HOREN s.r.o.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

HOREN s.r.o.

Olomoucká 797/80, Brno-Černovice, 61800

IČO: 28100271

Telefon:

Internetová adresa: http://


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

tel.:

e-mail:


Detail zakázky

Název zakázky: Systém sběru bioodpadu – Horen s.r.o.
Identifikátor veřejné zakázky: P15V00000001 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zrušena 
Datum zveřejnění: 16.01.2015   10:25
Typ řízení: Zjednodušené podlimitní řízení
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Podlimitní
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je pořízení techniky pro sběr a svoz bioodpadu. Jedná se o následující položky:
1) 12 ks velkoobjemových kontejnerů
2) Svozový vůz s nástavbou pro svoz velkoobjemových kontejnerů a nádob 110–240 l
3) Štěpkovač


Součástí dodávky je i instalace (pokud je třeba), vyzkoušení a uvedení do provozu včetně zaškolení obsluhy a doprava na místo určení (sídlo zadavatele). Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v v obchodních podmínkách a technické specifikaci dodávky, které
jsou nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota: 2 605 900,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 09.02.2015 10:00 hodin

Dokumenty

Zdůvodnění zrušení soutěže

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zrušení zadávacího řízení PDF 0,19 MB 03.03.2015  08:39 

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 0,25 MB 16.01.2015  10:25 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Podmínky a požadavky pro zpracování dokumentace PDF 0,31 MB 16.01.2015  10:25 
2. Svazek 1 - Příloha č.1 - Formulář Krycí list nabídky DOC 0,07 MB 16.01.2015  10:25 
3. Svazek 1 - Příloha č.2 - Vzor čestného prohlášení § 68 DOC 0,03 MB 16.01.2015  10:25 
4. Svazek 1 - Příloha č.3 - Formulář pro uvedení podílu subdodavatelů DOC 0,04 MB 16.01.2015  10:25 
5. Svazek 2 - Požadavky zadavatele na kvalifikaci dodavatele DOC 0,08 MB 16.01.2015  10:25 
6. Svazek 2 - Příloha č.1 - Vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikace DOC 0,03 MB 16.01.2015  10:25 
7. Svazek 2 - Příloha č.2 - Formulář pro uvedení referenčních dodávek DOC 0,05 MB 16.01.2015  10:25 
8. Svazek 3 - Obchodní podmínky DOC 0,57 MB 16.01.2015  10:25 
9. Svazek 3 - Příloha č 1 - Technická specifikace dodávky DOCX 0,03 MB 16.01.2015  10:25 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace 1 PDF 0,09 MB 28.01.2015  21:51 
2. Dodatečné informace 2 PDF 0,10 MB 30.01.2015  12:20 
3. Dodatečné informace 3 PDF 0,10 MB 06.02.2015  13:39 
4. Dodatečné informace 4 PDF 0,30 MB 13.02.2015  11:27 
5. Dodatečné informace 4 - příloha DOCX 0,03 MB 13.02.2015  11:27 

Písemná zpráva zadavatele

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Písemná zpráva zadavatele PDF 0,23 MB 16.03.2015  09:46 

Plnění VZ






Historie zakázky

Datum Popis Autor
16.01.2015 10:25:42 Zakázka zveřejněna  
16.01.2015 10:26:07 Editace parametrů řízení změna "Popis" z hodnoty "Předmětem veřejné zakázky je pořízení techniky pro sběr a svoz bioodpadu. Jedná se o následující položky: 1) 12 ks velkoobjemových kontejnerů 2) Svozový vůz s nástavbou pro svoz velkoobjemových kontejnerů a nádob 110 – 240 l 3) Štěpkovač Součástí dodávky je i instalace (pokud je třeba), vyzkoušení a uvedení do provozu včetně zaškolení obsluhy a doprava na místo určení (sídlo zadavatele). Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v v obchodních podmínkách a technické specifikaci dodávky, které jsou nedílnou součástí zadávací dokumentace." na "Předmětem veřejné zakázky je pořízení techniky pro sběr a svoz bioodpadu. Jedná se o následující položky: 1) 12 ks velkoobjemových kontejnerů 2) Svozový vůz s nástavbou pro svoz velkoobjemových kontejnerů a nádob 110–240 l 3) Štěpkovač Součástí dodávky je i instalace (pokud je třeba), vyzkoušení a uvedení do provozu včetně zaškolení obsluhy a doprava na místo určení (sídlo zadavatele). Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v v obchodních podmínkách a technické specifikaci dodávky, které jsou nedílnou součástí zadávací dokumentace." David Kolesár
16.01.2015 10:26:07 Upravení termínu "Datum zveřejnění" z hodnoty "16.01.2015 10:25:41" na "16.01.2015 10:25:42" David Kolesár
28.01.2015 21:51:57 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 1", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
30.01.2015 12:20:25 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 2", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
30.01.2015 12:21:05 Upravení termínu "Příjem nabídek" z hodnoty "02.02.2015 10:00:00" na "09.02.2015 10:00:00" Ing. Aleš Houserek
06.02.2015 13:39:51 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 3", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
13.02.2015 11:27:28 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 4", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
13.02.2015 11:27:43 Přidání dokumentu "Dodatečné informace 4 - příloha", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
03.03.2015 8:39:21 Přidání dokumentu "Zrušení zadávacího řízení", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
06.03.2015 11:51:50 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Kolesár David
16.03.2015 9:44:22 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zrušeno" na "Zahájeno" Kolesár David
16.03.2015 9:46:20 Přidání dokumentu "Písemná zpráva zadavatele", Publikovat = "Zveřejnit" Ing. Aleš Houserek
16.03.2015 9:46:48 Editace parametrů řízení změna "Stav" z hodnoty "Zahájeno" na "Zrušeno" Ing. Aleš Houserek

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora