČNÁ INFORMACE č. 2_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4608750) PDF 0,42 MB 16.04.2018  13:08 
3. DODATEČNÁ INFORMACE č. 3_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4609190) PDF 0,42 MB 16.04.2018  15:35 
4. DODATEČNÁ INFORMACE č. 4_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4611810) PDF 0,42 MB 18.04.2018  11:41 

Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. ROZHODNUTÍ O VÝSLEDKU_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4629005) PDF 0,42 MB 02.05.2018  14:37 
2. PROTOKOL VÝSLEDKOVÝ_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS PDF 0,22 MB 02.05.2018  14:38 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. KUPNÍ SMLOUVA_Dušan Grombiřík-DAG INTERIÉR_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS PDF 0,80 MB 10.05.2018  08:02 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   APM interiery CZ s.r.o.   29387248 CZ NE    
2.   ATOL Group, a. s.   25596934 CZ NE    
3.   C.W.O. - PLUS s.r.o.   27664724 CZ NE    
4.   Dušan Grombiřík - DAG INTERIER   65381696 CZ NE 418 379,00 CZK ANO
5.   evri design   71884530 CZ NE    
6.   KASCH – interiér s.r.o.   26831724 CZ NE    
7.   Nábytek Kafka & Šuba, v.o.s.   47913321 CZ NE    
8.   Potrusil s.r.o.   25310119 CZ NE    

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH
2018   418 379,00 CZK  



Historie zakázky

Datum Popis Autor
11.04.2018 10:23:17 Zakázka zveřejněna  
16.04.2018 10:40:11 Přidání dokumentu "DODATEČNÁ INFORMACE č. 1_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4608411)", Publikovat = "Zveřejnit" MgA. Petr Drábek
16.04.2018 13:03:08 Přidání dokumentu "DODATEČNÁ INFORMACE č. 2_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4608709)", Publikovat = "Zveřejnit" MgA. Petr Drábek
16.04.2018 13:07:41 Odstranění dokumentu "Vysvětlení ZD (Dodatečné informace) - DODATEČNÁ INFORMACE č. 2_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4608709)" MgA. Petr Drábek
16.04.2018 13:08:41 Přidání dokumentu "DODATEČNÁ INFORMACE č. 2_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4608750)", Publikovat = "Zveřejnit" MgA. Petr Drábek
16.04.2018 15:35:15 Přidání dokumentu "DODATEČNÁ INFORMACE č. 3_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4609190)", Publikovat = "Zveřejnit" MgA. Petr Drábek
18.04.2018 11:41:34 Přidání dokumentu "DODATEČNÁ INFORMACE č. 4_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4611810)", Publikovat = "Zveřejnit" MgA. Petr Drábek
18.04.2018 11:43:22 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "18.04.2018 12:00:00" na "20.04.2018 10:00:00" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:33:25 Přidán nový účastník "IČ="29387248 " Název:"APM interiery CZ s.r.o." Vítěz="Ne"" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:33:42 Přidán nový účastník "IČ="25596934 " Název:"ATOL Group, a. s." Vítěz="Ne"" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:33:58 Přidán nový účastník "IČ="27664724 " Název:"C.W.O. - PLUS s.r.o." Vítěz="Ne"" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:34:11 Přidán nový účastník "IČ="65381696 " Název:"Dušan Grombiřík - DAG INTERIER" Vítěz="Ne"" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:34:29 Přidán nový účastník "IČ="71884530 " Název:"evri design" Vítěz="Ne"" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:34:51 Přidán nový účastník "IČ="26831724 " Název:"KASCH – interiér s.r.o." Vítěz="Ne"" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:35:05 Přidán nový účastník "IČ="47913321 " Název:"Nábytek Kafka & Šuba, v.o.s." Vítěz="Ne"" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:35:19 Přidán nový účastník "IČ="25310119 " Název:"Potrusil s.r.o." Vítěz="Ne"" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:36:58 Editace účastníka řízení změna "příznak vítěz Účastník" z hodnoty "Ne" na "Ano" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:37:58 Přidání dokumentu "ROZHODNUTÍ O VÝSLEDKU_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS_(4629005)", Publikovat = "Zveřejnit" MgA. Petr Drábek
02.05.2018 14:38:18 Přidání dokumentu "PROTOKOL VÝSLEDKOVÝ_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS", Publikovat = "Zveřejnit" MgA. Petr Drábek
10.05.2018 8:02:45 Přidání dokumentu "KUPNÍ SMLOUVA_Dušan Grombiřík-DAG INTERIÉR_III. DODÁVKA KANCELÁŘSKÉHO NÁBYTKU HOBIS", Publikovat = "Zveřejnit" MgA. Petr Drábek
10.05.2018 8:04:42 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "418379.00" MgA. Petr Drábek
20.06.2018 17:06:03 Editace parametrů řízení Cena plnění s DPH = "418379.00" MgA. Petr Drábek
20.06.2018 17:06:31 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Ukončena realizace" MgA. Petr Drábek

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora