STAREZ - SPORT, a.s.

logo zadavatele

Informace o zadavateli

STAREZ - SPORT, a.s.

Křídlovická 911/34 , Brno, 60300

IČO: 26932211

Telefon: 533 033 830

E-mail: bonova@starezsport.cz,  |   Internetová adresa: http://www.starezsport.cz


Osoba pověřená zadáváním / Kontaktní osoba pro tuto zakázku

Mgr. Petra Bónová Mičánková

tel.: +420 533 033 838

e-mail: bonova@starezsport.cz


Detail zakázky

Název zakázky: Nákup stravovacích poukázek v roce 2014 pro společnost STAREZ – SPORT, a.s.
Identifikátor veřejné zakázky: P13V00000008 
Evidenční číslo veřejné zakázky
ve Věstníku VZ:
 
Stav řízení: Veřejná zakázka byla zadána - byla uzavřena smlouva s dodavatelem 
Datum zveřejnění: 11.10.2013   00:00
Typ řízení: Zakázka malého rozsahu
Druh veřejné zakázky: dodávky
Režim VZ: Veřejné zakázky malého rozsahu
Hlavní CPV kód:
ID Nipez :
Popis zakázky: Předmětem veřejné zakázky je nákup stravovacích poukázek v nominální hodnotě 80,00 Kč za 1 ks stravenku. Předpokládaný průměrný měsíční odběr je 1090 ks stravovacích poukázek pro cca 60 zaměstnanců. Zahájení plnění se předpokládá od 1. 1. 2014 na dobu neurčitou.
Předpokládaný objem veřejné zakázky je počítán cenou služeb poskytovaných v souvislosti s nákupem stravovacích poukázek jejich dodavatelem, tj. ve výši účtované provize z prodeje stravovacích poukázek a ceny za související služby. Předpokládaný roční objem odběrů (cena stravenek + cena služeb činí 1.060.000,- Kč bez DPH).
Předpokládaná hodnota: 50 000,- CZK bez DPH
Lhůta pro podání nabídek: 30.10.2013 14:00 hodin
Datum uzavření smlouvy: 11.11.2013
Cena dle uzavřené smlouvy bez DPH: 0,80 CZK
Cena dle uzavřené smlouvy s DPH: 0,97 CZK

Dokumenty

Výzva k podání nabídky

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Výzva k podání nabídky PDF 0,68 MB 11.10.2013  00:00 

Zadávací dokumentace

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Zadávací dokumentace PDF 0,53 MB 11.10.2013  00:00 
2. Příloha č.1 k ZD - obchodní podmínky DOC 0,09 MB 11.10.2013  00:00 

Vysvětlení ZD (Dodatečné informace)

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Dodatečné informace č.1 PDF 0,27 MB 17.10.2013  11:22 

Uzavřená smlouva, včetně všech jejích změn a dodatků

č. Název dokumentu Typ Velikost Datum zveřejnění
1. Smlouva PDF 0,36 MB 30.12.2013  11:20 

Plnění VZ


Účastníci zakázky

č. Název firmy IČO Země Sdružení Nabídková cena Vítěz
1.   EDENRED CZ s.r.o   24745391 CZ NE 0,80 CZK ANO

Skutečně uhrazené ceny :

Rok plnění Cena bez DPH Cena s DPH



Historie zakázky

Datum Popis Autor
11.10.2013 Zakázka zveřejněna  
17.10.2013 11:22:58 Přidání dokumentu "Dodatečné informace č.1", Publikovat = "Zveřejnit" Kateřina Noglá
30.12.2013 11:17:11 Přidán nový účastník "IČ="24745391 " Název:"EDENRED CZ s.r.o" Vítěz="Ano"" Mgr. Jiří Košulič
30.12.2013 11:20:32 Editace parametrů řízení Cena smlouvy bez DPH = "0.80" Mgr. Jiří Košulič
30.12.2013 11:20:32 Editace parametrů řízení Cena smlouvy s DPH = "0.97" Mgr. Jiří Košulič
30.12.2013 11:20:55 Přidání dokumentu "Smlouva", Publikovat = "Zveřejnit" Mgr. Jiří Košulič
30.12.2013 11:21:18 Editace účastníka řízení změna "Cena Účastník" z hodnoty "0.00" na "0.80" Mgr. Jiří Košulič

• zpátky na přehled všech zakázek zadavatele

© RTS, a.s. • Lazaretní 13 • Brno • 615 00 • www.rts.cz
   Profil zadavatele je součástí webového portálu STAVEBNÍonline.
   Prohlášení o přístupnosti  •  Technické požadavky profilu zadavatele  •  Zákaznická podpora